شناور بادی طرح دار بست وی

44036

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
390,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

شناور بادی طرح دار بست وی محصولی جدید و بینظیر ، طراحی و تولید شده توسط شرکت بست وی می باشد . این محصول از وینیل با کیفیت تهیه شده که در برابر نور آفتاب و شرایط مختلف جوی دچار آسیب دیدگی نخواهد شد . بدنه آن به صورت موازی و مواج طراحی شده که با ایجاد گردش هوا بین بدن و این شناور مانع از تعریق در برابر تابش نور خورشید خواهد شد . همچنین این نوع طراحی بدن را در موقعیت مناسبی قرار داده و موجب تعادل بیشتر شما خواهد شد . در قسمت بالایی آن یک بالش سرخورد تعبیه شده است که در حین راه اندازی به صورت خودکار شکل گرفته و سر و گردن را نیز در وضعیت ایده آلی قرار می دهد .

در دو طرف آن نیز دو دستگیره در نظر گرفته شده است که با استفاده از آن می توانید تعادل خود را بیش از پیش حفظ نموده و بدین ترتیب در سرسره های آبی نیز آن را مورد استفاده قرار داده و لذت ببرید . این شناور زیبا در دو رنگ صورتی و آبی آسمانی تولید شده که دارای طرح های زیبا و فانتزی روی بدنه می باشد . علاوه بر این با توجه به وزن ناچیزی که دارد به راحتی قادر به تحمل وزنی بالغ بر 90 کیلوگرم بوده که بهترین گزینه برای استفاده یک نفر بزرگسال می باشد . شما می توانید این محصول جذاب را به صورت حضوری و یا اینترنتی و از طریق فروشگاه اینتکس خریداری نمایید.

نوع تفریحی
 طول 191 سانتی متر
 عرض 89 سانتی متر
 ارتفاع 10 سانتی متر
 جنس بدنه وینیل طرح دار
 تعداد دستگیره 2
 تحمل وزن 90 کیلوگرم
 پمپ  
 نوع پمپ -
 سایر ویژگی هامناسب سنین بزرگسال
دارای بالش سرخود
دارای رنگ های صورتی و آبی
 اقلام همراهبرچسب تعمیرات ، دفترچه راهنما

شناور بادی طرح دار بست وی از سری تشک های بادی طراحی شده مناسب برای تفریحات آبی بزرگسالان می باشد که می توانید با استفاده از آن بر روی آب شناور مانده و با استفاده از این محصول بر روی آب دراز کشیده و استراحت کنید . این محصول ، بسیار پر طرفدار و محبوب است زیرا می توانید مدت زمان زیادی را بر روی آن استراحت کرده و حمام آفتاب بگیرید .

عمدتا شناور های دیگر به مانند تشک های بادی روی آب نمی توانند سطحی ایده آل و راحت را برای ریلکس کردن ایجاد کنند . برای درک کردن بهتر این موضوع در ادامه مطلب همراه ما باشید تا با نقد و بررسی کامل محصول شما را با ویژگی ها و خصوصیات تشک بادی روی آب آشنا کنیم .

جنس شناور بادی طرح دار بست وی

شرکت تولید کننده شناور بادی طرح دار ، برند آمریکایی بست وی می باشد که با بهترین ساختار و تکنولوژی های جدید ، این شناور بادی را طراحی کرده است . بست وی برای تولید شناور بادی طرح دار یا تشک بادی روی آب طرح دار خود از وینیل استفاده کرده است ، وینیل از سری اجناس و مواد لاستیکی است که با نام های دیگری چون پی وی سی و پلاستیک طبیعی منعطف شناخته می شود .

این جنس به دلیل نداشتن مواد شیمیایی در خود ، کاملا سازگاری با محیط زیست داشته و از هر گونه حساسیت های پوستی جلوگیری خواهد کرد . وینیل کاملا ضد آب است به طوریکه حتی از این جنس برای ساخت استخر های بادی بزرگ نیز استفاده می شود . طول عمر این جنس بسیار بالا بوده و عوامل محیطی چون نور آفتاب و ... به آن آسیبی وارد نخواهد کرد . در خرید تشک بادی روی آب حتما به جنس محصول و ضخامت آن توجه داشته باشید .

طراحی و ساختار شناور بادی طرح دار بست وی

شناور بادی طرح دار بست وی با توجه به آناتومی بدن بزرگسالان به صورت مستطیلی طراحی شده است که بخش بالایی آن به صورت برجسته و به صورت یک بالش بادی سرخود ساخته شده است که از نظر ارتفاع ، بلند تر از سایر بخش های تشک می باشد . این ارتفاع خوب می تواند سر شما را بالاتر نگه داشته و از وارد شدن فشار به سر جلوگیری کند ، همچنین می تواند از وارد شدن آب به داخل گوش و یا فرو رفتن سر به داخل آب جلوگیری کند . 

در کنار طراحی بالش دار تشک بادی روی آب طرح دار ، بست وی برای ساخت محصول از طراحی رویه مواج نیز استفاده کرده است . همانطور که در تصویر مشاهده می کنید این تشک بادی روی آب دارای سطحی برجسته و موج دار است که به این طراحی خاص ، طراحی رویه مواج گفته می شود . این نوع طراحی موجب شده است تا انعطاف پذیری تشک بادی افزایش یافته و از وارد شدن فشار بر روی اندام ها کاسته شود ، تا اینچنین بتوانید مدت زمان بیشتری بر روی تشک استراحت کنید . همچنین این طراحی مانع از سر خوردن و لغزندگی تشک بادی خواهد شد .

راه اندازی شناور بادی طرح دار بست وی

راه اندازی شناور بادی طرح دار بست وی کاری ساده و آسان است که می توانید اینکار را از طریق دریچه های بادی که بر روی بدنه تشک بادی قرار گرفته است ، نسبت به راه اندازی اقدام کنید . توجه داشته باشید که محصولات در بسته بندی های خود فشرده شده هستند که بهتر است قبل از باد کردن به خوبی تشک یا همان شناور را بر روی زمین پهن کرده تا روند راه اندازی سریع تر شود . از سوی دیگر شما می توانید از پمپ های باد نیز کمک بگیرید . استفاده از پمپ های باد دستی به دلیل اینکه نیازی به برق نداشته و همچنین قدرت مخربی نیز ندارد در سفر ها نیز بهره مند شوید .

مراقبت و نگهداری از شناور بادی طرح دار بست وی

توجه داشته باشید که میزان باد شناور بادی بایستی به اندازه باشد . کم باد بودن تشک بادی روی آب می تواند شناوری آن را مختل کرده و تعادل بدی را داشته باشد ، همچنین باد زیاد نیز می تواند بدنه تشک را تحت فشار قرار داده و آسیب پذیری آن را بیشتر کند . توجه داشته باشید که این محصول برای روی اب طراحی شده و در صورت نیاز در خشکی بهتر است از زیرانداز های نرم و ضخیمی استفاده کنید که اجسام تیز و برنده همچون سنگ ریزه ها آسیبی به تشک بادی نرسانند . برای مشاوره خرید محصولات بادی با فروشگاه اینتکس تماس بگیرید .

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...