شناور بادی طرح تخته موج

intex 58165NP

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
860,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

شناور طرح تخته موج بادی اینتکس محصولی جدید از شرکت اینتکس می باشد که تولید شده در سال 2017 بوده و از محصولات پرطرفدار این شرکت می باشد . این تخته موج بادی توانسته است در مدت زمان کمی که از عرضه آن گذشته است فروش خوبی را داشته باشد و بتواند به یک محصول محبوب تبدیل شود . این تخته موج دارای بالش بادی سرخود بوده و در هنگام استفاده احساس لذت بخشی به شما دست خواهد داد .

همچنین لبه های کناری این محصول نیز دارای برآمدگی های مخصوصی می باشد که به شما کمک می کند تا در هنگام استفاده شناور واژگون نشود و بتوانید با خیال راحت از آن استفاده کنید . تحمل وزن 70 کیلوگرمی این محصول نیز موجب این شده است تا افراد بزرگسال نیز بتوانند از آن استفاده کنند . البته باید توجه داشته باشید که در صورت وارد شدن فشار بیش از حد ممکن است به بافت های داخلی آن آسیب برسد و موجب پارگی و یا ترکیدن آن شود . 

راهنمای خرید شناور بادی طرح تخته موج

قبل از اقدام به خرید شناور بادی خود بایستی به نکات مهمی توجه داشته باشید تا بهترین و مناسب ترین شناور را خریداری کنید تا پس از خرید با مشکل مواجه نشده و بتوانید به خوبی از شناور بادی خود استفاده کرده و کارایی لازم را از آن برده باشید . یکی از مهم ترین نکات در هنگام خرید شناور بادی توجه داشتن به رده سنی شناور بادی و همچنین تحمل وزن آن می باشد . گاهی ممکن است برخی از خریداران پس از خرید محصول بادی خود متوجه شوند که محصول برای کودکان طراحی شده و برای آن ها قابل استفاده نیست و همینطور عکس موضوع نیز امکان پذیر است .

بنابراین فروشگاه اینتکس شناور بادی طرح تخته موج را برای سنین کودکان در نظر گرفته است که می تواند توسط نوجوانان نیز استفاده شود . همچنین ابعاد شناور نیز مطرح بوده و بایستی به نسبت سن کودک آن را انتخاب کنید ، به همین دلیل نیز فروشگاه اینتکس ، شناور بادی طرح تخته موج را به همراه ابعاد درج کرده است تا به آن توجه داشته باشید . جنس محصول و نوع ساختار و کیفیت آن نیز از سایر ویژگی ها و خصوصیات شناور بادی طرح تخته موج می باشد که در بخش نقد و بررسی به آن پرداخته شده است .

ویژگی های شناور بادی طرح تخته موج

از ویژگی های بسیار خوبی که در می توان در رابطه با شناور بادی طرح تخته موج و حتی سایر محصولات بادی اشاره کرد ، جابجایی ساده و بسیار آسان آن ها می باشد که حتی موجب شده است تا بتوانید از محصول در سفر ها نیز استفاده کنید ، زیرا ساختار بادی آن هاست که پس از باد شدن ، محصول را بزرگ نشان می دهد ، بنابراین با تخلیه باد شناور ، شما می توانید محصول را در حجم بسیار کوچکی بسته بندی کنید . بدین ترتیب اگر با وسیله شخصی خود به سفر می روید می توانید شناور بادی طرح تخته موج را در صندوق عقب ماشین قرار داده و یا  با قرار دادن در کوله پشتی آن را به همراه داشته باشید .

این شناور مناسب برای استفاده در آب های آرام و مواج بوده و شما می توانید از آن در استخر ها و دریا یا دریاچه ها نیز استفاده کنید . نکته مهم این است که در هنگام استفاده ممکن است تعادل کودکان در هنگام بادی برهم خورده و کودک به داخل آب بیوفتد ، به همین دلیل استفاده در عمق های بالا تر نیازمند رعایت نکات ایمنی بوده و نظارت والدین را نیاز دارد . کودک می تواند در هنگام بازی از جلیقه های بادی نجات نیز استفاده کند .

پنچرگیری شناور بادی طرح تخته موج

با توجه به امکان آسیب دیدگی شناور های بادی ، در کنار محصول برچسب تعمیرات قرار داده شده است که به سادگی می توانید با یافتن محصول آسیب دیده مقداری از برچسب را برش داده و با چسب مخصوص ، بر روی بدنه بچسبانید و محصول را تعمیر کنید تا مجددا قابل استفاده شود . در دفترچه راهنما توضیحاتی در این رابطه ارائه گردیده است . پس از تعمیر نیاز است تا محل آسیب دیده را برای مدت 24 ساعت تحت فشار قرار دهید . توجه داشته باشید که خدمات تعمیر نیز توسط فروشگاه اینترنتی اینتکس نیز ارائه شده است که می توانید از آن استفاده و کمک بگیرید .

