مبل بادی تک نفره دو تکه

intex 68558

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
890,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل بادی تک نفره دو تکه

مبل بادی تک نفره دو تکه محصولی جدید و بسیار با کیفیت از شرکت اینتکس می باشد که به تازگی در بازار عرضه شده است. این محصول به دلیل فرم زیبایی که دارد توانسته است تا به یکی از پر فروش ترین محصولات این شرکت تبدیل شود. جنس بدنه این حصول از برزنت بوده که دارای مقاومت بسیار بالایی می باشد و به هیچ عنوان دچار پارگی و یا پ.سیدگی نمی شود. این مبل بادی در ابعاد ( طول: 107 سانتی متر، عرض: 104 سانتی متر، ارتفاع: 64 سانتی متر ) طراحی و ساخته شده است. همچنین وزن آن نیز 2.2 کیلو گرم بوده به راحتی می توان آن را حمل و جابجا کرد. بدنه این محصول از مقاومت بسیار بالایی برخوردار است و قابلیت تحمل وزن تا 100 کیلو گرم را دارا می باشد. این مبل دارای یک عدد زیر پایی نیز می باشد که با قرار دادن ارتفاع آن در زیر پای خود می توانید ارتفاع پای خود را تظیم کرده و استراحت آسوده تری داشته باشید. از این مبل می توان در منزل، محل کار، اتاق نشیمن، اتاق خواب و خانه های دانشجویی استفاده کرد و بر روی آن مشغول مطالعه و یا تماشای تلویزیون شد. این محصول در دو رنگ قرمز و زرد طراحی و تولید شده است. شما می توانید این مبل بادی تک نفره را از فروشگاه محصولات بادی تهران اینتکس خریداری فرمایید.

نقد و بررسی مبل بادی تک نفره دو تکه

مبل بادی تک نفره دو تکه

مبل بادی تک نفره دو تکه محصولی زیبا از شرکت اینتکس می باشد که رنگ بندی شادی داشته و دارای ابعاد استاندارد و کیفیت بالایی می باشد. این محصول بدنه ای مقاوم دارد و به راحتی اسیب نمی بیند. در ادامه این مطلب قصد داریم به بررسی تخصصی این محصول بپردازیم پس تا انتها با ما همراه باشید....

طراحی و ارگونومی ساخت

طراحی و ساخت این محصول جزو ساده ترین و شکیل ترین محصولات موجود در بازار می باشد که بسیاری از مردم را مجذوب خود کرده است. اگر بخواهیم به جزئیات بیشتری از ان بپردازیم در ابتدا باید گفت که بدنه اصلی مبل به صورت ساده و با ارگونومی ساخت گرد می باشد. این محصول دارای پایه خاصی نبوده و به صورت کامل بر روی زمین قرار می گیرد. این محصول در دو رنگ قرمز و زرد طراحی و تولید شده است. مبل بادی این محصول دارای ظاهری ساده است که بخش نشیمنگاه ان دارای سطح شیار داری است. این سطح به گونه ای طراحی شده که در هنگام نشستن بر روی ان احساس نرمی و لطافت خاصی را به شما می دهد. سطح تکیه گاه این محصول نیز به صورت صاف می باشد که هنگام تکیه دادن به ان کمر شما به طور کامل بر روی ان قرار می گیرد. در کنار مبل بادی یک زیر پایی نیز قرار گرفته است که به همین دلیل به این محصول مبل بادی دو تکه گفته می شود. ارگونومی ساخت این زیر پایی نیز به صورت گرد بوده و ان هم به صورت کامل بر روی زمین می نشیند. پنج خط موازی هم بر روی این محصول کشیده شده اند که ان را به شش بخش مساوی تقسیم کرده اند. در مرکز این زیر پایی نیز نقطه ای گرد رسم شده است که خطوط از ان انشعاب می گیرند. بخش های کناری مبل و زیر پایی نیز هر دو به صورت ساده طراحی شده اند. تمامی این موارد باعث شده تا این مبل در عین سادگی جزو شکیل ترین محصولات بازار قرار بگیرد.

