مبل بادی یک نفره دو رنگ با اسپیکر

37116 jilong

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
250,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل بادی یک نفره دو رنگ با اسپیکر

مبل بادی دو رنگ با اسپیکر محصولی شیک با طراحی بدنه راحت و دلنشین که ساخته شده از جنس PVC با روکش مخمل و طرح چرم می باشد. این کالا یکی از مناسب ترین مبل های بادی با قیمت مقرون به صرفه بوده که در رنگبندی های مختلفی تولید شده است. این محصول به شکل سرخود از دو اسپیکر برخوردار بوده که بدنه اصلی متصل می باشند. این دو اسپیکر جهت پخش موزیک با متصل کردن دستگاه پخش کننده به مبل خواهد بود. اما داشتن نشیمنگاه مواج با رویه مخمل می تواند در راحتی بیشتر مصرف کننده و جلوگیری از تعریق بالا بسیار تاثیر گذار باشد. این کالا به راحتی راه اندازی شده و هنگام جمع کردن آن حجم و ابعاد بسیار کمتری را به خود خواهد گرفت. از این کالا علاوه بر منزل می توان در مسافرت ها بخصوص در چادر های مسافرتی نیز استفاده کرد.

نقد و بررسی مبل بادی یک نفره دو رنگ با اسپیکر

مبل بادی دو رنگ با اسپیکر

مبل بادی دو رنگ با اسپیکر از متفاوت ترین مبل های بادی تولید شده توسط شرکت جیلانگ بوده که از طراحی و ارگونومی بدنه بسیار راحتی بهره می برد. این کالا دارای رنگبندی مختلفی بوده و از ویژگی های بسیار خوبی از جمله داشتن اسپیکر و ضد تعریق بودن بهره مند است. این نوع مبل های بادی می توانند گزینه بسیار خوبی برای استفاده در منزل ، ویلا و حتی در فضای باز در شرایط جوی مناسب باشند. اما برای آشنایی بیشتر با این کالا همراه ما باشید تا به توضیحات بیشتر آن بپردازیم...

طراحی و ساخت

طراحی بدنه در نظر گرفته شده برای این محصول به گونه ای بوده که از تکیه گاه بزرگ برای قسمت کمر بهره می برد. در واقع نشیمنگاه و تکیه گاه این مبل بادی به صورت مواج طراحی شده تا هنگام نشستن در آن احساس بسیار راحتی داشته باشید. طراحی بدنه این محصول کمی شیبدار بوده که در هنگام راه اندازی این حالت به خود خواهد گرفت تا تاثیر زیادی در راحتی مصرف کنندگان داشته باشد. اما دو اسپیکر کوچک در قسمت فوقانی مبل تعبیه شده که از طریق کابل AUX قابل اتصال به دستگاه هایی مانند موبایل ، تبلت و ... به منظور پخش موسیقی خواهند بود. این دو اسپیکر صدای شفاف و خوبی داشته و در محلی از مبل تعبیه شده که به گوش مصرف کننده نزدیک باشد.

جنس بدنه مبل بادی

جنس بدنه مورد استفاده در این محصول همانند دیگر مبل های بادی بوده که از کیفیت و دوام خوبی برخوردار است. بدنه ای که ساخته شده از جنس پلاستیک PVC با روکش جیر و طرح چرم بوده و از ضخامت قابل قبولی بهره می برد. از روکش جیر برای سطح رویه مبل و از روکش طرح چرم نیز برای دیواره ها و قسمت زیرین این کالا استفاده شده تا در برابر برخورد آب مقاوم باشد. البته روکش جیر نیز در صورت برخورد اشیای مرطوب به آن آسیبی نخواهد دید. این روکش محلی راحت و نرم برای نشستن ایجاد کرده و از تعریق بالای مصرف کننده ها جلوگیری خواهد کرد. جنس بدنه ای که دارای انعطاف مناسبی بوده تا در زمان جمع کردن آن، حجم و ابعاد کمتری را به خود بگیرد. این قابلیت باعث می شود تا محصول خود را به راحتی در هر محلی جای داده و یا حمل کنید. یکی دیگر از قسمت های بسیار مهم ساخت این مبل بادی لایه های درونی آن است. لایه هایی که به شکل ایستاده در داخل بدنه تعبیه شده که وظیفه اصلی آن تحمل فشار ناشی از اوزان بالا و همچنین فشار باد زیاد می باشد.

