شناور بادی مواج روی آب بست وی

bestway 44021

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,320,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

شناور بادی مواج روی آب از محصولات پرطرفدار برند بست وی می باشد که توسط این برند در سال جاری روانه ی بازارهای جهانی شده است و با توجه به ظاهر جذاب خود توجه بسیاری را به خود جلب کرده است . این محصول دارای رویه مواج می باشد که مانع از سر خوردن بدن بر روی آن می شود و می توانید با خیال راحت توسط آن به شنا بر روی آب بپردازید . جنس این تشک بادی از نوع پی وی سی می باشد که با ضخامت 0.20 میلی متری که دارد از سری محصولات با ضخامت لایه قابل قبول محسوب می شود . حداکثر وزن قابل تحما توسط این تشک بادی 90 کیلوگرم می باشد که برای محصولات یک نفره روی آب مناسب به حساب می آید . این محصول در دو طرح موجود می باشد که هرکدام از این طرح ها جذابیت منحصربفرد خود را برای استفاده کنندگان از این تشک بادی دارد . این محصول در قسمت بالایی خود دارای یک برآمدگی می باشد که از آن به عنوان بالشت نیز می توان استفاده کرد . همچنین این تشک بادی روی آب دارای دو محفظه باد می باشد که می توان با استفاده  از آن ها با سرعت بیشتر به باد کردن محصول پرداخت . به همراه این محصول برچسب تعمییرات نیز وجود دارد که در صورت بروز مشکل می توانید با استفاده از آن به رفع مشکل پرداخته و بدون مشکل به روز لذت بخش خود ادامه دهید . 

 نوع مستطیلی
 طول 183 سانتی متر
 عرض 76 سانتی متر
 ارتفاع 9 سانتی متر
 تحمل وزن 90 کیلوگرم
 جنس رویه PVC طرح چرم
 جنس بخش کناری PVC طرح چرم
 جنس کف PVC دو لایه بادی
 پمپ -
نوع پمپ -
 وزن 800 گرم 
 سایر ویژگی ها ساخت شرکت بست وی
 مناسب تمام سنین
 دارای دو طرح مختلف
 اقلام همراهبرچسب تعمیرات ، دفترچه راهنما

شناور بادی مواج روی آب بست وی همانطور که از نامش مشخص است ، شناوری بسیار عالی و ایده آل برای شناوری بر روی آب می باشد که به واسطه طراحی متفاوت خود قادر به نگهداری افراد بر روی خود می باشد ، تا اینچنین بتوانید بر روی آب دراز کشیده و استراحت کنید و به تفریحات شاد آبی بپردازید . این محصول مناسب برای تمامی سنین بوده که با خیال راحت از کیفیت می توانید آن را با نازل ترین قیمت از فروشگاه تهران اینتکس خریداری کنید . با توجه به عدم شناخت برخی از مشتریان گرامی نسبت به ویژگی ها و خصوصیات شناور بادی مواج روی آب بست وی ، قصد داریم تا در ادامه مطلب به بررسی بیشتر محصول بپردازیم و راهنمای خرید شناور بادی مواج روی آب شما عزیزان باشیم .

تولید شناور بادی مواج روی آب بست وی

شناور بادی مواج روی آب بست وی توسط شرکت آمریکایی بست وی طراحی و تولید شده است که می توان این برند را از موفق ترین شرکت های فعال در زمینه ساخت و تولید شناور و تشک های بادی روی آب دانست که از رقبای اصلی شرکت اینتکس نیز به شمار می رود . بست وی شناور بادی مواج روی آب بست وی را در دو طرح متفاوت اما با ساختار یکسان تولید کرده است که می توانید به دلخواه خود آن ها را خریداری کنید . لازم به ذکر است که این تشک ساختار بادی داشته و به همین دلیل نیز شناور بسیار خوبی بر روی آب است . ابعاد آن کاملا استاندارد بوده و برای تمامی بزرگسالان طراحی شده است . طراحی چاپی بدنه تشک زیبایی آن را دوچندان کرده است . عمدتا از شناور بادی مواج روی آب بست وی برای آب های کم عمق و آرام به مانند دریاچه ها و استخر ها استفاده می شود .

ویژگی ها و خصوصیات شناور بادی مواج روی آب بست وی

از ویژگی ها و خصوصیات شناور بادی مواج روی آب بست وی می توان به داشتن بالش بادی سرخود اشاره کرد که متصل به بدنه تشک بوده و با راه اندازی بخش تشک ، بالش آن نیز راه اندازی می شود ، وجود بالش می تواند سطحی مناسب تر را برای دراز کشیدن شما و ریلکسیشن داشته باشد . همچنین این تشک از طراحی کامفورت یا همان رویه مواج و برجسته برخوردار است که این طراحی سبب انعطاف پذیری بیشتر تشک شده است . لازم به ذکر است که حجم بسته بندی شده این تشک بسیار کوچک است و وزن آن نیز به 800 گرم می رسد به همین علت نیز به آسانی می توانید آن را جابجا و در سفر ها نیز آن را به همراه داشته باشید .

جنس بدنه شناور بادی مواج روی آب بست وی

شرکت بست وی برای ساخت شناور بادی مواج روی آب فوق از لایه های مقاوم و ضخیم pvc طرح چرم استفاده کرده است که می توان دلیل کیفیت بالا و طول عمر زیاد محصول را استفاده از این جنس دانست ، زیرا پی وی سی در برابر رطوبت ، نور خورشید و تمام عوامل محیطی مقاوم است و آسیبی نمیبیند ، از سوی دیگر این جنس سازگاری با سلامت انسان داشته و ضد حساسیت است . بخش زیره تشک بادی روی آب از دولایه ساخته شده است .

نحوه راه اندازی شناور بادی مواج روی آب بست وی

نحوه راه اندازی شناور بادی مواج روی آب بست وی بسیار ساده است و شما می توانید به آسانی از طریق دریچه های باد قرار داده شده بر روی بدنه اینکار را انجام دهید . البته شاید باد کردن تشک و شناور بادی با دهان کاری خسته کننده و زمانبر باشد ، به همین دلیل می توانید از پمپ های باد به خصوص پمپ باد دستی استفاده کنید که نیازی به برق نداشته و به آسانی می توانید محصول را در مدت زمان کم راه اندازی و استفاده کنید .

آسیب ها و توصیه های نگهداری شناور بادی مواج روی آب بست وی

یکی از نکات مهم در رابطه با محصولات بادی به مانند شناور بادی مواج روی آب بست وی ، نگهداری و استفاده صحیح از محصولات می باشد تا آسیب نبینند ، با آسیب دیدن شاید نتوانید دیگر از تشک استفاده کنید . البته در صورتی که آسیب ها جزئی باشند قابل تعمیر بوده و می توانید با استفاده از برچسب های تعمیراتی ، پنچرگیری کنید . پارگی های وسیع یا آب شدن بدنه بر اثر حرارت غیر قابل تعمیر هستند و در صورت ایجاد سوراخ و یا پارگی های تقریبا کوچک شما می توانید محصول را تعمیر نمایید .

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...