صندلی شنی بزرگسال

bestway 43762

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,400,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

صندلی شنی بزرگسال

صندلی شنی بزرگسال بست وی محصولی زیبا و با کیفیت می باشد که در ابعاد و رنگ های زیبا مناسب برای تمامی سلیقه ها ساخته شده است . بدنه این محصول از نس چرم صمنوعی می باشد که بسیار مقاوم در برابر ضربه و وزن بالا می باشد به همین جهت این محصول مناسب برای سنین مختلف از جمله نوجوانان و بزرگسالان می باشد . این محصول زیبا با توجه به طرح و رنگ بندی زیبایی که دارد برای شما این شرایط را فراهم م کند که از این محصول به عنوان دکوراسیون منزل و محل کار استفاده نمایید . 

مواد تشکیل دهند داخلی این مبل شنی از جنس یونولیت خرد شده می باشد که به نرمی این محصول افزوده است . در قسمت زیری این محصول یک زیپ طراحی شده که به کمک آن م توانید مواد داخلی محصول را کم یا زیاد نموده و صندلی خود را به شکل دلخواه فرم دهید و همچنین می توانید قسمت رویی محصول را از آستر جدا نموده و به راحتی تمیز نمایید . صندلی شنی بزرگسال بست وی دارای ضمانت 2 ساله می باشد که برای شما این شرایط را فراهم می کند که از این محصول با خیالی آسوده استفاده نمایید . این محصول زیبا با توجه به حجم و وزن مناسبی که دارد به راحتی قابل حمل می باشد . شما می توانید با مراجعه به سایت تهران اینتکس از دیگر محصولات سایت دیدن کرده و برای خرید صندلی شنی بزرگسال از تولیدی مبل شنی با تلفن های این مرکز تماس بگیرید . 

نقد و بررسی صندلی شنی بزرگسال

مبل شنی بزرگسال محصولی شکیل و زیبا از کمپانی بزرگ بست وی بوده که به تازگی در اختیار مصرف کنندگان داخل ایران قرار گرفته است. ابعاد مناسب و استاندارد این محصول جهت استراحت بسیار مناسب بوده و برای زمان های تماشای تلویزیون و یا بازی های کامپیوتری یک انتخاب ایده ال می باشد. در فرایند خرید این محصول کمپانی بست وی قابلیتی ایجاد کرده که رنگ بدنه محصول را با توجه به سلیقه مصرف کننده انتخاب می شود. این محصول با کیفیت و طول عمر بالا دارای دو سال ضمانت نیز می باشد تا اسودگی خاطر مصرف کنندگان عزیز را به همراه داشته باشد. در این مطلب به تشریح کامل ویژگی های مهم این مبل شنی خواهیم پرداخت. پس اگر قصد خرید کی مبل استاندارد برای استراحت را دارید تا انتهای مطلب ما را همراهی کنید.

طراحی و ارگونومی ساخت

از جمله دلایلی که این روزها به محبوبیت مبل های شنی افزوده ارگونومی ساخت متفاوت ان هاست. زیرا در ساختار این گروه مبل ها طراحی های کلیشه ای کنار گذاشته شده و تایید ویژه ای به راحتی مصرف کنندگان می شود. به همین دلیل این مبل ها دارای فروش بالا و رضایت فوق العاده مشتریان می باشند. این مبل شنی نیز ساختاری همانند اکثر نمونه های مشابه در بازار دارد. بخش تکیه گاه و نشیمنگاه ان کاملا به یکدیگر متصل است. به دلیل تکیه گاه نسبتا بزرگ محصول راحتی را برای شما در هنگام استفاده فراهم می اورد. بدنه ساده این محصول با قابلیت انتخاب رنگ بدنه می توانند در محیط های مختلف و دکوراسیون های متفاوت کالا هماهنگ شود.

جنس بدنه

تمام افراد زمانی که قصد پرداخت هزینه برای محصولی را دارند همراه تاکیدی بالایی بر کیفیت و جنس بدنه عالی ان دارند. زیرا انتظر می رود با پرداخت هزینه شاهد طول عمر بالایی از محصول باشیم. این محصول با بدنه از جنس چرم مصنوعی با برنه نسبتا براق به بازار عرضه می شود.البته این جنس بدنه کاملا ضد تعریق بوده و مشکلی ایجاد نمی کند.

ابعاد و وزن

کف این مبل شنی فضایی دایره شکل را اشغال می کند. به همین دلیل طول و عرض ان کاملا یکسان و به مقدار 80 سانتی متر است. ارتفاع این مبل شنی در حدود 90 سانتی متر تولید شده تا راحتی را هنگام نشستن بر روی ان لمس کنید. توجه داشته باشید وزن کم و در حدود 7 کیلوگرمی این مبل شنی از جمله ویژگی های مثبت ان بوده زیرا به راحتی وزنی در مقیاس 180 کیلوگرم را تحمل می کند.

راه اندازی و مراقبت و نگهداری

این مبل شنی کاملا اماده در اختیار مصرف کنندگان قرار می گیرد. ابتدا ان را از بسته بندی خود خارج کرده و در مکان مدنظر قرار دهید. در اثر نشستن بدنه این محصول به صورت ایده ال فرم گرفته و نرمی بالای ان را احساس خواهید کرد. بای حفاظت از محصول از پرش بر روی بدنه ان و وارد کردن ضربه سنگین به ان خودداری کنید. از فرو کردن اجسام نوک تیز نیز به پوشش ان جدا پرهیز کنید.

جمع بندی

مبل شنی بزرگسال محصولی به پوشش مخملی و مواد داخلی از جنس یونولیت برای استفاده در محیط های مختلف حتی فضای باز مناسب است. این محصول با پمانت نامه دو ساله خود تاییدی بر طول عمر بالای خود دارد. اگر قصد خرید این مبل شنی را دارید در اولین فرصت به فروشگاه اینتکس مراجعه کنید.

طول 80 سانتی متر
عرض 80 سانتی متر
ارتفاع 95 سانتی متر
ارتفاع تا نشیمنگاه 50 سانتی متر
جنس بدنه چرم مصنوعی
مواد داخلی مبل یونولیت (فیبر)
ضمانت 2 سال
شرکت سازنده بست وی 
نوع مبل یک نفره بزرگسال
سایر ویژگی ها قابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی
 بدنه انعطاف پذیر
اقلام همراه-

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...