شناور بادی کوچک طرح فلامینگو

bestway 57558

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
2,500,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

شناور بادی متوسط طرح فلامینگو محصول جدید شرکت بست وی می باشد که برای سوار شدن و بازی کردن بر روی آب طراحی شده است. این محصول دارای دو دستگیره سنگین بوده که علاوه بر مقاومت آن بر روی آب میتوان از این دستگیره ها آن را به راحتی حمل و جا به جا کرد. همچنین دارای کف دو لایه می باشد. بدنه این محصول از جنس وینیل بوده که مقاومت قابل توجهی دارد . این محصول دارای دو اتاق هوا نیز می باشد که آن را به راحتی روی آب شناور می کند. رنگ های به کار رفته در این محصول مخصوصا رنگ اصلی آن که صورتی بوده ، بسیار چشم نواز و شاد می باشد که هر فردی را مجذوب خود می کند. هم اکنون میتوانید این محصول را از سایت نمایندگی اینتکس خریداری کنید.

نوع تفریحی
 طول 142 سانتی متر
 عرض 137 سانتی متر
 ارتفاع 96.5 سانتی متر
 جنس بدنه PVC
 وزن 1.8 کیلوگرم
 شرکت سازنده بست وی
 پمپ ندارد 
 نوع پمپندارد
 سایر ویژگی هامناسب برای تمامی سنین
دارای دستگیره ی حمل و نقل
 اقلام همراهبرچسب تعمیرات

شناور بادی متوسط طرح فلامینگو

شناور بادی متوسط طرح فلامینگو یکی دیگر از محصولات فوق العاده زیبا و جذاب شرکت اینتکس می باشد که فوق العاده چشم نواز است. این محصول به دلیل داشتن وزن بسیار کم به راحتی قابل حمل و جا به جایی بوده و می توانید به سادگی از ان استفاده نمایید. هم چنین رنگ این محصول که به صورت صورتی طراحی شده است بر زیبایی های این کالا افزوده است. در ادامه این پست قصد داریم این کالا را به طور کامل بررسی کرده و جزئیات کاملی از این محصول را به شما ارائه دهیم پس تا انتها با ما همراه باشید......

طراحی و ارگونومی ساخت

در رابطه با طراحی این کالا باید گفت که یکی از شکیل ترین و زیبا ترین محصولات در دسته لوازم شنا می باشد که طرح زیبایی بر گرفته از فلامینگو دارد و به خاطر داشتن رنگ صورتی بسیار چشم نواز بوده و از فواصل دور به راحتی می توان ان را دنبال و مشاهده کرد. در ارتباط با بخش نشیمنگاه این محصول هم باید گفت که به صورت فرو رفته و شیار دار طراحی و تولید شده است که در هنگام نشستن بر روی ان بسیار نرم و لطیف می باشد. در جلوی این محصول هم سر و گردن این پرنده تعبیه شده است که نوک ان به صورت سفید و مشکی و هم چنین گردن نیز به صورت یکدست صورتی طراحی شده است. هم چنین در دو طرف این کالا هم بال های این پرنده قرار گرفته است که بسیار طبیعی و زیبا طراحی شده است. هم چنین در بخش انتهای این محصول هم دم این پرنده قرار گرفته است که از ان به عنوان تکیه گاه هم می توان استفاده نمود. هم چنین در بخش کناری این محصول دستگیره مشکی رنگ قرار گرفته است که در هنگام استفاده از این محصول با در دست گرفتن ان می توانید امنیت خود را حفظ کنید و هم چنین در هنگام جا به جایی این محصول می توانید به سادگی با در دست گرفتن ان این شناور را حمل کنید. این محصول با کیفیت و بسیار زیبا مناسب برای استفاده تمام سنین می باشد.

جنس بدنه

همیشه در هنگا خرید یک محصول بادی دغدغه های زیادی وجود دارد و بیشترین سوال از خریدار بابت همین قسمت است. این محصول هم از این قضایا مستثنی نبوده و بسیار با کیفیت و مقاوم طراحی شده است. بدنه این محصول ساخته شده از نوع PVC می باشد که به راحتی اسیب نخواهد دید. هم چنین این محصول را می توان در هر دمایی استفاده نمود و در برابر تابش مستقیم نور خورشید هم تغییر رنگ و شکل نخواهد داشت که نشان از با کیفیت بودن این کالا دارد.

ابعاد و وزن

از دیگر مواردی که در ارتباط با این محصول باید راجب ان صحبت نمود ابعاد و وزن این کالاست. این شناور دارای طول 142 سانتی متر و عرض 137 سانتی متر می باشد. هم چنین ارتفاع این محصول هم 96.5 سانتی متر است.علاوه بر این ها باید به این نکته اشاره کرد که به دلیل داشتن وزن 1.8 کیلو گرمی به راحتی می توانید این شناور را با خود حمل و جا به جا کرده و در مکان مناسب از ان استفاده نمایید که از مزایای خوب این محصول به شمار می رود.

راه اندازی و مراقبت و نگهداری

برای راه اندازی این محصول در ابتدا کافی است ان را از بسته بندی خارج کنید و بر روی یک سطح صاف و هموار قرار دهید. سپس با استفاده از پمپ باد دستی موجود در بسته بندی این کالا و از طریق محفظه های باد تعبیه شده بر روی این محصول اقدام به باد کردن ان کنید. این کار بسیار راحت بوده و در مدت زمان کوتاهی انجام می گیرد. پس از باد کردن نیز محفظه های باد را باید ببندید تا باد از ان ها خارج نشود. هم چنین رعایت این نکته بسیار مهم است که این محصول را بیش از اندازه باد نکنید چون از تحمل وزن ان می کاهد. برای مراقبت از این کالا هم بهتر است که پس از هر بار مصرف ان را به طور کامل جمع اوری کنید تا اسیب نبیند. هم چنین از پریدن و جامپینگ بر روی این کالا جدا خودداری نمایید چون این کار باعث وارد شدن اسیب های جدی به این شناور می شود. هم چنین اشیا نوک تیز و وسایل اشتعال زا را هم باید از کنار این محصول دور کنید تا سوراخ نشود و باعث اتش گرفتن این کالا نگردد. از مزایای خوب این محصول این است که در کنار بسته بندی این کالا برچسب تعمیرات قرار گرفته است که در صورت اسیب دیدن به راحتی می توانید ان را ترمیم نمایید.

جمع بندی

شناور بادی متوسط طرح فلامینگو محصولی فوق العاده زیبا و با کیفیت می باشد که وزن بسیار کمی داشته و بدنه ای فوق العاده مقاوم دارد. هم چنین این کالا مناسب برای استفاده تمام سنین بوده و دارای دستگیره حمل و نقل هم می باشد. اگر قصد خرید یک شناور بادی با کیفیت را دارید پیشنهاد می کنیم هم اکنون این محصول را از سایت نمایندگی محصولات بادی در ایران با قیمت مناسب خریداری نمایید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...