قیمت استخر بادی بزرگسال

یکی از دوست داشتنی ترین ابزار ها و وسایل های بازی برای تمامی رده های سنی که هم سنین کودکان و همچنین سنین بزرگسال به آن علاقه دارند ، استخر ها و آب تنی یا شنا کردن در استخر ها می باشد که با توجه به این موضوع امروزه بسیاری از استخر ها با طراحی های متفاوت به صورت شرکتی و آماده طراحی شده اند که باعث شده است در خانه نیز بتوانید استخر هایی را برای آب تنی داشته باشید . یکی از این استخر ها ، استخر بادی می باشد که برای رده های سنی مختلف تولید شده اند . استخر بادی بزرگسال یکی از محبوب ترین استخر ها در میان تنوع بسیار بالای محصولات بادی می باشد که به واسطه بزرگی خود ، بسیار استفاده های زیادی از آن ها می شود . قیمت استخر بادی بزرگسال نیز مناسب بوده و شما می توانید تنها با یکبار خرید استخر بادی بزرگسال ، از آن ها برای مدت های طولانی استفاده کنید . 

از ویژگی های استخر بادی بزرگسال می توانیم به راحتی در نصب و راه اندازی اشاره کنیم ، همچنین استخر های بادی به سادگی جابجا می شوند و به راحتی می توانید آن ها را در هر جایی نصب و از آن ها استفاده کنید . به همین دلیل است که به استخر بادی بزرگسال ، استخر بادی پرتابل و قابل حمل نیز گفته می شود . بنابراین شما از این محصولات بادی در خانه یا و یا در مسافرت ها نیز می توانید استفاده کنید . استخر های بادی اگرچه ابعاد بزرگی دارند ، ولی این نکته را توجه کنید که آن ها دارای طراحی بادی بوده که در صورت تخلیه کردن باد در ابعاد و حجم های بسیار کوچکی بسته بندی می شوند به همین علت نیز به سادگی جابجا شده و می توانید آن را نگهداری کنید . البته هدف از ارائه این مطلب آشنایی بیشتر شما با استخر های بادی سایز بزرگ و قیمت استخر بادی بزرگسال است . 

قیمت استخر بادی بزرگسال به عوامل مختلفی بستگی دارد که در ادامه به آن ها اشاره خواهیم کرد ، ولی این نکته را در نظر داشته باشید که استخر های بادی طراحی شده و موجود در بازار ، نسبت به استخر های بتنی در همان ابعاد و یا خریداری استخر های پیش ساخته آماده ، قیمت بسیار پایین تری را داشته و یکی از ارزان ترین مدل ها برای استفاده هستند . از ویژگی های بسیار خوب استخر بادی بزرگسال می توان به امکان استفاده از آن ها برای تمامی اعضای خانواده اشاره کرد ، چرا که ابعاد استخر بزرگ بوده و کودکان می توانند به همراه بزرگتر ها و پدر یا مادر خود به تفریحات آبی پرداخته و لحظه های شادی را رقم بزنند . ولی قیمت استخر بادی بزرگسال نسبت به استخر بادی کودک گران تر است ، علت آن نیز استفاده از مواد و جنس بیشتر برای تولید استخر بادی بزرگسال می باشد .

 

استخر های بادی بزرگسال همانطور که مشخص است ، از ابعاد بزرگتری برخوردار می باشد ، به همین دلیل نیز کاملا معقول و مشخص است که از لایه های بیشتر و طراحی های متفاوت تری برای ساخت استخر بادی بزرگسال استفاده می شود . معمولا برای ساخت استخر های بادی از لایه های پی وی سی استفاده می شود ، با این تفاوت که لایه های ضخیمی برای تولید استخر بادی استفاده شده و ممکن است برخی از قسمت های استخر بادی نظیر کف استخر به صورت دو یا چند لایه تولید شده باشد که تمامی این عوامل به استفاده از جنس بیشتر برای تولید استخر بادی بزرگسال اشاره دارد ، به همین منظور نیز قطعا نوع جنس و طراحی استخر بادی در قیمت آن تاثیر گذار است . به عنوان مثال اگر استخر بادی بزرگسالی دارای طراحی چند ظلعی باشد و یا بدنه آن از طراحی لایه لایه و یا چند طبقه ساخته شده باشد و همچنین اگر استخر بادی مجهز به سایه بان باشد و یا صندلی بادی برای استخر در نظر گرفته شده باشد می تواند در قیمت استخر بادی بزرگسال تاثیر گذار باشد . 

