شناور بادی کودک طرح تمساح بست وی

bestway 41477

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
990,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

شناور بادی کودک طرح تمساح بست وی از مدل های محبوب برند بست وی و فروشگاه اینتکس می باشد که دارای طراحی شبیه به حیوانات است و به همین علت نیز جذابیت خاصی را برای کودکان خواهد داشت . این شناور بادی همانطور که در تصاویر نیز کاملا مشخص است ، شبیه به تمساح طراحی شده است که بسیار مورد توجه مشتریان قرار گرفته است . به همین جهت بست وی مدل های مختلفی از شناور های بادی با بدنه شبیه به تمساح یا کروکدیل تولید کرده است که شناور بادی کودک طرح تمساح بست وی جدید ترین مدل از این خانواده بوده و برند بست وی آن را در سال 2022 برای سنین کودکان طراحی کرده است . این شناور بادی می تواند تا 45 کیلوگرم را تحمل کند و نحوه استفاده از آن بسیار ساده بوده و پس از راه اندازی و باد کردن بدنه کودکان می توانند در پشت تمساح بادی نشسته و با گرفتن دستگیره ای که در پشت گردن تمساح قرار دارد ، تعادل خود را نیز به خوبی حفظ کنند . طراحی برجسته در برخی از قسمت های این شناور همچون پاها ، چشم و دهان تمساح ، جلوه واقعی تر و بسیار زیبایی را به این شناور یا همان لوازم شنا تفریحات آبی کودک داده است . شناور بادی کودک طرح تمساح بست وی قابل راه اندازی با پمپ باد نیز می باشد و وزن آن حدودا 700 گرم است . 

شناور بادی کودک طرح تمساح بست وی یک شناور با شکل جالب با طراحی شبیه به تمساح می باشد که شرکت بست وی آن را بسیار عالی و خوب تولید و طراحی کرده است . این شناور بادی که به صورت بادی طراحی شده است می تواند به خوبی بر روی آب شناور بماند به همین دلیل است که به آن شناور بادی گفته می شود . این شناور ها برای استفاده سنین کودک و بزرگسال طراحی شده اند که در فروشگاه اینتکس می توانید مدل های مختلفی از آن ها را ببینید و خریداری کنید . ولی شناور بادی کودک طرح تمساح بست وی برای استفاده سنین کودکان بوده و دلیل آن نیز کوچک بودن شناور بادی است و به همین دلیل می تواند وزن های پایین و وزن کودکان را تحمل کند . این شناور با توجه به اینکه شبیه به یک تمساح می باشد می تواند مورد پسند کودکان قرار بگیرد تا آن ها بتوانند با این شناور بازی کنند . 

این شناور بادی طولی 152 سانتی متری دارد و عرض آن هم 71 سانتی متر است که به صورت کشیده طراحی شده است و پشت آن می تواند محلی برای نشستن کودکان باشد تا بتوانند به راحتی به روی آب رفته و بر پشت شناور بادی طرح تمساح نشسته و از آن سواری بگیرند . برای اینکه کودکان در هنگام استفاده کردن از شناور بادی کودک طرح تمساح بست وی راحت باشد ، برای این شناور بادی رویه ای به صورت برجسته در نظر گرفته شده است که کودکان می توانند احساس راحتی بیشتری را داشته باشند و اگر استفاده طولانی تری را از شناور بادی کودک طرح تمساح بست وی داشته باشند باز هم خسته نخواهند شد . این شناور را تنها باید در آب استفاده کرده و بهتر است که از آن بر روی زمین استفاده نشود . 

شرکت بست وی برای اینکه این شناور بادی طرح تمساح ظاهری شبیه به یک تمساح واقعی داشته باشد سعی کرده است تا از رنگ سبز برای جلوه واقعی تر آن استفاده کند . همچنین دست ها و پاهای بادی برای شناور بادی طرح تمساح در نظر گرفته شده است . دو چشم برجسته برای این تمساح نیز در نظر گرفته شده است . برای تولید و ساخت شناور بادی کودک طرح تمساح بست وی از پی وی سی که یک جنس بسیار عالی و درجه یک است استفاده شده تا شناور به خوبی ضد آب شود . پی وی سی ها در ساخت بسیاری از محصولات بادی استفاده می شود و حتی می توان گفت که بسیاری از شناور های بادی هم از این جنس ساخته می شوند . 

شناور بادی کودک طرح تمساح بست وی که گفته شد برای استفاده کودکان است می تواند وزن 45 کیلوگرمی را به خوبی تحمل کند . بهتر است که برای استفاده از شناور بادی کودک طرح تمساح بست وی ، کودکانی که وزن 45 کیلوگرمی دارند و یا وزن آن ها پایین تر است از این شناور دوست داشتنی استفاده کنند . وزن شناور بادی کودک طرح تمساح بست وی 700 گرم است . این وزن سبک می تواند برای جابجایی بسیار آسان باشد تا حتی بتوانید این شناور را برای اینکه در مسافرت استفاده کنید با خود برداشته و به سفر ببرید . بهتر است که بیشتر از شناور بادی کودک طرح تمساح بست وی در استخر ها استفاده شود به علت اینکه آب استخر آرام است و شرایط برای استفاده از شناور بادی بسیار بهتر خواهد بود .

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...