شناور بادی کودک طرح سفره ماهی

INTEX 57550

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,200,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

شناور بادی کودک طرح سفره ماهی محصولی خاص می باشد که طرح ان باعث شده تا از نمونه های مشابه بسیار جذاب تر و با کیفیت تر شود. این محصول به گونه ای طراحی شده که هر دو سمت ان دارای طرح می باشد. بخش بالایی ان سورمه ای رنگ بوده و بخش زیرین این محصول هم سفید رنگ است که دقیقا طرح صورت و دهان و چشم های سفره ماهی هم با ظرافت خاصی بر روی ان شبیه سازی شده است. هم چنین این محصول مناسب برای استفاده کودکان است که قادر است تا 60 کیلو گرم وزن را هم بر روی خود تحمل کند.

هم چنین این محصول ساخته شده از جنس PVC می باشد که دارای کیفیت بالایی بوده و به راحتی اسیب نمی بیند. در کنار این موارد باید به وزن این محصول هم اشاره نمود که تنها 1.1 کیلو گرم وزن داشته و همین امر سبب شده تا بتوانید به سادگی این محصول را حمل و جا به جا نمایید. اگر شما هم قصد دارید تا برای تفریح کودک خود بر روی اب یک شناور بادی تهیه کنید پیشنهاد می کنیم هم اکنون این محصول را از سایت نمایندگی اینتکس در ایران خریداری نموده و ان را درب منزل تحویل بگیرید.

 نوع تفریحی
 طول 188 سانتی متر
 عرض 145 سانتی متر
 ارتفاع 25 سانتی متر
 وزن 1.1 کیلوگرم
 جنس رویه PVC طرح چرم
 جنس بخش کناری PVC طرح دار
 جنس کف PVC دو لایه
 پمپخیر
نوع پمپ -
 شرکت سازنده اینتکس
 سایر ویژگی ها مناسب کودکان
 قابلیت تعادل بالا بر روی آب
 اقلام همراهبرچسب تعمیرات

شناور بادی کودک طرح سفره ماهی محصولی طراحی شده به صورت بادی است که برای بازی ها و تفریحات لذت بخش آبی کودکان ساخته شده که می توانند بر روی آن سوار شده و به بازی و تفریحات آبی بپردازند . این محصول همانطور که از نامش پیداست ، شناور بادی بوده و می تواند با ذخیره باد در لایه های خود ، به صورت یک شناور بسیار عالی بر روی آب مانده و جرم زیادی را نیز بر روی خود نگهداری کند . با توجه به ابعاد و تحمل وزنی که شناور بادی کودک طرح سفره ماهی دارد ، تنها کودکان می توانند از آن استفاده کنند و بزرگسالان نیاز است تا مدل های دیگری را انتخاب و خریداری کنند . اما در ادامه پیشنهاد می کنیم که همراه ما باشید تا به نقد و بررسی کامل شناور بادی کودک طرح سفره ماهی بپردازیم .

طراحی و تولید شناور بادی کودک طرح سفره ماهی

شرکت تولید کننده شناور بادی کودک طرح سفره ماهی ، برند محبوب اینتکس می باشد که می توان این شرکت ها پر فروش ترین شرکت های فعال در زمینه تولید و فروش تشک بادی روی آب کودک و شناور بادی دانست . چرا که محصولات خود را با کیفیت بسیار بالا و همچنین با بهترین اجناس ساخته شده است . تنوع تشک های بادی روی آب اینتکسب بسیار زیاد است که مدل شناور بادی کودک طرح سفره ماهی نیز یکی از تولیدات موفق برند اینتکس می باشد ، زیرا ظاهر عروسکی بسیار شبیه موجود دریایی سفره ماهی سبب شده است تا کودکان علاقه زیادی به استفاده از این شناور داشته باشند . 

طراحی پهن و عریض این شناور طرح سفره ماهی سبب شده است تا کودکان تعادل بسیار عالی را بر روی آب داشته باشند . از سوی دیگر intex با استفاده از دو دستگیره پلاستیکی در طرفین شناور به کودک این اجازه را داده است تا با گرفتن دستگیره ها به خوبی از افتادن خود به درون آب جلوگیری کنند . همچنین اینتکس سطح تشک یا شناور را به صورت مواج و بخش نشیمنگاه آن را به صورت گود طراحی کرده است که به خوبی کودک می تواند در جای خود بنشیند . رویه مواج همچنین انعطاف پذیری و فرم پذیری خوبی را به شناور بخشیده است و از لغزندگی آن جلوگیری کرده است .

جنس ساخت بدنه شناور بادی کودک طرح سفره ماهی

برای تولید شناور بادی کودک طرح سفره ماهی شرکت اینتکس از PVC استفاده کرده است ، پی وی سی یا وینیل که نام های قرار داده شده برای پلاستیک طبیعی می باشند ، از بهترین مواد برای ساخت محصولات بادی هستند که به خصوص استفاده از آن برای محصولات بادی که با بدن انسان در تماس است ، مناسب می باشد ، زیرا حساسیت های پوستی را به خصوص برای کودکان ایجاد نکرده و همچنین خاصیت ضد آبی بسیار عالی دارد . نور خورشید و اشعه های مضر آن مانند فرابنفش که عمدتا پلاستیک ها را تجزیه و انعطاف پذیری آن ها را از بین می برد ، تاثیری بر روی این جنس ندارد .

نحوه صحیح راه اندازی شناور بادی کودک طرح سفره ماهی

توجه داشته باشید که پس از خارج کردن شناور بادی کودک طرح سفره ماهی از داخل کارتن و جعبه ، به خوبی آن را بر روی زمین پهن کنید ، سپس نسبت به باد کردن آن اقدام کنید ، زیرا محصول در بسته بندی خود دچار چسبندگی شده که می تواند روند راه اندازی را کند تر کند . برای راه اندازی سریع تر می توانید از پمپ های باد به خصوص پمپ های باد دستی استفاده کنید .

نگهداری و طرز استفاده از شناور بادی کودک طرح سفره ماهی

شناور های بادی به دلیل اینکه از لایه های نازکی ساخته شده اند و طراحی بادی دارند ، در برابر اجسام تیز و برنده بی دفاع بوده و آسیب پذیر هستند ، لذا توصیه می شود که در نگهداری و استفاده از تشک بادی روی آب دقت کنید ، به خصوص شناور بادی کودک طرح سفره ماهی که برای سنین کودکان طراحی شده است . بهترین توصیه این است که از محصول در خشکی استفاده نکنند و در صورت استفاده نیز از زیرانداز استفاده نمایند . از سوی دیگر کشیده شدن شناور بر روی سطوح زبر نیز می تواند به آن آسیب بزند . اگر آتشی روشن کرده اید از نزدیک کردن شناور به آن خودداری کنید .

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...