ابعاد ، وزن و تحمل وزن

ابعاد مبل بادی دو رنگ اسپیکر دار معادل (طول: 95 سانتی متر ، عرض: 65 سانتی متر ، ارتفاع: 86 سانتی متر) بوده که برای استفاده تمامی سنین از جمله بزرگسالان گزینه خوبی خواهد بود. ابعادی که شامل تمامی قسمت های بدنه شده و ارتفاع ذکر شده برای آن تا بالاترین نقطه بدنه یعنی تکیه گاه می باشد. تحمل وزن مبل بادی اسپیکر دار 90 کیلوگرم می باشد. تحمل وزنی که اگر این مبل را به طور استاندارد باد کنید می توانید تا 10 کیلوگرم نیز به این ویژگی بیافزایید. اما وزن بسته بندی این کالا نیز تنها 2 کیلوگرم بوده که وزنی بسیار مناسب برای جا به جایی آسوده تر محسوب می شود. گفتنی است که هنگام جمع کردن این مبل ، ابعاد آن بسیار کمتر شده و با توجه به اینکه بدنه نرم و منعطفی داشته می توانید در هر جای کوچکی آن را جای دهید.

نحوه راه اندازی و مراقبت

برای راه اندازی چنین محصول بادی باید از پمپ های باد مخصوص این نوع محصولات استفاده کنید. برای راه اندازی سریع و آسان تر این کالا می توان از پمپ های باد برقی استفاده کرد. پمپ باد هایی که علاوه بر قابلیت پمپاژ هوا می توانند باد درون این محصول را مکش کنند. برای این کار کافیست با توجه به اندازه دریچه باد این مبل نازل پمپ باد متناسب با آن را وصل کرده و در نهایت اقدام به باد زدن کرد. باید تا زمانی این مبل بادی را باد کرد که شکل کامل به خود بگیرد. دقت داشته باشید بدنه این محصول را بیش از حد سفت نکنید زیرا به مرور زمان درز های آن آسیب خواهند دید. از دیگر روش هایی که می توانند تاثیر زیادی در مراقبت از این کالا داشته باشند جلوگیری از برخورد اشیای تیز و داغ به بدنه و همچنین خودداری از انجام حرکات پرشی روی آن است.

جمع بندی

مبل بادی یک نفره دو رنگ اسپیکر دار از متفاوت ترین مبل های بادی با طراحی بدنه راحت و رویه ضد تعریق بوده که مناسب استفاده در مکان های مختلف از جمله منزل و فضای باز خواهد بود. این کالا دارای رنگبندی بوده و قابل استفاده برای سنین مختلف خواهد بود. محصولی که دارای 48 ساعت مهلت تست و قابل عرضه به تمامی نقاط ایران توسط شرکت اینتکس خواهد بود. 

نوعخانگی ، فنری
 تحمل وزن 90 کیلو گرم
 طول 95 سانتی متر
 عرض 65 سانتی متر
 ارتفاع 86 سانتی متر
 جنس رویه PVC مخمل
 جنس بخش کناری PVC طرح چرم
 جنس کف PVC دولایه
 پمپ
 نوع پمپ -
نوع مبلیک نفره بزرگسال
سایر ویژگی ها دارای تکیه گاه بلند
 دارای سطح نشیمنگاه مواج
 قابلیت راه اندازی با تمام پمپ های باد
 دارای دو اسپیکر سرخود
 دارای بدنه ضد تعریق
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...