صندلی شنی چرمی کودک

bestway 43784

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,200,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

صندلی شنی چرمی کودک

صندلی شنی چرمی کودک بست وی محصولی زیبا و با کیفیت می باشد که در طرح و رنگ بندی متنوع توسط فروشگاه تهران اینتکس با ارزان ترین قیمت عرضه می گردد . مواد تشکیل دهنده داخلی این محصول از جنس یونولیت خرد شده می باشد که بسیار نرم و راحت می باشد . در قسمت زیری این محصول یک زیپ تعبیه شده که به کمک آن می توانید مواد داخلی محصول را کم یا زیاد نموده و صندلی خود را به شکل دلخواه فرم دهید و همچنین می توانید قسمت رویی محصول را از آستر جدا نموده و به راحتی تمیز نمایید . بدنه این محصول از جنس چرم مصنوعی می باشد که بسیار مقاوم در برابر ساییدگی و وزن بالا می باشد به همین جهت این محصول مناسب برای سنین مختلف از جمله کودکان و نوجوانان می باشد . صندلی شنی چرمی کودک بست وی دارای ضمانت 2 ساله می باشد که به شما کمک می کند که از این محصول با خیالی آسوده استفاده نمایید . صندلی شنی جرمی کودک در طرح و رنگ بندی متنوع و زیبایی تولید شده که برای شما این شرایط را فراهم می کند که از این محصول به عنوان دکوراسیون منل و محل کار استفاده نمایید و با توجه به حجم و وزن مناسبی که دارد به راحتی قابل حمل می باشد . برای خرید مبل صندلی شنی چرمی کودک از تولیدی مبل شنی با تلفن های این مرکز تماس بگیرید . 

 از آنجایی که صندلی شنی یا همان مبل شنی به محبوبیت رسیده است ، بسیاری از افراد برای استفاده روزمره خود از صندلی های شنی استفاده می کنند . ویژگی های بسیار خوب این مبل ها از جمله نرمی و راحتی بی نظیر و بی همتا و البته وزن سبکی که دارد ، باعث شده است تا پر فروش باشد . این موارد به همراه زیبایی خاص صندلی های شنی موجب شد تا صندلی های شنی مخصوص کودکان نیز تولید شود . فروشگاه اینتکس که خود یکی از بزرگترین تولیدی های صندلی شنی در ایران است ، به تازگی برخی از صندلی های شنی کودکان را تولید کرده تا شما مشتریان عزیز بتوانید هم برای خود و هم فرزندانتان مبل های شنی خریداری کنید . این مبل ها به صورت تکی به فروش می رسند و معمولا یک نفره یا دو نفره هستند ، برای همین شما می توانید به صورت تک و یا در تعداد زیاد این محصولات را خریداری کنید . 

با خرید صندلی شنی چرمی کودک ، می توانید نشیمنگاه بسیار خوب و طبی برای کودکان تهیه کنید تا در هنگام استفاده کردن از صندلی ، لذت ببرند و حتی از آن برای بازی های خود استفاده کنند . این محصول طراحی توپی و گرد دارد که کودکان با نشستن بر روی آن می توانند فرم به آن ببخشند و به عنوان مبل از آن استفاده کنند . همانطور که اشاره شد ، وزن صندلی های شنی بسیار سبک است و دلیل آن هم مواد یونولیتی است که در داخل مبل استفاده می شود ، برای همین خود کودک نیز می تواند به آسانی مبل را برداشته و آن را جابجا کند . اگرچه این صندلی شنی دارای رویه چرمی است ، ولی شما می توانید همین صندلی های شنی را در مدل هایی خریداری کنید که بدنه آن از جنس مخمل و ... باشد .

نقد و بررسی صندلی شنی چرمی کودک

صندلی شنی چرمی کودک تولید شده توسط شرکت بست وی یکی از بهترین و پر فروش ترین صندلی های شنی طراحی شده مخصوص کودکان می باشد که در رنگبندی های مختلفی تولید شده و با توجه به طراحی بسیار عالی خود ، کاملا مناسب برای کودکان و سلامت آن ها می باشد . با توجه به محبوبیت بسیار بالای صندلی های شنی نزد بزرگسالان ، برخی از تولید کنندگان مطرح و بزرگ دنیا به مانند بست وی ، اقدام به تولید و فروش صندلی شنی کودک کرده اند که می توان صندلی شنی چرمی کودک را یکی از موفق ترین و پر فروش ترین مدل های تولید شده دانست . 

