موضوع مقاله : فروش انواع استخر بادی

استخر های بادی می توانند وسیله های بسیار دوست داشتنی و ابزار های فوق العاده محبوبی برای بازی ها و تفریحات آبی در داخل منزل و یا ویلاها باشند . با توجه به این که استخر های بادی مدل های متنوع بسیار زیادی دارند ، هر رده سنی می توانند با توجه به علاقه ای که به استخر ها دارند ، استخر های بادی را خریداری کرده و از آن ها برای بازی ها و آب تنی استفاده کنند . استخر های بادی ویژگی های بسیار عالی دارند و از مهم ترین آن ها می توان به ایمنی بالای استخر بادی اشاره کرد که باعث شده است تا بسیاری از کودکان بتوانند با ایمنی بیشتر از آن ها استفاده کنند و همچنین والدین نیز با خیالی آسوده تر کودکان را تشویق به آب بازی و آب تنی کنند . در این مقاله قصد داریم تا به فروش انواع استخر بادی و مدل های موجود بپردازیم تا بیشتر با آن ها آشنا شده و بتوانید بهترین و مناسب ترین گزینه ها را انتخاب و خریداری کنید . پس در ادامه مطلب همراه ما باشید . 

استخر بادی مدل های متنوعی را دارند و همانطور که تا حدودی اشاره شد ، این تنوع بسیار زیاد می تواند انواع استخر های بادی کودک و همچنین استخر های بادی بزرگسال را در برگیرد . به طور خلاصه استخر های بادی برای تمامی سنین طراحی شده است و این شما هستید که می توانید استخر هایی را در ابعاد بزرگ خریداری کنید تا خودتان بتوانید از آن استفاده کنید و یا استخر های بادی سایز کوچک را برای کودکان خریداری کنید تا شرایط برای بازی و تفریحات شما فراهم شود . استخر های بادی از سوی شرکت مشخص شده اند که برای کدام رده سنی مناسب می باشند . کودکانی که زیر سنین 3 سال هستند ، بهتر است که به سراغ استخر های بادی بسیار کوچک بروند که دارای کف بادی بوده و عمق آن ها نیز بسیار کم است . این نوع از استخر ها می توانند وان های بسیار خوبی برای استحمام کودکان باشد . بنابراین والدین می توانند به کمک این نوع از استخر ها ، بسیار راحت تر کودکان را به بازی و تفریحات آبی و یا استحمام سوق دهند . 

این در حالی است که برخی از استخر ها نیز برای رده سنی 3 تا 6 سال هستند که به مراتب از ابعاد بزرگتری برخوردار بوده و ممکن است بازی های بیشتری را علاوه بر استخر بادی داشته باشند . به طور مثال در برخی از استخر های بادی که برای این رده سنی طراحی شده اند ، شما می توانید سرسره های بادی را داشته باشید که شرایط بسیار خوبی را برای بازی کودکان فراهم کرده و به آن ها کمک خواهد کرد تا بتوانند از سرسره استفاده کرده و به داخل استخر سر خورده و بازی های جذابی را داشته باشند . این استخر ها نسبت به استخر های بادی معمولی و یا سایز کوچک کمی گران تر هستند . استخر های بادی که برای این سنین طراحی شده اند ، حتی ممکن است در داخل آن ها عروسک های بادی وجود داشته باشد و یا به صورت یک پارک آبی طراحی شده باشند که بازی های توپی و ... نیز در آن ها به کار رفته است . 

استخر های بادی که برای کودکان ساخته می شود عمدتا عمق کمی را دارند ، تا در صورت نشستن کودکان ، باز هم آب پایین تر از سر و گردن کودک قرار بگیرد تا آن ها بتوانند در هر شرایطی از استخر بادی استفاده کنند . بعضی از استخر های بادی که توسط فروشگاه اینتکس نیز به فروش می رسند ، اگرچه دارای عمق کمی هستند ، ولی مساحت و ابعاد بزرگی دارند و این طراحی می تواند به کودکان اجازه دهد تا آزادانه بازی کنند و یا دوستان خود را به آب بازی دعوت کرده و به صورت چند نفره از آن ها استفاده کنند . فروشگاه اینتکس که سال های سال در فروش استخر بادی در مدل های مختلف را دارد ، تمامی موارد نام برده را در دسته بندی مربوط به استخر بادی داشته است و شما می توانید به راحتی آن ها را با قیمت های بسیار ارزان و مناسبی خریداری کنید . 

و اما در میان فروش انواع استخر بادی ، برخی از این استخر ها مناسب برای استفاده رده سنی بالای 6 سال می باشد . عمدتا این استخر ها برای رده سنی نوجوان و بزرگسال نیز قابل استفاده است . بنابراین اگر شما نیز دوست دارید که از استخر های بادی در خانه استفاده کنید ، می توانید این نوع از استخر ها را خریداری کنید که عمق بیشتری داشته و معمولا طول اینگونه از استخر ها به بالای 2 متر می رسد . برای همین شما می توانید برای دراز کشیدن و نشستن در استخر از آن ها استفاده کنید . توجه داشته باشید که شیرجه زدن در تمامی استخر ها پر خطر بوده و بیشتر برای شنا کردن و آب تنی مناسب می باشند . توجه داشته باشید که امکان شنا کردن بزرگسالان در استخر های بادی ممکن نبوده و دلیل آن نیز عمق پایین استخر های بادی می باشند . معمولا بیشترین عمق در استخر های بادی 60 سانتی متر می باشد . 

ولی اگر قصد شنا کردن در استخر های خانگی و ویلایی را دارید ، می توانید از مدل دیگری از استخر های نیمه بادی و پیش ساخته استفاده کنید که با نام استخر ایزی ست در فروشگاه اینتکس عرضه شده است . این استخر ها که به صورت پیش ساخته هستند ، در ابعاد بسیار بزرگی ساخته شده اند و شما می توانید آن ها را در ابعاد بسیار بزرگ و با عمق های بالایی خریداری کنید که مناسب برای شنا کردن هستند . شما می توانید خرید استخر بادی خود را به صورت مستقیم و در روش های اینترنتی یا حضوری از فروشگاه اینتکس خریداری کنید . این ویژگی به شما اجازه خواهد داد تا بتوانید استخر های بادی اورجینال و با کیفیت را با قیمت های بسیار ارزان تری خریداری کنید . در فروشگاه اینتکس شما می توانید از قیمت استخر بادی مطلع شوید و یا با تماس تلفنی می توانید از این قیمت ها مطلع شوید . 

فروشگاه تهران اینتکس شعب هایی در سراسر ایران دارد که امکان خرید حضوری را برای شما فراهم آورده است که می توانید مراجعه کرده و محصولات را از نزدیک مشاهده کنید . فروشگاه اینتکس همچنین خدمات پس از فروشی را همچون تعمیرات انواع استخر بادی را برای شما فراهم کرده است . لذا شما می توانید در صورت بروز مشکل و آسیب دیدن استخر های بادی محصولات خود را برای تعمیرات تحویل فروشگاه بدهید . استخر های بادی همچنین توسط برند های بسیار زیادی تولید شده اند که فروشگاه اینتکس بهترین آن ها را موجود کرده است و شما می توانید انواع استخر های بادی اورجینال که توسط برند هایی همچون اینتکس ، بست وی یا جیلانگ و اینتایم تولید شده است را در وبسایت فروشگاه مشاهده و آن ها را خریداری کنید .