شناور بادی طرح دیزنی کودک

bestway 91044

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
350,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

شناور بادی طرح دیزنی کودک از سری شناور های مخصوص تفریحات آبی در آب های آرام و کم عمق برای سنین کودکان و خردسالان بوده که ساخته شده از جنس PVC با روکش تمام طرح چرم ملایم می باشد. کالایی که در قسمت رویه آن از طرح های کارتونی دیزنی استفاده شده تا به زیبایی این محصول بیفزاید. این شناور با توجه به ابعاد و تحمل وزنی که دارد می تواند برای سنین استاندارد 3 تا 6 سال استفاده شود. همچنین قسمت کف این کالا به دلیل داشتن جای پای مخصوص باعث می شود تا فرزندان شما هنگام استفاده از آن تعادل لازم را بر روی آب داشته باشند. یک طناب کوتاه مخصوص نیز در قسمت جلویی آن تعبیه شده تا به راحتی توسط کودکان حمل شود. برای باد و راه اندازی کردن این شناور نیز استفاده از پمپ های باد دستی کوچک جوابگو خواهد بود.

  • شناور بادی طرح دیزنی کودک
  • طول: 61 سانتی متر
  • عرض: 91 سانتی متر
  • ارتفاع: 20 سانتی متر
  • تحمل وزن: 30 کیلوگرم
  • دارای جای پای مخصوص 
  • مناسب سنین 3 تا 6 سال
  • کد محصول: bestway 91044

شناور بادی طرح دیزنی کودک از بهترین شناور های بادی طراحی شده توسط شرکت بست وی برای کودکان می باشد که با طراحی شبیه به یک قایق بادی طراحی شده است که به خوبی می تواند وزن های بالا را تحمل کند . بست وی از نظر رده سنی ، این محصول را برای سنین 3 تا 6 سال مناسب دانسته است که به خوبی می تواند تا 30 کیلوگرم را تحمل کند ، به همین دلیل نیز در هنگام خرید شناور بادی طرح دیزنی کودک و سایر شناور های بادی خود به این نکته توجه داشته باشید تا بتوانید بهترین عملکرد را از سوی شناور بادی داشته باشید . در ادامه به ویژگی های بیشتر شناور بادی طرح دیزنی کودک و البته نحوه ساخت و تولید آن ، جنس و ... خواهیم پرداخت . 

ساخت و تولید شناور بادی طرح دیزنی کودک

تصاویری از محصول در زوایای مختلف در بخش بالا و در داخل متون قرار داده شده است که می توایند به ویژگی های ساختاری و شکل ظاهری محصول توجه داشته باشید . این محصول به عنوان یک قایق بادی طراحی شده است که بخش دیواره های آن بلند و بخش نشیمنگاهی گودی دارد ، پهنای شناور بادی زیاد بوده و به خوبی می تواند بر روی آب شناور باقی بماند . بخش نشیمنگاه این شناور بادی نیز مواج طراحی شده است که سطح نرم و راحتی را در اختیار کودک قرار خواهد داد . از ویژگی های بسیار خوبی که می توان در رابطه با این محصول اشاره نمود ، داشتن کف شفاف است که کودک می تواند کف آب را ببیند . شما می توانید این لوازم شنا تفریحات آبی زیبا را با قیمت ارزان از فروشگاه اینتکس خریداری کنید . 

جنس بدنه شناور بادی طرح دیزنی کودک

یکی از مهم ترین نکاتی که در محصولات بادی همچون شناور بادی طرح دیزنی کودک موجب کیفیت بسیار بالای آن شده است ، جنسی است که برای تولید شناور بادی طرح دیزنی کودک استفاده گردیده که آن هم ، لایه های ضخیم پی وی سی می باشد . برای تولید این محصول از پی وی سی رنگی طرحدار استفاده شده است که به خوبی لایه های مختلف محصول به یکدیگر پرس شده و کیفیت بسیار عالی را دارند . این بدنه طول عمر عمر بالایی داشته و از ویژگی های بسیار خوبش می توان به ضد آب بودن ، ضد نور خورشید بوده و حتی پس از آسیب دیدن نیز قابلیت تعمیر دارد . 

مراقبت و نگهداری شناور بادی طرح دیزنی کودک

توجه داشته باشید که در هنگام راه اندازی ، فشاری به بدنه وارد نشود ، فشار زیاد منجر به ترکیدن شناور خواهد شد . توجه داشته باشید که باد زدن بیش از حد محصولات بادی نیز می تواند منجر به آسیب دیدگی محصولات بادی شوند . به همین دلیل در هنگام راه اندازی به این مورد مهم توجه داشته باشید . دقت کنید که محصول بادی شما خیلی تحت فشار نباشد ، در هنگام راه اندازی باد را چک کنید . از پمپ های باد برقی قوی استفاده نکنید . پمپ های باد دستی مناسب برای راه اندازی هستند . پس از راه اندازی به خوبی درب دریچه باد را ببندید . پس از استفاده از شناور بادی طرح دیزنی کودک آن را خشک کرده و سپس جمع کنید . 

تعمیرات شناور بادی طرح دیزنی کودک

شناور بادی طرح دیزنی کودک قابل تعمیر بوده و این ویژگی در این محصولات بادی وجود دارد که در صورت بروز مشکل می توانید به راحتی و در کمترین زمان محصولات بادی خود را تعمیر کنید . برای اینکار نیاز به برچسب تعمیراتی دارید تا بتوانید محصول بادی خود را به بهترین شکل راه اندازی کنید . توجه داشته باشید که در کنار بیشتر محصولات بادی برچسب تعمیراتی موجود می باشد ، ولی در صورت ناموجود بودن می توانید برچسب تعمیرات را از فروشگاه اینتکس خریداری کرده و از آن استفاده کنید . برچسب های تعمیراتی در کنار خود ، چسب مایع نیز دارند که می توانید با استفاده از آن به بهترین شکل محصول را راه اندازی کنید .

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...