نحوه تولید صندلی شنی چرمی کودک

با توجه به جدید بودن صندلی های شنی که می توان آن ها را نسل جدیدی از صندلی های طبی و پرتابل دانست ، در این مطلب قصد داریم تا نحوه تولید صندلی شنی چرمی کودک را بررسی و توضیح دهیم . برای ساخت صندلی شنی چرمی کودک از پوسته ، آستری و محتوای شنی استفاده شده است ، به طوریکه می توان گفت ساخت محصول به صورت سه لایه است . پوسته که با نام های دیگری چون رویه و بدنه شناخته می شود ، خارجی ترین بخش صندلی است که ظاهر آن در کنار دوام و کیفیتش اهمیت فراوانی دارد ، به همین دلیل تولید کنندگان از پارچه های زیبا و شیک برای ساخت رویه استفاده می کنند . آستری که بخش میانی صندلی را تشکیل داده است ، عمدتا دوام بالایی داشته و سبب افزایش کیفیت و دوام مبل شده است . آستری در کنار دوام خوبی که به محصول می بخشد ، وظیفه نگهداری محتوای شنی را در داخل خود دارد .

ویژگی های صندلی شنی چرمی کودک

از ویژگی های بسیار خوبی که می توان نسبت به صندلی شنی چرمی کودک گفت ، انعطاف پذیری وصف نشدنی آن خواهد بود که کودک می تواند به راحتی به صندلی فرم داده و آنطور که دلخواه اوست بر روی صندلی شنی بنشیند . این صندلی دارای پشتی بوده که می تواند از کمر کودکان نیز محافظت کند . به دلیل اینکه کودکان در سنین رشد هستند ، استفاده از صندلی شنی می تواند برای سلامتی و رشد آن ها بسیار تاثیر گذار باشد . همچنین از ویژگی های بسیار خوب صندلی شنی چرمی کودک می توان به وزن سبک آن اشاره کرد که کودک به سهولت می تواند صندلی خود را جابجا کرده و از آن در هر جایی استفاده کند .

جنس ساخت صندلی شنی چرمی کودک

همانطور که از نام صندلی شنی چرمی کودک مشخص است ، برای تولید بدنه یا همان پوسته صندلی شنی از پارچه چرمی استفاده شده است . پارچه چرمی استفاده شده در این محصول از نوع مصنوعی بوده که کیفیت ساخت بالایی داشته و به همین دلیل طول عمر زیادی نیز خواهد داشت . از ویژگی های خوب چرم مصنوعی می توان به تنوع رنگی در آن اشاره کرد که سبب شده است تا مدل صندلی شنی چرمی کودک نیز دارای 4 رنگ مختلف و شاد باشد . محتوای داخلی یا همان شنی محصول نیز از یونولیت های خرد شده تشکیل شده است که این جنس سبب افزایش انعطاف پذیری و سبک تر شدن صندلی های شنی شده است .

مراقبت و نگهداری از صندلی شنی چرمی کودک

بهتر است به کودکان توصیه کنید که از صندلی شنی چرمی کودک به خوبی مراقبت و نگهداری کنند ، چرا که این محصولات نیز به مانند سایر محصولات نیازمند مراقبت و نگهداری اصولی هستند . با توجه به جنسی که این صندلی دارد ، بهتر است بدنه آن را خیس نکنید و همچنین زیاد از آن در محیط های باز و در معرض نور آفتاب استفاده نکنید . برای تمیز کردن بدنه تنها با استفاده از یک دستمال می توانید گرد و خاک و لکه ها را پاک کنید . بزرگسالان نباید از صندلی شنی چرمی کودک استفاده نمایند . زیرا تحمل وزن صندلی برای وزن کودکان بوده و نمی تواند وزن بالای بزرگسالان را تحمل نماید .

شارژ مجدد و تعمیرات صندلی شنی چرمی کودک

یکی از ویژگی های خوب و قابلیت های عالی صندلی شنی چرمی کودک ، امکان شارژ شدن صندلی می باشد که می توانید در صورت افت صندلی ، با تهیه محتوای شنی از فروشگاه اینتکس ، محصول را شارژ مجدد کنید . همچنین امکان تعویض رویه یا آستری در صندلی وجود داشته که در صورت آسیب دیدن جدی ، می توانید آن را تعویض و یا تعمیر کنید . برای اینکار می توانید حتی از فروشگاه کمک گرفته و محصول را جهت تعمیرات ، تحویل فروشگاه اینترنتی اینتکس بدهید .

طول 70 سانتی متر
عرض 60 سانتی متر
ارتفاع 90 سانتی متر
ارتفاع تا نشیمنگاه 40 سانتی متر
جنس بدنه چرم مصنوعی
مواد داخلی مبل یونولیت (فیبر)
ضمانت 2 سال
شرکت سازنده بست وی
نوع مبل یک نفره کودک
سایر ویژگی ها قابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی
 بدنه انعطاف پذیر
اقلام همراه-

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...