به همین دلیل توصیه می کنیم که برای کسب اطلاع از قیمت استخر بادی بزرگسال خود به فروشگاه اینترنتی اینتکس مراجعه کنید که بزرگترین نمایندگی فروش استخر بادی بزرگسال در ایران بوده و می توانید جدید ترین استخر بادی بزرگسال خود را در مدل های مختلف و برند های تولیدی معروف مشاهده کرده و قیمت استخر بادی بزرگسال خود را به صورت دقیق و به روز مشاهده کنید . فروشگاهی که محصولات بادی و یا هر وسیله دیگری را از آن خریداری می کنید ، در مسئله قیمت بسیار مهم است ، زیرا در تمامی حوزه ها و اصناف ، فروشگاه ها و تولیدی های بسیار زیادی وجود دارد که ممکن است به صورت سلیقه ای قیمت استخر بادی بزرگسال را تعیین کنند و چه بسا ممکن است برخی از آن ها این محصولات را گران تر بفروشند ، بنابراین با شناخت فروشگاه های بزرگ و نمایندگی های رسمی، از قیمت دقیق استخر بادی و سایر محصولات بادی آشنا شوید . 

همانظور که اشاره شد ، فروشگاه تهران اینتکس که فروشگاه مرکزی استخر بادی در ایران است ، می تواند مرکز و منبع خوبی برای کسب اطلاع از قیمت استخر بادی باشد که قیمت های آپدیت شده و به روز را به شما خواهد گفت . به بسا که فروشگاه اینترنتی اینتکس به دلیل فروش بدون واسطه محصولات بادی همچون استخر های بادی و البته فروش بسیار بالا با سود کم ، نه تنها قیمت استخر بادی بزرگسال را کاهش داده و پایین در نظر گرفته است ، بلکه سایر استخر های بادی کودک و یا محصولات بادی تفریحی دیگر را نیز ارزان تر در نظر گرفته است که می توانید با مراجعه به وبسایت از این موضوع اطمینان حاصل کرده و از آن مهم تر استخر بادی خود را با ضمانت اصالت و گارانتی تعمیر 48 ساعته پس از خرید ، تهیه کنید . بنابراین از اصل بودن محصولات اطمینان داشته و در صورت مشکل می توانید به رایگان از خدمات پس از فروش فروشگاه استنفاده کرده و استخر بادی را به بهترین شکل تعمیر کنید . شما حتی می توانید پس از سال ها استخر های بادی خود را در صورت نیاز تعمیر نمایید چرا که فروشگاه اینتکس تنها نمایندگی است که این خدمات را به مشتریان خود ارائه کرده است . 

نا گفته نماید که برند استخر بادی و هر محصول بادی دیگری نیز در قیمت استخر بادی بزرگسال تاثیر گذار خواهد بود ، بنابراین استخر هایی که توسط برند های معروف ساخته شده اند به دلیل کیفیت تولید بسیار بالا و البته استفاده از جنس بسیار خوب و همچنین تقاضای بالای مشتریان ، قیمت بالاتری نیز خواهد داشت . از محبوب ترین و معروف ترین استخر های بادی که می توان نام برد ، برند هایی نظیر اینتکس ، بست وی ، جیلانگ و اینتایم می باشد که بیش از سایر برند های نام برده ، دو برند اینتکس و بست وی از بزرگترین و معروف ترین برند های استخر بادی می باشند که خرید ازآن ها توصیه می شود و فروشگاه اینتکس نیز به نمایندگی از این برند های اصل و اورجینال ، این محصولات را به مشتریان عرضه کرده است . 

