صندلی شنی راحتی چرمی

bestway 43757

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,400,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

صندلی شنی راحتی چرمی

صندلی شنی راحتی چرمی بست وی محصولی زیبا و با کیفیت می باشد که در طرح و رنگ بندی متنوع توسط شرکت بست وی تولید و عرضه گردیده است . بدنه این محصول از جنس چرم مصنوعی می باشد که بسیار مقاوم در برابر ساییدگی و وزن بالا می باشد به همین جهت این محصول مناسب برای سنین مختلف می باشد . بدنه این محصول با توجه به بدنه ضد آب بسیار مقاوم در برابر برخورد آب می باشد به همین دلیل در صورت برخورد با آب صدمه ای به بدنه وارد نخواهد شد . مواد تشکیل دهنده داخلی این محصول از جنس یونولیت خرد شده می باشد که به نرمی و راحتی این محصول افزوده است. .

در قسمت زیری این محصول یک یزپ طراحی شده که به کمک آن می توانید مواد داخلی محصول را کم یا زیاد کرده و صندلی خود را به شکل دلخواه فرم دهید و همچنین می توانید قسمت رویی محصول را آز استر جدا کرده و به راحتی تمیز نمایید و در صورت داشتن لکه ، برای شما این امکان وجود دارد که رویه محصول را تعویض نمایید . صندلی شنی راحتی چرمی بست وی دارای ضمانت 2 ساله می باشد که برای شما این شرایط را فراهم می کند که از این محصول با خیالی آسوده استفاده نمایید . این محصول با توجه به حم و وزن مناسبی که دارد به راحتی قابل حمل می باشد و همچنین با توجه به طرح و رنگ بندی زیبایی که دارد برای شما این شرایط را فراهم می کند که از این محصول به عنوان دکوراسیون منزل و محل کار استفاده نمایید . برای خرید صندلی شنی راحتی چرمی از تولیدی مبل شنی با تلفن های این مرکز تماس بگیرید . 

نقد و بررسی صندلی شنی راحتی چرمی

صندلی شنی راحتی چرمی هم از سری مبل های شنی با ساختاری عامه پسند است که قطعا می توان از این محصول در هر فضا و مکانی به صورت ساده و با در نظر گرفتن ویژگی هایی که دارد استفاده کرد. در همین راستا شاید این محصول یکی از گزینه های خرید شما به شمار رود و قصد داشته باشید تا این کالا را خریداری کنید. ما نیز با در نظر گرفتن این مسئله در ادامه این مطلب سعی خواهیم کرد که به صورت کامل مهم ترین مواردی که قبل از انتخاب و خرید این محصول نیاز است بدانید را برای شما بازگو کنیم تا با خیالی راحت دست به خرید و انتخاب صندلی شنی راحتی چرمی بزنید.....

نحوه طراحی و شکل گیری محصول

در اولین بخش از این مطلب باید در خصوص شیوه طراحی این محصول با شما صحبت کنیم. در واقع باید بدانید که این محصول دارای چه خصوصیاتی است و آیا این موارد باعث می شود تا شما بتوانید با اگاهی کامل از این موارد دست به خرید این محصول بزنید. در همین رابطه شاید یکی از عمده ترین دلایلی که خیلی از افراد این مبل شنی را در میان محصولات خود و انتخاب های خود برای خرید قرار می دهند بحث ظاهری این مبل شنی باشد.

در واقع ظاهر این محصول به گونه ای است که قطعا خیلی از افراد می توانند با علم به این موضوع دست به خرید این صندلی شنی بزنند. در همین رابطه می توان عنوان کرد که بدنه این محصول همان طور که از نام این کالا پیداست دارای یک ساختار شبیه به صندلی می باشد که این عامل باعث شده تا شما یک محصول راحت را دراختیار داشته باشید. در واقع شما می توانید مشاهده کنید که با در اختیار داشتن این محصول یک صندلی نرم و راحت را دارا هستید که می توانید به ساده ترین شکل ممکن بر روی ان کالا نشسته و از آن استفاده کنید.

بخش نشیمنگاه و کف این محصول یک ساختار کاملا گرد را دارا می باشد که این ویژگی باعث شده است تا شما بتوانید به راحتی فضای مد نظر برای قرار گیری این مبل شنی را بدون هیچ گونه دغدغه خاصی فراهم کنید. هم چنین این ویژگی برای شما فراهم خواهد بود که بتوانید به ساده ترین شکل ممکن در بخش نشیمنگاه فرو رفته این محصول نیز نشسته و به تکیه گاه بلند این محصول تکیه دهید. در واقع شما می توانید مشاهده نمایید که این محصول دارای یک تکیه گاه بلند می باشد که این عامل باعث شده تا پس از تکیه دادن به این بخش بتوانید به راحتی سر و گردن خود را هم بر روی این ناحیه قرار داده و به استراحت بپردازید.

نکته مهم دیگر بحث نوع دوخت این محصول می باشد. شما می توانید به راحتی مشاهده کنید که دوخت اصلی این محصول در نواحی کناری این محصول و از دو طرف شکل گرفته است. این نوع دوخت باعث شده تا شما بتوانید به راحتی و بدون مشاهده هر گونه تغییر که باعث ظاهر بد این محصول شود ، یک صندلی شنی با دوخت و طراحی زیبا و یکدست را در اختیار داشته باشید. البته بخش زیرین این محصول نیز دارای یک دوخت دیگر می باشد که در این ناحیه شما می توانید زیپی را هم مشاهده کنید که از این زیپ برای پر کردن محتویات داخلی این محصول در مواقعی که به ان نیاز خواهید داشت می توانید استفاده کنید.

