شناور بادی طرح فلامینگو بزرگ

intex 57558

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
2,500,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

شناور بادی فلامینگو بزرگ محصول جدید شرکت اینتکس می باشد که دارای بدنه ای از جنس پی وی سی و کف دولایه می باشد . به دلیل استفاده از پی وی سی دولایه تحمل وزن این محصول این محصول افزایش یافته است . رنگ های استفاده شده در این محصول نیز بسیار جذاب بوده و مناسب برای تمام سنین می باشد . به کمک دستگیره ی مخصوصی که بر روی بدنه ی این محصول قرار داده شده است می توانید به راحتی آن را جابجا کرده و از آن استفاده کنید . وزن 5.1 کیلوگرمی این محصول نیز باعث این می شود تا بتوانید آن را به راحتی به هر مکانی انتقال دهید و از آن استفاده کنید . تحمل وزن 150 کیلوگرمی محصول را نیز می توان از ویژگی های این شناور بادی برشمرد . البته با کم کردن مقداری از باد آن می توان تحمل وزن شناور را کمی افزایش نیز داد .  

 نوع تفریحی
 طول 218 سانتی متر
 عرض 211 سانتی متر
 ارتفاع 136 سانتی متر
 جنس بدنه PVC طرح چرم
 وزن 5.1 کیلوگرم
 تحمل وزن 150 کیلوگرم
 پمپ  ندارد
 نوع پمپدستی
 سایر ویژگی هامناسب برای تمامی سنین
دارای دستگیره ی حمل و نقل
 اقلام همراهبرچسب تعمیرات

شناور بادی فلامینگو بزرگ

شناور بادی فلامینگو بزرگ محصولی فوق العاده زیبا و با کیفیت ساخت شرکت اینتکس می باشد که ان را در سال جدید میلادی تولید و به بازار عرضه کرده است. این محصول را می توان یکی از خلاقانه ترین تولیدات این شرکت دانست که ظاهری فوق العاده جذاب و رنگی بسیار شاد و چشم نواز دارد. در ادامه این مطلب قصد داریم به بررسی تخصصی این محصول پرداخته و ان را به طور کامل نقد و بررسی کنیم پس تا انتها ما را دنبال کنید.....

طراحی و ارگونومی ساخت

در ارتباط با طراحی و ارگونومی ساخت این محصول در ابتدا باید این مسئله را خاطر نشان کرد که این کالا ظاهری شبیه به فلامینگو دارد. بدنه اصلی این محصول به صورت گرد و حالت نیم دایره ای بوده که تو پر و برامده طراحی و تولید شده است. در کنار این موارد باید به این نکته اشاره کرد که رویه این محصول و بخش نشیمنگاه ان به صورت فرو رفته و شیار دار طراحی و تولید شده است. این بخش به گونه ای است که در کنار نشستن بر روی ان بسیار نرم و لطیف می باشد. علاوه بر این ها در دو طرف این محصول بال های این پرنده قرار گرفته است که سغی بر ان شده تا با پیاده سازی شکل بال ها و با دو رنگ صورتی و زرشکی ان را طبیعی تر جلوه دهند. هم چنین در بخش انتهای این محصول هم طرح دم این پرنده کشیده شده است که از ان به عنوان تکیه گاه هم می توان استفاده نمود. در جلوی این محصول هم سر و گردن این پرنده تعبیه شده است که نوک ان به صورت سفید و مشکی و هم چنین گردن نیز به صورت یکدست صورتی طراحی شده است. در کنار این موارد باید گفت که بدنه اصلی این محصول هم یکدسن صورتی طراحی و تولید شده است. هم چنین در بخش کناری این محصول دستگیره مشکی رنگ قرار گرفته است که در هنگام استفاده از این محصول با در دست گرفتن ان می توانید امنیت خود را حفظ کنید. این محصول زیبا مناسب برای استفاده تمام سنین می باشد.

جنس بدنه

از دیگر موارد مهمی که در هنگام خرید باید به ان توجه ویژه ای داشت جنس بدنه این محصول است. این شناور بدنه ای فوق العاده مقاوم و مستحکم از جنس PVC طرح چرم دارد که به راحتی اسیب نخواهد دید. هم چنین این محصول را می توان در هر دمایی استفاده نمود و در برابر تابش مستقیم نور خورشید هم تغییر رنگ و شکل نخواهد داشت. تمامی این موارد باعث شده تا با خیال راحت بتوانید این محصول را خریداری نمایید.

ابعاد و وزن

این شناور دارای طول 218 سانتی متر و عرض 211 سانتی متر می باشد. هم چنین ارتفاع این محصول هم 136 سانتی متر است. در کنار این موارد باید به این نکته اشاره کرد که به دلیل داشتن وزن 5.1 کیلو گرمی به راحتی می توانید این شناور را با خود حمل و جا به جا کرده و در مکان مناسب از ان استفاده نمایید. هم چنین این کالا می تواند تا 150 کیلو گرم وزن را بر روی خود تحمل کند که مقدار قابل توجهی است.

راه اندازی و مراقبت و نگهداری

یکی از اسان ترین کارهایی که می توان در ارتباط با این محصول به ان پرداخت نحوه راه اندازی ان است. این کالا را می توانید به سادگی و در عرض چند دقیقه راه اندازی کرده و از ان استفاده نمایید. در ابتدا کافی است این محصول را از بسته بندی خارج کنید. سپس با استفاده از پمپ باد دستی موجود در بسته بندی این کالا اقدام به باد کردن ان از طریق دریچه های باد موجود بر روی این شناور کنید. این کار بسیار ساده بوده و در مدت زمان کوتاهی انجام می گیرد. پس از باد کردن نیز دریچه های باد را باید ببندید تا باد از ان ها خارج نشود. برای مراقبت از این کالا هم بهتر است که پس از هر بار مصرف ان را به طور کامل جمع اوری کنید تا اسیب نبیند. هم چنین از پریدن و جامپینگ بر روی این کالا جدا خودداری نمایید. علاوه بر این ها اشیا نوک تیز را هم باید از کنار این محصول دور کنید تا سوراخ نشود. نکته مهم این است که در کنار بسته بندی این محصول برچسب تعمیرات هم قرار گرفته است که می توانید از ان هم استفاده کرده و در صورت اسیب دیدن به راحتی ان را ترمیم نمایید.

جمع بندی

شناور بادی طرح فلامینگو بزرگ محصولی فوق العاده با کیفیت می باشد که مناسب برای استفاده تمام سنین بوده و دارای دستگیره حمل و نقل می باشد. هم چنین این محصول بدنه مقاومی داشته و به راحتی اسیب نمی بیند. اگر قصد خرید یک شناور با کیفیت را دارید پیشنهاد می کنیم هم اکنون این محصول را از سایت نمایندگی محصولات بادی در ایران با قیمت مناسب خریداری نمایید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...