مبل بادی تک نفره صورتی رنگ اینتکس

intex 68592

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,340,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل بادی تک نفره صورتی رنگ اینتکس

مبل بادی تک نفره صورتی رنگ اینتکس محصولی جدید و بسیار زیبا از کمپانی اینتکس می باشد که به تازگی روانه بازار شده است و به دلیل کیفیت و طراحی بسیار زیبایی که دارد توانسته است تا تبدیل به یکی از پر فروش ترین محصولات این شرکت شود و رضایت تمامی مشتریان را جلب کند. این محصول در ابعاد ( طول: 84 سانتی متر، عرض: 99 سانتی متر و ارتفاع 86 سانتی متر) طراحی و ساخته شده است. همچنین بدنه آن بسیار مقاوم بوده و قابلیت تحمل وزن تا 120 کیلو گرم را دارا می باشد. وزن این محصول نیز 2.1 کیلو گرم بوده که به راحتی قابل حمل و جابجایی می باشد. جنس این مبل بادی از وینیل طرح چرم می باشد که در برابر فشار و انواع دمای هوا مقاومت بسیار خوبی داشته و دچار تغییر شکل و یا تغییر حالت نمی شود. از این محصول می توان در منزل، اتاق خواب، خانه های دانشجویی و محل کار استفاده نمود. این مبل بادی می تواند یک جایگزین بسیار مناسب برای مبل های ثابت باشد. چرا که هم جابجایی آنها راحت تر است و هم شستو شوی آنها. شما می توانید این محصول را از فروشگاه محصولات بادی تهران اینتکس خریداری فرمایید

مبل بادی تک نفره صورتی رنگ اینتکس

این روزها به دلیل کمبود جا در خانه ها و شاید به دلیل کمبود نفرات اعضای خانواده دیگر خیلی از افراد اقدام به خرید مبل های بزرگ و جا گیر در خانه را نمی کنند. در همین ارتباط باید گفت که مبل های بادی محصولات جدید هستند که تقریبا جای ان دسته از مبل ها را در بازار گرفته اند. مبل بادی تک نفره صورتی رنگ اینتکس هم یکی از محصولات جدیدی است که به تازگی روانه بازار شده و از خصوصیات قابل قبول و قابل دفاعی بهره مند است که در ادامه این پست به تک تک ان ها اشاره خواهیم کرد...

طراحی و ارگونومی ساخت

در ابتدای امر باید عنوان کرد که این کالا طرحی فوق العاده شکیل دارد که ان را متمایز از سایر مبل های بادی کرده است. این محصول ساختاری سه تکه دارد. قسمت بالایی این کالا برگرفته از تکیه گاه جذاب این محصول است که به صورت هلالی طراحی شده است. این بخش تکیه گاه نیز خود دارای دو عدد خط و شیار می باشد که باعث شده تا از تعریق شما در هنگام تکیه دادن به ان جلوگیری شود. بخش دوم و لایه میانی این محصول هم قسمت نشیمنگاه این محصول است. این بخش هم ظاهری تقریبا مربعی شکل دارد که ضخامت بیشتری از دو لایه دیگر داشته و به صورت مقاوم ساخته شده است. این بخش نیز خود به صورت شیاردار طراحی شده است که در هنگام استراحت بر روی ان نرمی و حس فوق العاده ای را برای شما ایجاد می کند. بخش اخر نیز به لایه زیرین این مبل تعلق می گیرد که تحمل وزن این کالا را بر عهده داشته و فشار وارد شده را تحمل می کند. تمامی بخش های گفته شده به صورت یکدست و به هم چسبیده شده می باشند و امکان جدا کردن ان ها از یکدیگر وجود ندارد. هم چنین رنگ این محصول هم به صورت یکدست صورتی می باشد که فوق العاده چشم نواز است.

جنس بدنه

این محصول رویه ای از جنس PVC طرح چرم دارد. هم چنین بخش های کناری این محصول هم دقیقا از همان نوع PVC طرح چرم ساخته شده اند. علاوه بر این ها کف این محصول نیز از نوع PVC دو لایه ساخته شده است. تمام این موارد نشان از کیفیت بالای ساخت و تولید این محصول داشته و به سادگی اسیب نخواهد دید.

ابعاد و وزن

در ابتدا باید عنوان کرد که این مبل تنها 2.1 کیلو گرم وزن دارد که به سادگی می توانید ان را حتی در حالت باد شده در هر جا که دوس دارید قرار دهید بلند کرده و جا به جا کنید. هم چنین این مبل دارای ابعاد ( طول : 84 سانتی متر ، عرض : 99 سانتی متر و ارتفاع : 86 سانتی متر ) می باشد که ابعادی استاندارد بوده و در داخل خانه و یا محیط کار جای زیادی را اشغال نمی کند. هم چنین این مبل بادی مناسب برای استفاده یک نفر بوده و می تواند تا 120 کیلو گرم وزن را بر روی خود تحمل کند که مقدار قابل توجهی است.

راه اندازی و مراقبت و نگهداری

یکی از مزیت های خوب این محصول داشتن پمپ باد می باشد که از این بابت خیال شما را راحت کرده و احتیاج به تهیه جداگانه ان نخواهید داشت. برای راه اندازی این مبل در ابتدا کافی است این کالا را از داخل بسته بندی خارج کرده و بر روی زمین قرار دهید. سپس به دنبال دریچه باد تعبیه شده بر روی ان بگردید و ان را پیدا کنید. پس از ان می توانید به سادگی این محصول را با استفاده از همان پمپ باد دستی کوچک که در ابتدای همین بحث به ان اشاره کردیم باد کرده و از ان استفاده کنید. برای جمع اوری این محصول هم تنها کافی است دریچه باد این کالا را باز کرده و باد ان را به صورت کامل خارج کنید. هم چنین برای مراقبت و نگهداری از این محصول هم شما کار سختی در پیش ندارید. برای این منظور شما باید در ابتدا هر گونه وسیله ای که امکان اسیب رساندن به این محصول را دارد را از کنار ان دور کنید. هم چنین از پریدن بر روی این تشک هم جدا خودداری کنید تا این کالا دچار اسیب نشود. البته گفتنی است که این محصول در کنار خود برچسب تعمیرات را هم دارد که در صورت سوراخ شدن می توانید به سادگی ان را ترمیم کرده و از ان استفاده کنید.

جمع بندی

مبل بادی تک نفره صورتی رنگ اینتکس یک محصول با کیفیت با رنگی بسیار شاد و جذاب می باشد که چشم ها را در بدو ورود به بازار به خود خیره کرده است. این کالا مناسب برای استفاده تمام سنین بوده و دارای سطح نشیمنگاه مواج می باشد که از خصوصیات خوب این کالا به شمار می رود. هم چنین داشتن پمپ باد دستی هم از خصوصیات خوب این کالا می باشد. هم اکنون می توانید این محصول فوق العاده را از سایت نمایندگی محصولات بادی در ایران خریداری نمایید.

نوعخانگی
 تحمل وزن 120 کیلو گرم
 طول 84 سانتی متر
 عرض 99 سانتی متر
 ارتفاع 86 سانتی متر
 جنس رویه PVC طرح چرم
 جنس بخش کناری PVC طرح چرم
 جنس کف PVC دولایه
 پمپ
 نوع پمپ پمپ دستی کوچک
ساختار رویهموج دار
سایر ویژگی ها ساخت شرکت اینتکس
 دارای سطح نشیمنگاه مواج
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...