اینتکس و بست وی استخر های بادی بزرگسال را در مدل های بسیار عالی و دوست داشتنی تولید کرده است که در جدید ترین استخر های بادی خود ، آن ها را با بدنه هایی تقویت شده تولید کرده که برخی از آن ها دارای سایبان بادی و یا صندلی بوده و طرح ها اشکال مختلفی را نیز دارند . شما می توانید به روز ترین ، محبوب ترین و پر فروش ترین استخر بادی بزرگسال را از برند های معتبر تنها در فروشگاه اینترنتی اینتکس مشاهده کنید و آن ها را با قیمت ارزان از فروشگاه تهیه کنید . امکان خرید های حضوری و اینترنتی شما از سراسر ایران ممکن خواهد بود . خرید های حضوری می تواند شامل تخفیفات ویژه تری از سوی فروشگاه برای شما خواهد بود .

موضوع مقاله : قیمت استخر بادی

استخر بادی از بهترین وسیله های سرگرمی و بازی است که شما می توانید از آن برای بازی های خود استفاده کنید . استخر بادی می تواند یک حوض بسیار عالی برای بازی کردن کودکان باشد . حتی برخی از استخر های بادی که از ابعاد بزرگی ساخته شده اند ، مناسب برای استفاده بزرگسالان بوده و آن ها می توانند برای تفریحات خود از استخر هایی استفاده کنند که سایز بزرگی داشته و می تواند شرایط ایده آل تری را برای این رده سنی ایجاد کند . استخر های بادی از نظر کیفیت نیز فوق العاده هستند و شما می توانید با خیال راحت از آن ها استفاده کنید . یکی دیگر از نکات در خرید استخر بادی این است که قیمت استخر بادی نیز بسیار خوب است و شما می توانید این محصولات را با قیمت های بسیار ارزانی خریداری کنید . استخر های بادی می توانند در یک شرایط ایمن ، فضایی را برای بازی کودکان به همراه داشته باشد ، برای اینکه این محصولات به صورت بادی طراحی شده اند و می تواند بدنه ای بسیار نرم داشته باشد که در برابر ضربه ها و برخورد ها مقاومت خوبی را از خود نشان دهد و سطح نرمی را داشته باشد . 

این ویژگی به کودکان کمک خواهد کرد تا در صورت برخورد با لبه استخر های بادی و یا کف آن ، صدمه ای را نبینند . حتی برای اینکه کف استخر های بادی برای استفاده کودکان ایمن شود ، قسمت کف استخر های بادی نیز به صورت بادی طراحی شده است و این نوع از طراحی ها ، معمولا در استخر های بادی سایز کوچک استفاده می شود ، برای اینکه رده سنی کودکان به خصوص خردسالان ، بیشتر در معرض آسیب دیدگی هستند و به همین منظور است که شما می توانید استخر های بادی سایز کوچک را با کف بادی مشاهده کرده و آن ها را خریداری کنید . استخر های بادی قابل استفاده در هر جا و مکانی هستند و شما می توانید آن را به راحتی بر روی یک سطح صاف راه اندازی کنید تا قابل استفاده شود . استخر های بادی کودک به دلیل اینکه در ساخت آن ها از متریال های کمتری استفاده می شود ، قیمت پایین تری نسبت به استخر های بادی دارد که سایز بزرگتری دارند . به همین دلیل می توان گفت که قیمت استخر بادی کودک نسبت به استخر بادی بزرگسال ارزان تر بوده و شما می توانید آن را با قیمت های پایین تری خریداری کنید . 