 نوع مستطیلی
 طول 112 سانتی متر
 عرض 62 سانتی متر
 ارتفاع 19 سانتی متر
 تحمل وزن 70 کیلوگرم
 جنس رویه PVC طرح چرم
 جنس بخش کناری PVC
 جنس کف PVC دو لایه بادی
 پمپ
نوع پمپ پمپ دستی
 وزن 1.5 کیلوگرم 
 سایر ویژگی ها ساخت شرکت اینتکس
 مناسب تمام سنین
 دارای بالش بادی سرخود
 تولید شده در طرح های مختلف
 اقلام همراهبرچسب تعمیرات ، دفترچه راهنما

شناور بادی طرح تخته موج از مدل محصولات بادی قرار گرفته در دسته بندی تشک بادی روی آب و شناور بادی اینتکس می باشد که با بهترین ساختار طراحی و تولید شده است که می تواند با شناوری بسیار عالی خود بر روی آب وزن کودکان را تحمل کرده و وسیله ای دوست داشتنی برای تفریحات آبی آن ها باشد . شناور بادی طرح تخته موج با توجه به ابعادی که دارد مناسب برای استفاده کودکان بوده که از سوی شرکت اینتکس برای استفاده کودکان زیر 9 سال مناسب می باشد . از فاکتور های مهم خرید شناور بادی طرح تخته موج می توان به داشتن وزن کمتر از 70 کیلوگرم می باشد که آستانه تحمل وزن شناور بادی فوق بوده و کودکانی که در این بازه وزنی هستند می توانند از شناور بادی طرح تخته موج استفاده کنند .

طراحی و ساختار شناور بادی طرح تخته موج

همانگونه که از نام شناور بادی فوق مشخص است ، نوع طراحی و ساختار آن شبیه به تخته موج می باشد که موج سواران از آن برای سواری بر روی موج های دریا استفاده می کنند ، اما شکل ظاهری شناور بادی طرح تخته موج شبیه به تخته موج بوده و برخلاف آن ها از بدنه بادی ساخته شده است ، محصولات بادی به دلیل داشتن هوا در داخل لایه های خود می توانند بر روی آب شناور بمانند ، از این رو می توان محصولات بادی را از بهترین شناور های موجود نام برد . شکل زیبای محصول ، تشک بادی روی آب یا همان شناوری بادی را نزد کودکان بسیار محبوب کرده است . همانطور که در داخل تصاویر نیز مشخص است ، در طرفین شناور بادی ، دو دستگیره قرار دارد که از آن طریق کودک می تواند بر روی آب ، بهتر حفظ تعادل کرده و در صورت خروشان بودن آب و ایجاد موج خود به خوبی بر روی شناور نگه دارد . همچنین بخش مرکزی تشک یا شناور نیز به صورت مواج طراحی گردیده است تا لغزندگی سطح شناور کمتر شده و کودک احساس راحتی بیشتری داشته باشد . لازم به ذکر است که ابعاد شناور بادی طرح تخته موج در بخش مشخصات آورده شده است که می توانید آن را در خرید و انتخاب محصول دخیل بدانید .

جنس ساخت شناور بادی طرح تخته موج

برند سازنده شناور بادی طرح تخته موج شرکت بزرگ اینتکس می باشد که از شناخته شده ترین و محبوب ترین برند ها در زمینه تولید و فروش محصولات بادی می باشد که به دلیل ساخت محصولات با کیفیت به این محبوبیت بالا دست یافته است . اینتکس برای تولید شناور بادی از pvc طرح چرم استفاده کرده است که یکی از بهترین اجناس برای ساخت محصولات بادی به ویژه محصولات بادی مرتبط با آب می باشد ، چرا که این جنس کاملا ضد آب است و طول عمر بالایی داشته و عوامل محیطی نیز به آن صدمه ای وارد نمی کند . اینتکس برای دوام بیشتر محصول ، بخش زیرین تشک بادی را به صورت دولایه تولید کرده است .

راه اندازی شناور بادی طرح تخته موج

از ویژگی ها و لوازم همراهی که در کنار شناور بادی طرح تخته موج وجود دارد ، می توان به پمپ باد همراه محصول اشاره کرد که می توانید با بکارگیری آن سریع تر تشک را راه اندازی کرده و از آن استفاده کنید . این پمپ باد فضای زیادی را اشغال نمی کند که به شما اجازه خواهد داد تا به راحتی آن را به همراه شناور بادی خود به سفر ها برده و از آن ها استفاده نمایید .

نگهداری و مراقبت شناور بادی طرح تخته موج

توجه داشته باشید که بدنه شناور های بادی اگرچه با دوام بوده و عوامل محیطی به آن آسیبی وارد نمی کند ، اما به این نکته توجه داشته باشید که نازکی این لایه ها و همچنین ساختار بادی آن ها موجب شده است تا شناور بادی بیشتر در معرض آسیب دیدگی باشد ، بنابراین باید از عواملی چون برخورد یا ساییدگی بدنه به اجسام تیز و زبر و ... جلوگیری کنید ، همچنین بریدن بر روی شناور بادی ، چنگ زدن و گاز گرفتن آن و حتی باد کردن زیاد شناور می تواند به آن آسیب وارد کند . البته در صورت آسیب دیدن های جزئی می توانید محصول خود را با استفاده از برچسب های تعمیراتی پنچرگیری کنید .

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...