شناور کلمن آب استخر

BL-780

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
520,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

شناور کلمن آب استخر از سری محصولات بادی روی آب برای حمل نوشیدنی و خوراکی ها هنگام شنا در استخر بوده که اکثرا برای نگهداری کلمن های آب و یا یخچال های پلاستیکی روی آن می باشد. این محصول ساخته شده از جنس PVC وینیل بوده که در برابر دمای مختلف آب و همچنین قرار گرفتن در معرض نور و گرمای آفتاب مقاومت لازم را خواهد داشت. شناوری که دارای حجم و وزن بسیار مناسبی بوده و از 4 جای مخصوص قرار دادن بطری بر روی خود بهره مند می باشد. علاوه بر این یک قفل پلاستیکی با بند سرخود روی بدنه تعبیه شده تا امکان جا به جایی و حمل آن روی آب آسوده تر باشد. از ویژگی های بسیار عالی که شناور کلمن آب استخر و سایر محصولات بادی دارند ، این موضوع است که می توانید به سادگی شناور کلمن آب را با خود به سفر ها ببرید زیرا حجم بسته بندی آن ها بسیار کوچک است و با جمع کردن آن در بسته بندی کوچک می توانید در سفر ها نیز از این محصولات بهره مند شوید . 

 نوع تفریحی
 طول 50 سانتی متر
 عرض 30 سانتی متر
 ارتفاع 25 سانتی متر
 جنس بدنه PVC وینیل
 تعداد جای بطری 4
 تحمل وزن 50 کیلوگرم
 پمپ خیر 
 تعداد محفظه باد 1 عدد
 سایر ویژگی هامناسب نگهداری کلمن آب
دارای قفل پلاستیکی
دارای وزن و حجم کم
دارای محل قرار گیری بطری
 اقلام همراهبرچسب تعمیرات

 

شناور کلمن آب استخر وسیله ای طراحی شده به صورت بادی می باشد که به منظور تفریحات آبی ساخته و مورد استفاده قرار می کیرد ، محصولات بادی با توجه به ساختاری که دارند یکی از مناسب ترین وسایل و تجهیزات تفریحی آبی هستند که شناور کلمن آب استخر نیز یکی از آن هاست که با استفاده از آن می توانید در داخل آب ، آب و نوشیدنی های خود را به همراه داشته باشید تا بدون نیاز به خارج شدن از آب ، به نوشیدنی های خود دسترسی داشته باشید . کیفیت ساخت این محصول و ویژگی های شناور کلمن آب استخر سبب شده است تا به یکی از پر فروش ترین محصولات فروشگاه تهران اینتکس تبدیل شود ، با توجه به علاقه مندی مشتریان و عدم اطلاعات کافی برخی از آن ها نسبت به شناور کلمن آب استخر قصد داریم در ادامه به نقد و بررسی شناور کلمن آب استخر بپردازیم .

طراحی و ساخت شناور کلمن آب استخر

شناور کلمن آب استخر به صورت مستطیلی ساخته شده است که بخش مرکزی آن به صورت گود طراحی گردیده است ، از این طریق شما می توانید وسایل و نوشیدنی های خود را در آن بخش قرار دهید ، این طراحی به شما اجازه خواهد داد تا در مرکز شناور کلمن آب ، یخ ریخته و نوشیدنی های خود را داخل آن قرار دهید ، از این رو همواره آب و سایر نوشیدنی های خود را خنک نگه خواهید داشت . از سوی دیگر در چهار طرف شناور کلمن آب استخر ، 4 حفره به عنوان جالیوانی قرار داده شده است که می توانید بطری ها و لیوان خود را در آن قسمت قرار دهید ، بدون اینکه مایع درون آن بریزد . همچنین در بخش کناری شناور کلمن آب استخر طناب و بندی قرار داده شده است که با استفاده از آن به راحتی می توانید محصول بادی را به اطراف هدایت کنید و یا به جایی آن را ببندید تا دیگر جابجا نشود . 

جنس شناور کلمن آب استخر

برای تولید شناور کلمن آب استخر از جنس خوب و با کیفیت پلاستیک طبیعی منعطف استفاده شده است که آن را با نام های دیگری چون وینیل یا پی وی سی نیز میشناسیم ، این جنس همانطور که از نامش مشخص است ، از پلاستیک انعطاف پذیر ساخته شده است که این انعطاف پذیری عالی و خاصیت لاستیکی آن می تواند به شناور دوام و کیفیت بالاتری بخشیده و سبب آن شود که با متورم شدن و باد شدن شناور کلمن آب استخر ، آسیبی به شناور وارد نشود . از سوی دیگر مواد تشکیل دهنده این جنس کاملا در برابر رطوبت و نور خورشید مقاوم بوده و حتی دمای آب و هوا نیز آسیبی به محصول وارد نمی کند . 

راه اندازی و استفاده از شناور کلمن آب استخر

برای راه اندازی شناور کلمن آب استخر نیازی به پمپ باد نیز نخواهد بود ، چرا که ابعاد و ظرفیت های مخزن آن کوچک است که می توانید به سرعت محصول را راه اندازی و استفاده کنید . توجه داشته باشید که باد زیاد می تواند به بدنه شناور کلمن آسیب وارد کند ، زیرا باد زیاد لایه های شناور را تحت فشار قرار خواهد داد . 

نگهداری و توصیه های مراقبت شناور کلمن آب استخر

توصیه هایی در نگهداری و مراقبت از شناور کلمن آب استخر مطرح است که می توان گفت این توصیه ها تنها مختص شناور کلمن آب استخر نبوده و سایر محصولات بادی نیز نیازمند مراقبت و نگهداری هستند ، زیرا عمدتا از لایه های نازک برخوردار بوده که می تواند در صورت برخورد اجسام تیز و برنده و یا ساییده شدن بر روی سطوح زبر ، آسیب هایی را به بدنه وارد کند که در این صورت باد از بدنه خارج می شود ، با خارج شدن باد نیز ، عملکرد شناور بر هم خورده و نمی تواند بر روی آب باقی بماند . توجه داشته باشید که شناور کلمن آب استخر تنها برای قرار گیری کلمن طراحی شده است و نشستن بر روی آن توصیه نمی شود و بهتر است از تشک بادی روی آب استفاده کنید .

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...