این در حالی است که برخی از استخر های بادی کودکان ابعاد بزرگ و وسیعی دارند که برای استفاده چند کودک ساخته شده است و حتی بر روی خود بازی ها و تفریحات بسیار زیاد تری دارد که به کودکان اجازه خواهد داد تا در کنار دوستان خود ، بازی های مختلف و متنوعی را انجام دهند و همواره شاد باشند . قیمت استخر های بادی که به صورت مجموعه تفریحات آب و یا پارک آبی ساخته می شوند نسبت به سایر استخر های بادی کودک با طراحی ساده تر ، از قیمت بالایی برخوردار می باشند . به عنوان مثال قیمت استخر بادی سرسره دار می توان نسبت به برخی از استخرهای بادی با ابعاد مشابه ، گران تر باشد و دلیل آن نیز همانطور که مشخص است ، وجود ابزار های بازی بیشتر می باشد که در کنار استخر بادی وجود داشته و توسط شرکت سازنده این طراحی صورت گرفته است . نکته دیگری که در قیمت استخر بادی موثر است ، برند تولیدی این محصولات بادی است ، به عنوان مثال هر چه استخر بادی توسط یک برند شناخته شده و اورجینال ساخته شده است ، قیمتی بالاتر از حد معمول دارد . 

از برند های معروف تولید کننده استخر بادی می توان به برند هایی مانند اینتکس و یا بست وی اشاره کرد که نام این دو برند همواره در کنار یکدیگر آمده و از پر فروش ترین مدل ها هستند که شما می توانید آن ها را انتخاب کرده و از محصول استفاده کنید . این دو برند از نظر کیفیتی بهتر از هر برند دیگری بوده و پیشنهاد فروشگاه اینتکس نیز این است که به نمایندگی از برند اینتکس و همچنین برند بست وی ، از محصولات این دو شرکت استفاده کنید . برای اینکه فروشگاه در طی سال ها فروش استخر بادی در ایران ، با تمامی برند ها و مدل ها آشنایی داشته و با توجه به بازخورد فروش محصولات بادی و استخر های بادی در مدل های مختلف و برند های گوناگون ، متوجه این شده است که استخر هایی که توسط برند های نام برده ساخته شده است ، بیش از هر برند دیگری مورد توجه قرار گرفته و از کیفیت بالاتری برخوردار هستند . 

دو برند اینتایم و جیلانگ نیز در رتبه های بعدی تولید استخر بادی هستند که محصولاتی بسیار با کیفیت را تولید و به بازار عرضه کرده اند ، به همین منظور است که شما می توانید با اطمینان خاطر این محصولات را خریداری کنید . البته توجه داشته باشید ، اگر شما به دنبال خرید استخر بادی ارزان قیمت هستید ، بهتر است که سراغ دو برند جدیدی که معرفی شد بروید . برند های اینتایم و جیلانگ برند های چینی ولی با کیفیتی هستند که از نظر قیمت می تواند مقرون به صرفه باشد تا شما بتوانید این محصولات بادی را با قیمت های ارزان تر ولی با کیفیت بالا خریداری کنید . مدل هایی که این دو برند جدید تولید می کنند نیز بسیار جذاب و دوست داشتنی است ، برای همین توصیه می کنیم که با مراجعه به فروشگاه اینترنتی اینتکس انواع استخر های بادی ساخته شده توسط برند های نام برده شده را مشاهده کرده و آن ها را در صورت علاقه خریداری کنید . 

فروشگاه استخر بادی اینتکس ، همانطور که اشاره شد ، نمایندگی فروش استخر بادی بوده و قدیمی ترین فروشگاه آنلاینی است که امکان خرید حضوری این محصولات را نیز فراهم نموده تا شما بتوانید به راحتی استخر های بادی خود را به صورت اینترنتی و یا حضوری از شعب فروشگاه خریداری کنید . نکته ای که در این میان وجود دارد این است که استخر های بادی که توسط شرکت و فروشگاه اینتکس به فروش می رسد ، به صورت مستقیم بوده و شما می توانید بدون هیچگونه واسطه ای ، این محصولات بادی را از فروشگاه اینتکس تحویل گرفته و در نتیجه خرید این محصولات با قیمت های ارزان تری انجام خواهد شد . بنابراین یک راهکار عالی برای خرید ارزان قیمت استخر های بادی این است که از فروشگاه مهمی این استخر های بادی را خریداری کنید تا آن را با قیمت های بسیار پایینی تهیه کرده و استفاده کنید . فروشندگان زیادی در بازار وجود دارند که ممکن است برای سود شخصی خود ، این محصولات را با قیمت های بسیار بالاتری به فروش برسانند .