مبل بادی دو نفره با رویه طرح چرم

ch 64183

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
550,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل بادی دو نفره با رویه طرح چرم

مبل بادی دو نفره با رویه طرح چرم محصولی متفاوت از شرکت تهران اینتکس می باشد که دارای رویه ای از جنس پی وی سی طرح چرم می باشد که به کمک این رویه ، بدن شما دچار تعریق نخواهد شد و می توانید ساعت های طولانی بر روی این محصول استراحت کنید . بخش های کناری این مبل بادی دو نفره نیز از همین جنس بوده و بخش کف این محصول از پی وی سی دولایه تهیه شده است و استحکام بالایی در برابر فشار و ضربه های شدید دارد . دسته ها و تکیه گاه این محصول به همدیگر متصل بوده و به زیبایی محصول کمک بسزایی نموده اند . تحمل وزن 160 کیلوگرمی این مبل بادی نیز به شما کمک می کند تا بتوانید به راحتی از این مبل استفاده کنید . البته میتوانید با کم کردن مقداری از باد این محصول ، این تحمل وزن را کمی افزایش نیز بدهید . در صورت داشتن هرگونه سوال درباره این محصول و یا محصولات دیگر می توانید با همکاران ما در شرکت تهران اینتکس تماس برقرار کنید وسوالات خود را مطرح کنید . 

نقد و بررسی مبل بادی دو نفره با رویه طرح چرم

مبل بادی دو نفره با رویه طرح چرم

مبل بادی دو نفره طرح چرم یکی از سبک ترین و ساده ترین مبل های بادی دو نفره با قیمت بسیار مناسب بوده که قابل استفاده در منزل و حتی فضای باز خواهد بود. این محصول دارای کیفیت بدنه قابل قبولی بوده که از طراحی بدنه کم حجمی برخوردار می باشد. مبلی که در مدل های مشابه دیگری نیز تولید شده که طراحی بدنه مشابه ای با کاناپه های بادی خواهد داشت. این کالا بیشتر برای استفاده در منزل برای سنین کودکان و نوجوانان تولید شده است که در ادامه به بررسی دقیق آن خواهیم پرداخت...

طراحی و ساخت مبل

طراحی و ساخت بدنه این مبل بادی به صورت مستطیلی بوده که از نشیمنگاهی با طراحی مجزا از بدنه برخوردار می باشد. این بدنه دارای دو  نشیمنگاه گود بوده که هنگام نشستن روی آن به خوبی اعضای بدن را فرا می گیرد تا احساس ناراحتی در زمان نشستن نداشته باشید. این مبل دارای لایه های داخلی به شکل موازی بوده تا هنگام نشستن روی مبل بدنه به داخل فرو نرود. قسمت کف این مبل دو نفره نیز کمی گود بوده تا در مدت زمان استفاده زیاد به شکل کامل به زمین جذب شود.

جنس بدنه مبل

جنس بدنه در نظر گرفته شده برای این مبل بادی همانند دیگر مبل های بادی از نوع پلاستیک PVC با رویه کاملا طرح چرم بوده که از مقاومت کافی در برابر برخورد آب و یا قرار گرفتن در شرایط جوی مختلف برخوردار خواهد بود. این نوع جنس بدنه دارای انعطاف کافی بوده تا به راحتی در حجم و اندازه کوچکتری قابل جمع شدن باشد. ویژگی بسیار مهم دیگری که این نوع محصول بادی داشته قابلیت تعمیر آنها در صورت آسیب دیدن خواهد بود. این عمل به وسیله بسته مخصوص تعمیرات شرکت اینتکس قابل ترمیم خواهد بود.

ابعاد ، وزن و تحمل وزن

ابعادی که این مبل بادی دو نفره داشته معادل (طول: 144 سانتی متر ، عرض: 76 سانتی متر ، ارتفاع: 65 سانتی متر) بوده که ابعادی بسیار مناسب برای سنین مختلف بخصوص کودکان و نوجوانان خواهد بود. این ابعاد شامل حالت باد شده این مبل بوده که هنگام جمع کردن آن ابعاد بسیار کمتری را به خود خواهد گرفت تا امکان جای دادن در هر فضای مورد نظری وجود داشته باشد. ارتفاع ذکر شده برای این مبل تا بالاترین قسمت بدنه یعنی تکیه گاه می باشد بنابراین ارتفاع سطح نشیمنگاه تا زمین به مراتب کمتر خواهد بود. تحمل وزن این محصول نیز 160 کیلوگرم خواهد بود. تحمل وزنی که نشان دهنده استحکام مناسب این کالا خواهد بود. وزن بسته بندی این محصول نیز 5 کیلوگرم بوده که وزنی مناسب و قابل حمل برای این محصول محسوب می شود.

نحوه راه اندازی و مراقبت

برای راه اندازی این کالا می بایست ابتدا با توجه به اندازه محصول مورد نظر پمپ باد مخصوص محصولات بادی را فراهم کرد. سپس با توجه به اندازه دریچه باد بدنه نازل پمپ باد مربوطه را به آن وصل کرده و در نهایت اقدام به باد زدن کرد. باد زدن این کالا را باید تا زمانی ادامه داد که شکل کامل را به خود بگیرد. در صورتی که بیش از حد استاندارد به بدنه باد وارد کنید به مرور زمان درز های آن آسیب جدی خواهد دید. علاوه بر این مورد باید از برخورد هر گونه اشیای تیز به بدنه جلوگیری کرده و از انجام هر گونه حرکات پرش روی بدنه خودداری نمود.

جمع بندی

مبل بادی دو نفره طرح چرم یکی از سبک ترین مبل های بادی تولید شده برای استفاده سنین کم بوده که دارای بدنه ضد آب با قابلیت راه اندازی سریع خواهد بود. این محصول دارای وزن و حجم کمی بوده که به راحتی در هر مکان مورد نظری قابل جا به حایی خواهد بود. این محصول دارای 48 ساعت مهلت تست بوده و توسط شرکت اینتکس به تمامی نقاط ایران قابل عرضه خواهد بود.

نوعخانگی
 تحمل وزن 160 کیلو گرم
 طول 144 سانتی متر
 عرض 76 سانتی متر
 ارتفاع 65 سانتی متر
 جنس رویه PVC طرح چرم
 جنس بخش کناری PVC طرح چرم
 جنس کف PVC دولایه
 پمپ
 نوع پمپ -
نوع مبلدو نفره بزرگسال
سایر ویژگی ها دارای نشینگاه مواج
 طراحی و رنگ زیبا
 بدنه ضد آب
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...