جنس بدنه

یکی از دیگر مواردی که باید در مورد ان صحبت کرد جنس بدنه یک محصول بادی است. این مبل بادی جزو با دوام ترین و مقاوم ترین محصولات شرکت اینتکس می باشد که به سادگی اسیب نمی بیند. جنس رویه این محصول ساخته شده از برزنت می باشد. هم چنین بخش های کناری ان نیز از برزنت ساخته شده است. کف این محصول هم به تبعیت از دیگر نقاط ساخته شده از برزنت می باشد. تمامی این موارد باعث شده تا یک محصول با کیفیت را شاهد باشیم.

ابعاد و وزن

در رابطه با ابعاد و وزن این محصول نیز باید گفت که طول این مبل 107 سانتی متر و عرض ان نیز 104 سانتی متر می باشد. هم چنین ارتفاع این مبل 64 سانتی متر است. این محصول مناسب برای استفاده یک نفر بزرگسال یا نوجوان بوده که می تواند تا 100 کیلو گرم وزن را تحمل کند که تا حدود زیادی مناسب برای افراد سنگین وزن نیز می باشد. هم چنین وزن بسته بندی این کالا 2.2 کیلو گرم است که به سادگی می توان ان را حمل و جا به جا کرد.

راه اندازی و مراقبت و نگهداری

راه اندازی محصولات بادی کاری ساده و راحت بوده که در مدت زمان بسیار کوتاهی انجام می گیرد. در ابتدا باید عنوان کرد که این محصول پمپ باد ندارد و باید به صورت جداگانه ان را تهیه کنید. پس از تهیه کردن پمپ و خارج کردن این محصول از درون بسته بندی تنها کافی است ان را بر روی زمین یا یک سطح صاف قرار داده و سپس از طریق محفظه های باد تعبیه شده بر روی این محصول اقدام به باد کردن ان کنید. این کار در مدت زمان کوتاهی صورت می گیرد. پس از اتمام باد شما هر یک از دریچه ها را کیپ کنید تا باد از ان ها خارج نشود. رعایت این نکته بسیار مهم است که نباید این محصول را بیش از اندازه باد کرد چون باعث کاهش تحمل وزن این محصول می شود. در زمینه مراقبت از این محصول نیز چند اقدام را می توانید انجام دهید. اولین نکته این است که قبل از نشستن می توانید بر روی ان ملافه پهن کنید تا از ریختن مایعات یا غذا یا هر چیز دیگر بر روی ان خود داری کنید. هم چنین اشیا نوک تیز یا وسیله ای که می تواند به ان اسیب برساند را از ان دور کنید. علاوه بر این ها از پریدن و جامپینگ بر روی این محصول خودداری نمایید که کیفیت ان کاهش نیابد. رعایت این نکات باعث می شود تا سالیان سال بتوانید از این محصول استفاده کنید. هم چنین در کنار بسته بندی این محصول برچسب تعمیرات و دفترچه راهنما هم قرار دارد که می توانید از ان ها نیز استفاده کنید.

جمع بندی

خرید مبل بادی تک نفره دو تکه محصولی زیبا و با کیفیت بوده که وزن کمی دارد و به راحتی قابل حمل و جا به جایی است. هم چنین یک عدد زیرپایی نیز در کنار این محصول وجود دارد. اگر قصد خرید یک محصول با کیفیت بالا را دارید پیشنهاد می کنیم هم اکنون این محصول را از سایت نمایندگی محصولات بادی اینتکس در ایران با قیمت مناسب خریداری نمایید.

نوعخانگی
 تحمل وزن 100 کیلو گرم
 طول 107 سانتی متر
 عرض 104 سانتی متر
 ارتفاع 64 سانتی متر
 جنس رویه برزنت
 جنس بخش کناری برزنت
 جنس کف برزنت
 پمپندارد 
 نوع پمپ -
نوع مبلتک نفره بزرگسال و نوجوان
سایر ویژگی ها وزن بسته بندی: 2.2 کیلوگرم
 قابلیت استفاده برای تمام سنین
 دارای یک عدد زیرپایی
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...