شناور بادی کوسه

intex 58535

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
860,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

شناور بادی با طرح دلفین یکی دیگر از مدل های شناور های بادی اینتکس برای کودکان که ساخته شده از جنس PVC با روکش طرح چرم می باشد. محصولی جذاب و با کیفیت که از تعادل بالایی بر روی آب برخوردار است. همچنین همانند سایر شناور های بادی از دو دستگیره بهره برده تا فرزندان شما با تعادل بیشتر از آن استفاده نمایند.

جزئيات طول: 163 سانتيمتر عرض: 76 سانتيمتر ابعاد بسته بندی: 20x19x7 سانتيمتر توضيحات محصول شناور طرح وال آبی رنگ وسيله ای شاد و سرگرم کننده برای تفريح و آموزش شنای کودکان قابل استفاده در خشکی و آب برچسب تعميرات.

 نوع تفریحی
 طول 163 سانتی متر
 عرض 76 سانتی متر
 ارتفاع 30 سانتی متر
 جنس بدنه PVC طرح چرم
 وزن 3.5 کیلوگرم
 تحمل وزن 60 کیلوگرم
 پمپ  
 نوع پمپ -
 سایر ویژگی هامناسب کودکان
دارای دو دستگیره
 اقلام همراهبرچسب تعمیرات

شناور بادی کوسه از شناور های بادی بسیار دوست داشتنی و محبوب است که برا سنین کودک و نوجوان طراحی شده است و می تواند یک شناور ایده آل بر روی اب باشد تا آن ها بتوانند لحظات شاد و مفرحی را رقم زده و بتوانند ساعت ها از این محصول دوست داشتنی نهایت استفاده را برده و به تفریحات آبی بپردازند . این محصول در واقع یک نوع لوازم شنا تفریحات آبی می باشد که توسط شرکت اینتکس تولید شده و یکی از بهترین کیفیت ها را برخوردار است و با توجه به جنسی که برای تولید آن استفاده شده است ، طول عمر محصول افزایش چشمگیری یافته است . 

راهنمای خرید شناور بادی کوسه

قبل از خرید شناور های بادی نیاز است که به برخی از موارد مهم توجه داشته باشید که بتوانید خرید مطمعنی را انجام دهید . شناور های بادی مدل های مختلفی دارند و از نظر ابعاد و تحمل وزن متفاوت می باشند . به عنوان مثال شناور بادی کوسه برای سنین کودک و نوجوان طراحی شده است و می تواند تا وزن 60 کیلوگرم را تحمل کند که یک تحمل وزن ایده آل خواهد بود و می تواند به بهترین شکل بر روی آب شناور بماند . یکی دیگر از توصیه های مهم در خرید محصولات بادی همچون شناور بادی توجه داشتن به جنس محصول است که در بخش بعدی به آن اشاره خواهیم نمود . برند تولیدی محصول نیز بسیار حائز اهمیت است ، زیرا هر شرکت بزرگ و مطرحی با توجه تولیدات موفقی که دارد ، اینچنین معروف خواهد شد . شناور بادی کوسه نیز توسط شرکت بزرگ اینتکس تولید شده است که یک برند و تولیدی اورجینال می باشد . 

ساخت و تولید شناور بادی کوسه

ساخت و تولید شناور بادی کوسه بسیار عالی بوده و ساختار آن توسط شرکت اینتکس به صورت تخصصی صورت گرفته است ، به همین دلیل به خوبی می تواند وزن افراد را تحمل کند و از آن مهم تر حفظ تعادل بسیار خوبی را بر روی آب داشته باشد ، حفظ تعادل در لوازم شنا تفریحات آبی و شناور ها بسیار مهم بوده و نباید در هنگام استفاده به راحتی چپ شوند . بنابراین می بینیم که برای ساخت شناور بادی کوسه از باله های بادی و دم عریض استفاده شده است که می تواند سبب تعادل خوب شناور بادی شود ، از سوی دیگر برای شناور بادی کوسه دو دستگیره نیز تعبیه شده است که از آن طریق کودک می تواند شناور را در دست بگیرد و از افتادن به داخل آب جلوگیری کند .

جنس بدنه شناور بادی کوسه

برای تولید بخش های مختلف بدنه شناور بادی کوسه از لایه های ضخیم pvc چرمی استفاده شده است که می تواند ساختاری بسیار مقاوم داشته باشد تا اینچنین کیفیت ساخت محصول بادی افزایش داشته باشد . علت اینکه از پی وی سی برای تولید این محصولات بادی استفاده می شود ، می توان به موارد بسیار خوب آن یعنی ضد آب بودن اشاره نمود . از سوی دیگر این جنس در مجاورت با نور آفتاب نیز آسیبی ندیده و عوامل مختلف محیطی به آن صدمه ای وارد نخواهد کرد . 

راه اندازی شناور بادی کوسه

برای راه اندازی شما می توانید از انواع پمپ های باد استفاده کنید که برای محصولات بادی تفریحی ساخته شده اند که می توان به مواردی همچون پمپ باد دستی ، پدالی ، برقی ، شارژی و ... اشاره نمود . به منظور راه اندازی نیز در بدنه محصولات بادی دریچه باد قرار داده شده است . توجه داشته باشید که میزان باد محصولات بادی را در هنگام راه اندازی بایستی کنترل کنید . 

مراقبت و نگهداری از شناور بادی کوسه

این محصولات برای استفاده در آب ساخته شده اند و به همین جهت نباید از آن ها بر روی خشکی استفاده کند ، به همین دلیل ممکن است آسیب ببیند . برخورد جسم های نوک تیز و سطوح زبر نیز می تواند به آن صدمه وارد کند ، تحت فشار قرار گرفتن و یا میزان باد زیاد در بدنه نیز می تواند منجر به آسیب دیدن محصول بادی شود . با این وجود شما می توانید برای تعمیرات آن از برچسب های تعمیراتی استفاده کنید و یا محصول را به جهت تعمیرات به فروشگاه تهران اینتکس ارسال کنید . 

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...