شناور 8 ضلعی ریور ران بزرگسال

intex 58854EP

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
530,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

شناور بادی 8 ضلعی ریور ران اینتکس از جدید ترین سری شناور های بادی تفریحی این شرکت برای سنین بزرگسال بوده که ساخته شده از جنس PVC با روکش طرح چرم مقاوم می باشد. محصولی با مقاومت بالا در برابر فشار آب و شرایط جوی مختلف که می تواند بر روی هر نوع سطح آبی استفاده شود. این شناور از یک تیکه گاه بادی سرخود بهره مند بوده و از دو دستگیره حمل و یک جای مخصوص قرار دادن بطری برخوردار است. این شنارو در میان بهترین نوع شناور های بادی اینتکس قرار می گیرد.

 نوع تفریحی
 طول 130 سانتی متر
 عرض 124 سانتی متر
 ارتفاع 30 سانتی متر
 جنس بدنه PVC طرح چرم
 تعداد دستگیره 2
 تحمل وزن 110 کیلوگرم
 پمپ  
 نوع پمپ دستی
 سایر ویژگی هامناسب بزرگسالان
دارای تکیه گاه
دارای قفل پلاستیکی نگهدارنده
دارای جای مخصوص بطری
 وزن: 3.5 کیلوگرم
 اقلام همراهبرچسب تعمیرات

شناور 8 ضلعی ریور ران بزرگسال

شناور 8 ضلعی ریور ران بزرگسال یک شناور بسیار جالب و دوست داشتنی است که برای استفاده بزرگسالان ساخته شده است . شرکت اینتکس یکی از بزرگترین سازندگان شناور های بادی برای رده های سنی مختلف است که شما می توانید در نمایندگی اینتکس انواع شناور های بادی را مشاهده کنید که برای رده سنی کودک و یا بزرگسال ساخته شده اند . همانطور که از نام شناور 8 ضلعی ریور ران بزرگسال مشخص است ، این شناور برای استفاده رده سنی بزرگسال طراحی شده و شما می توانید به راحتی و بدون مشکل از آن استفاده کنید . بنابراین بهتر است که در خرید شناور بادی به رده سنی محصول و از آن مهم تر به وزنی که شناور بادی می تواند تحمل کند دقت کافی را داشته باشید . در ادامه بیشتر با این محصول بادی پر فروش و محبوب آشنا خواهید شد برای اینکه به نقد و بررسی آن خواهیم پرداخت .

شناور بادی ریور ران بزرگسال توسط شرکت بزرگ اینتکس ساخته شده است و یکی از بهترین مدل ها یعنی مدل ریوران این برند می باشد ، برای همین است که شما می توانید با اطمینان آن را خریداری کرده و استفاده کنید . این شناور ها به خوبی می توانند تعادل خود را بر روی اب حفظ کنند ، برای همین به یکی از محبوب ترین مدل ها نزد مشتریان تبدیل شده اند . نوع طراحی و ساخت شناور 8 ضلعی ریور ران بزرگسال همچنین باعث شده است تا شما در هنگام استفاده کردن از محصول احساس خوب و خوشایندی را داشته باشید ، برای اینکه شرکت اینتکس قسمتی که برای نشستن است را به صورت گود و شبیه به یک حلقه شنا در نظر گرفته است ، با این تفاوت که کف آن یک توری بسیار نرم قرار داده شده تا شما بتوانید احساس خوبی را در هنگام نشستن داشته باشید و در استفاده طولانی از حالتی که نشسته اید خسته نشوید . 

به دنبال این موضوع شرکت اینتکس حتی برای محصول یک تکیه گاه در نظر گرفته است که آن هم به مانند بدنه شناور به صورت بادی طراحی شده و می تواند برای استراحت کردن و نشستن شما بسیار مفید و عالی باشد . وجود این پشتی و تکیه گاه بسیار موثر بوده و شما می توانید مدت های طولانی را بر روی شناور نشسته و لذت ببرید . این تکیه گاه به صورت مواج و برجسته طراحی شده است ، برای همین شما می توانید نرمی بیشتری را از تکیه گاه محصول انتظار داشته باشید . طبق روال همیشگی شرکت اینتکس برای شناور 8 ضلعی ریور ران بزرگسال نیز دو دستگیره قرار داده است که شما می توانید با گرفتن آن تعادل خود را در زمان استفاده از شناور حفظ کنید . 

گاهی ممکن است که شناور بادی در هنگام استفاده کردن از محصول و در زمان هایی که در آب موج ایجاد شد ، تکان بخورد ، برای همین وجود چنین دستگیره هایی در بدنه شناور بادی می تواند از افتادن شما به داخل آب جلوگیری کند . ساختار این شناور بادی به صورت هشت ضلعی می باشد و ظاهری بسیار دوست داشتنی دارد . اینتکس این مدل را در همین رنگ در حالت های گرد نیز طراحی کرده است . در بدنه شناور 8 ضلعی ریور ران بزرگسال یک جالیوانی قرار دارد که شما می توانید بطری های نوشیدنی خود را در آن محل قرار دهید تا در هنگام بازی و تفریح بتوانید نوشیدنی خود را به راحتی در دسترس داشته باشید . 

در بخش کناری شناور بادی چندین طناب و بند یا همان قفل های پلاستیکی وجود دارد که می توانید با استفاده از آن شناور های بادی دیگر را به شناور خود متصل کنید و یا شناور را به جایی در ساحل وصل کنید تا پس از استفاده زیاد از خشکی و یا شناور های مجاور خود دور نشوید و بتوانید با کشیدن آن حتی سریع به خشکی برسید . وزنی که شناور 8 ضلعی ریور ران بزرگسال می تواند تحمل کند به 110 کیلوگرم می رسد ، برای همین می توان گفت که تمامی بزرگسالان به راحتی می توانند از محصول استفاده کنند . وزن محصول همچنین 3.5 کیلوگرم است .

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...