شناور بادی طرح طاووس

intex 57250

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
3,200,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

شاور بادی طرح طاووس یکی از شناور های بادی جدید شرکت اینتکس می باشد که با طراحی طاووس همراه شده است و بدون شک می تواند نظر شما را به سوی خود جلب کند. این کالا در میان محصولات 2018 شرکت آمریکایی اینتکس هستند و عرضه آنها از انتها سال 2017 میلادی آغاز شده است. بخش اصلی بدنه آنها از لایه های ضخیم و با کیفیت وینیل ساخته شده که 0.32 میلی متر نیز ضخامت دارد. قسمت رویه از رنگ های سبز روشن و تیره، آبی روشن و تیره، زرد و نارنجی بهره می برد و قسمت زیرین نیز به صورت کامل زرد رنگ است. در کناره های بدنه دو عدد دستگیره قرار داده شده است که از جنس پلاستیک نرم ساخته شده و در شرایط مختلف و برای حفظ تعادل به کار گرفته می شود. این محصول با طول و عرض 193×163 سانتی متری تنها 3.7 کیلوگرم بوده و با بسته بندی بسیار کوچکی که دارد می توان آن را به سادگی حمل کرده و در محل های مختلفی مورد استفاده قرار داد. 

 نوع تفریحی
 طول 193 سانتی متر
 عرض 163 سانتی متر
 ارتفاع 94 سانتی متر
 جنس بدنه PVC طرح چرم
 وزن 5.1 کیلوگرم
 تحمل وزن 100 کیلوگرم
 پمپ خیر 
 نوع پمپ  -
 سایر ویژگی هامناسب برای تمامی سنین
رنگ سفید
بدنه ی مستحکم
 اقلام همراهبرچسب تعمیرات

شناور بادی طرح طاووس از شناور های بسیار زیبا و دوست داشتنی می باشد که با ظاهر زیبای خود می تواند علاوه بر اینکه یک شناور خوبی بر روی آب باشد ، محیط اطراف و استخر را بسیار زیبا تر کند ، شناور های بادی یکی از بهترین محصولاتی هستند که می توانند وزن های بالا را بر روی اب به خوبی تحمل کنند و باعث شناور ماندن افراد شوند ، به خصوص که طراحی آن ها شبیه به تشک باشد و پهنای زیادی داشته باشد . با توجه به شناخت بیشتری که قصد داریم در ادامه با نقد و بررسی کامل محصول به شما خریداران گرامی بدهیم ، توصیه می کنیم که در ادامه مطلب همراه ما باشید تا به ویژگی های بیشتر این لوازم شنا تفریحات آبی اشاره کنیم . 

ساخت و طراحی شناور بادی طرح طاووس

شناور بادی طرح طاووس با توجه به تصویری که از محصول در بالا قرار داده شده است ، می توانید به راحتی طراحی ظاهری این محصول را مشاهده کنید که بسیار زیبا و دوست داشتنی است . طاووس از پرندگان بسیار زیبای حیات وحش است که اینتکس برای ساخت شناور بادی خود از این پرنده زیبا الهام گرفته است . همانطور که در تصویر مشاهده می کنید ، پر های طاووس به مانند یک سفره یا تشک باز و پهن شده است تا اینچنین افراد بتوانند در این قسمت نشسته و یا دراز بکشند . با توجه به پهن بودن این شناور بادی که طول آن 193 سانتی متر و عرضش به 163 سانتی متر می رسد ، شما به خوبی می توانید بر روی آن نشسته و حتی دراز بکشید .

این شناور قادر است تا به خوبی وزن 100 کیلوگرمی را تحمل کند ، به همین دلیل نیز محدودیت سنی برای استفاده از آن وجود ندارد . از ویژگی های بسیار عالی این محصول می توان به دو طراحی بسیار خوب یعنی طراحی رویه مواج اشاره نمود که بخش پر های طاووس به صورت موج دار و برجسته طراحی شده است تا انعطاف پذیری عالی را داشته باشد . از سوی دیگر شناور بادی طرح طاووس دارای دو دستگیره در بدنه می باشد که می توانید با گرفتن آن به خوبی تعادل خود را بر روی آب حفظ کنید .

جنس شناور بادی طرح طاووس

جنسی که برای تولید بدنه و بخش های مختلف شناور بادی طرح طاووس استفاده شده است لایه های ضخیم پی وی سی می باشد که وزن خیلی بالایی هم ندارد . پی وی سی کاملا ضد آب است ، به همین دلیل نیز گزینه مناسبی برای ساخت شناور های بادی می باشد ، همچنین نور آفتاب نیز به آن صدمه ای وارد نمی کند ، با این وجود نیز می توانید از آن در استخر های روباز و حتی در سواحل دریا استفاده کنید . استفاده از این محصول برای بخش های عمیق دریا توصیه نمی شود .

برند تولیدی شناور بادی طرح طاووس

برند تولیدی شناور بادی طرح طاووس شرکت اینتکس می باشد که از پر فروش ترین و بزرگ ترین شرکت های فعال در دنیا می باشد که خط تولید آن در کشور چین است ، اما این برند یک برند آمریکایی می باشد که از نظر سابقه بیش از هر شرکت دیگری فعالیت طولانی داشته و هزاران مدل و طرح از محصولات بادی را در دسته بندی های مختلف تولید و روانه بازار های جهانی کرده است . 

طرز استفاده از شناور بادی طرح طاووس

طرز استفاده از شناور بادی طرح طاووس بسیار ساده است ، برای استفاده نیاز است تا آن را در ابتدا راه اندازی گنید ، برای راه اندازی شما به یک پمپ باد نیاز دارید که می توانید آن را از فروشگاه اینتکس تهیه کنید . البته استفاده از پمپ های باد ضروری نبوده و تنها برای سهولت در راه اندازی از آن استفاده می شود . پمپ های باد دستی بهترین گزینه برای راه اندازی شناور بادی طرح طاووس می باشند زیرا به برق نیازی ندارند و در هر جایی قابل استفاده است .

برای اینکه روند راه اندازی سریع تر بشود ، توصیه می کنیم که به خوبی محصول را باز و بر روی زمین پهن کنید . باد کردن زیاد بدنه ممکن است باعث تحت فشار قرار گرفتن بدنه شناور بادی شود ، به همین دلیل نیز توصیه می شود که میزان باد شناور بادی را کنترل کنید . شما می توانید این محصول را به صورت اینترنتی ، حضوری و یا تلفنی از فروشگاه اینتکس خریداری کنید . 

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...