شناور شورتی سایه بان دار

intex 56583

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
440,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

شناور بادی سایه بان دار، محصولی فوق العاده و شگفت انگیز از شرکت امریکایی اینتکس بوده که دارای بیش از چهل سال تجربه در زمینه ساخت و طراحی محصولات بادی می باشد. این شناور بادی در قسمت کف خود دو حلقه با قطر 12 سانتی متر به منظور قرار دادن پا های کودک دارد که با لبه های بسیار نرمی همراه شده تا به بدن کودکتان صدمه ای وارد نشود. شناور بادی سایه بان دار دارای سه محفظه باد در بدنه اصلی یا کف، ستون و سایه بان می باشد. این کالا قابل استفاده برای کودکان بالای یک سال بوده و بسته بندی فوق العاده کوچکی دارد تا در کنار وزن کم این محصول حمل آن بسیار ساده تر از سایر محصولات تولید شده تا به امروز باشد. به همراه برچسب تعمیرات و پمپ باد سوزنی. مناسب استفاده در استخر، و سایر آبهای کم عمق با مراقبت والدین حین استفاده.

نوع تفریحی
 قطر 63 سانتی متر
 ارتفاع  111 سانتی متر
 نوع نشیمنگاه شورتی
 جنس بدنه PVC
 وزن 590 گرم
 ابعاد بسته بندی: 26×20×3.8 سانتی متر
 پمپ  
 نوع پمپدستی سوزنی
 سایر ویژگی هامناسب کودکان بالای یک سال
دارای سایه بان بادی
دارای دو حلقه جای پا با قطر 12 سانتی متر
سه محفظه باد
 اقلام همراهبرچسب تعمیرات

شناور شورتی سایه بان دار

شناور شورتی سایه بان دار یک شناور دوست داشتنی و با طراحی ویژه و بسیار زیبا است که حتما هر کودکی به آن علاقه مند شده و دوست خواهد داشت تا از این محصول برای تفریحات آبی خود استفاده کند . شناور های بادی در مدل های بسیار زیادی ساخته شده اند و اگر وارد دسته بندی شناور بادی و یا تشک بادی روی آب بشوید ، این تنوع بسیار بالا را مشاهده خواهید کرد و انواع شناور هایی را خواهید دید که برای تمامی رده های سنی ، اعم از رده سنی کودکان و یا بزرگسالان مشاهده خواهید کرد . از آن جا که کودکان علاقه زیادی به آب تنی و تفریحات آبی دارند ، شرکت های مختلف مانند شرکت اینتکس که تولید کننده شناور شورتی سایه بان دار نیز می باشد ، شناور هایی را مخصوص کودکان ساخته است که حتی برخی از آن ها مانند شناور شورتی سایه بان دار برای کودکان خردسال ساخته شده است . 

تفاوتی که شناور های بادی ساخته شده برای رده سنی کودکان خردسال وجود دارد ، این است که ایمنی آن ها بسیار بیشتر بوده و از آن جا که کودکان سنین پایین از خطرات احتمالی پیش روی خود آگاهی چندانی ندارند ، شرکت اینتکس سعی کرده است تا این محصولات را با طراحی های بسیار بهتر و مناسب تر تولید کند تا این رده سنی در هنگام استفاده از شناور بادی دچار مشکل نشوند . به عنوان مثال شناور شورتی سایه بان دار به صورت یک تیوپ و یا یک حلقه بادی طراحی شده است که برخلاف بسیاری از حلقه های بادی که شما دیده اید ، این محصول دارای دو حفره کودک در مرکز خود بوده و این قسمت باز نیست . چه بسا کودک برای استفاده کردن از شناور شورتی سایه بان دار ، پاهای خود را وارد آن دو حفره کرده و می تواند بر روی شناور بنشیند . 

از آن جا که پاهای کودک تقریبا آویزان بوده و داخل آب شناور است ، توانایی خارج کردن خود را از شناور بادی شورتی نداشته و می تواند با ایمنی بیشتری بر روی آب قرار بگیرد . بنابراین می بینیم که هر شناوری مختص برای یک رده سنی خاص بوده و این محصول نیز با ویژگی های خاصی که دارد ، مناسب برای این رده سنی یعنی کودکان زیر 3 سال خواهد بود . از نظر تعادل نیز باید بگوییم که این شناور شورتی تعادل بسیار خوبی را بر روی آب داشته و می تواند حفظ تعادل بسیار خوبی را داشته باشد ، حتی اگر کودک در داخل شناور زیاد تکان بخورد . بدین ترتیب خیال شما بسیار راحت بوده و می توانید این محصول را در دسترس کودکان قرار دهید تا از آن استفاده کنند . 

از ویژگی های بسیار خوب دیگر شناور شورتی سایه بان دار می توان به ظاهر بسیار دوست داشتنی شناور شورتی اشاره کنیم . این شناور دارای بدنه رنگارنگ بوده و طراحی حیوانات جذاب دریا در بدنه آن زیبایی محصول را دو چندان کرده است . در بدنه این شناور شورتی دو ستاره بادی قرار دارد که کودکان می توانند برای تفریحات بیشتر و سرگرمی از آن ها نیز استفاده کنند . این ستاره ها می توانند به صورت یک دستگیره عمل کرده تا بتوانند با گرفتن آن ها حتی تعادل خود را نیز به خوبی حفظ کنند . یک ویژگی بسیار خوبی که در شناور شورتی سایه بان دار وجود دارد ، سایبان بسیار دوست داشتنی و زیبای آن است که البته بسیار کاربردی نیز می باشد . 

وجود چنین سایه بان بسیار بزرگ و خوب که شبیه به یک چتر رنگی یا یک قارچ طراحی شده است می تواند بر روی سر کودک ایجاد سایه کند تا او در یک شرایط ایده آل تر از شناور شورتی سایه بان دار استفاده کند . از آن جا که همواره استخر ها و آب هایی که قرار است از آن ها برای تفریح استفاده شود ، سرپوشیده نیست ، وجود چنین سایه بانی بسیار عالی و کاربردی خواهد بود . این محصول ساختار بادی داشته و بدنه آن را می توانید با استفاده از پمپ باد به راحتی راه اندازی کنید . برای کسب اطلاع از قیمت شناور بادی و خرید آن می توانید با فروشگاه اینتکس تماس بگیرید .

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...