نکته دیگر در خصوص طراحی این محصول به بحث رنگ بندی و هم چنین نوع قرار گیری این رنگ بر روی این محصول تعلق می گیرد. همان طور که در تصویر این محصول می توانید مشاهده کنید بدنه اصلی این مبل شنی دارای یک رنگ یکدست آبی رنگ می باشد. این رنگ آبی به صورت آبی آسمانی طراحی شده که قطعا یکی از مهم ترین دلایل زیبایی این صندلی شنی به شمار خواهد رفت. در کنار این موارد شما می توانید مشاهده کنید که این رنگ به صورت ساده و یکدست سر تا سر بدنه اصلی این صندلی شنی را پوشش داده است و سبب شده تا شما یک محصول یکدست را مشاهده کنید که قطعا از دیگر موارد عامه پسند بودن این محصول به شمار می رود.

هم چنین شما با توجه به این ساختار و رنگ می توانید مشاهده کنید که از این کالا در هر فضایی نظیر اتاق خواب ، پذیرایی ، حیاط منزل ، محیط های کار و دیگر محیط های اداری و شخصی می توان استفاده کرد که نکته ای مهم در ارتباط با این محصول به شمار خواهد رفت. انعطاف پذیری این محصول و همین طور قابلیت تغییر محتویات داخلی و تغییر ساختار و شکل این مبل شنی هم یکی دیگر از خصوصیات خوب این محصول به شمار می رود.

جنس بدنه و شیوه صحیح استفاده

در ارتباط با جنس بدنه این محصول نیز باید عنوان کنیم که این مبل و صندلی شنی همانند خیلی از محصولات مشابه دارای یک کیفیت عالی می باشد. در واقع این کیفیت فوق العاده محصول باعث شده تا دست شما در هنگام خرید این کالا باز باشد و بتوانید به بهترین شکل ممکن دست به خرید و انتخاب این محصول بزنید. در همین راستا نیز باید عنوان کنیم که رویه اصلی این محصول با جنس چرم مصنوعی طراحی و تولید شده است. این جنس همان طور که می دانید یک رویه محبوب در میان تولید کنندگان و کارخانه های عرضه کننده این محصولات به شمار می رود. هم چنین در میان مشتریان نیز این نوع جنس در انتخاب مبل های شنی و بین بگ ها قطعا رایج ترین نوع به شمار می رود زیرا هم کیفیت بالایی دارد و هم نسبت به دیگر محصولات از جذابیت بالاتری برخوردار خواهد بود.

هم چنین محتویات داخلی این محصول نیز با یونولیت شکل گرفته است. این یونولیت ها به صورت خرد شده و در ابعاد بسیار کوچک و با تعداد بالا فضای داخلی این محصول را پر کرده اند و باعث شده تا شما پس از هر بار نشستن بر روی این محصول بتوانید یک کالای فوق العاده نرم و راحت را در اختیار داشته باشید. علاوه بر این ها این دو یعنی رویه اصلی و همین طور محتویات داخلی این محصول قابلیت تعویض و ترمیم را هم دارا می باشد که یکی از دیگر خصوصیات این صندلی شنی به شمار خواهد رفت.

هم چنین نکته مهم دیگری که باید در خصوص این محصول به ان اشاره کنیم بحث شیوه صحیح استفاده و قرار گیری بر روی این صندلی شنی می باشد. شما باید به این مسئله دقت کنید که این محصول دارای رویه ای با دوام است اما عدم رعایت یک سری نکات باعث می شود تا همین رویه با کیفیت در مرور زمان دچار آسیب شود که گاها این آسیب ها غیر قابل جبران بوده و باعث می شود تا شما مجبور به تعویض رویه اصلی این محصول شوید. در همین رابطه باید عنوان کنیم که در ابتدا فضای مورد نیاز برای قرار گیری این محصول را به بهترین شکل ممکن فراهم کنید. پس از انجام این کار حال شما باید سعی کنید تا به آرامی با تغییر محتویات داخلی این محصول شکل و ساختار مورد نظر خود را از نظر تنظیم نشیمنگاه و بخش تکیه گاه تعیین کرده و سپس به راحتی برروی این محصول بنشینید.

هم چنین باید عنوان کنیم که به هیچ عنوان وسایل نوک تیز و داغ را هم به بدنه اصلی این محصول نزدیک نکنید. نزدیک کردن و فرو کردن این موارد به بدنه صندلی شنی راحتی چرمی می توان باعث شود تا به راحتی این محصول سوراخ شده و دیگر قابل استفاده نباشد. هم چنین باید از قرار دادن وسایل سنگین وزن و همین طور پرت کردن اشیا مختلف به سمت این محصول هم جلوگیری کنید. در کنار این موارد نیز بهتر است تا به ساده ترین شکل ممکن در مواردی که بدنه اصلی این محصول کثیف می شود اقدام به تمیز کردن آن کرده و مجدد از این محصول استفاده نمایید. با توجه به این نکات قطعا پیشنهاد می کنیم تا صندلی شنی راحتی چرمی را با توجه به قیمتی که دارد از سایت نمایندگی مرکزی اینتکس خریداری کنید.

طول 80 سانتی متر
عرض 80 سانتی متر
ارتفاع 95 سانتی متر
ارتفاع تا نشیمنگاه 50 سانتی متر
جنس بدنه چرم مصنوعی
مواد داخلی مبل یونولیت (فیبر)
ضمانت 2 سال
شرکت سازنده بست وی 
نوع مبل یک نفره بزرگسال
سایر ویژگی ها قابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی
 بدنه انعطاف پذیر
اقلام همراه-

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...