مبل بادی راحتی بزرگسال

115549

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
250,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل بادی راحتی بزرگسال

مبل بادی راحتی بزرگسال از سری مبل های بادی با جنس بدنه متفاوت بوده که از راحتی و نرمی بیش تری نسبت به سایر محصولات مشابه برخوردار می باشد . این محصول به صورت گرد طراحی شده و دارای یک تکیه گاه به شکل نیم دایره می باشد که از امتداد آن محل قرار گیری دست ها نیز به وجود آمده و آن را به محصولی راحت مبدل کرده است . بدنه و قسمت داخلی تکیه گاه آن از جنس پی وی سی طرح چرم درنظر گرفته شده است که از نرمی و مقاومت بالایی برخوردار بوده و به سادگی آسیب نمی پذیرد . اما به منظور افزایش راحتی آن ، سطح تکیه گاه و نشیمنگاه این مبل بادی از پی وی سی مخمل در نظر گرفته شده است که از لطافت مطلوبی برخوردار بوده و نیز با ایجاد گردش هوا بین بدن و مبل بادی مانع از ایجاد تعریق خواهد شد . وزن آن نیز بسیار اندک و در حدود 1.5 کیلو گرم بوده که می توانید به راحتی آن را جا به جا نموده و در محل مورد نظر خود قرار دهید . همچنین قادر است تا وزنی بالغ بر 90 کیلو گرم را تحمل نماید که این امر موجب شده تا تمامی گروه های سنی قادر به استفاده از آن باشند . برای تهیه مبل بادی راحتی می توانید بهصورت حضوری و یا اینترنتی اقدام نموده و آن را با قیمتی مناسب و از طریق نمایندگی تهران اینتکس  دریافت نمایید .

نقد و بررسی مبل بادی راحتی بزرگسال

مبل بادی راحتی بزرگسال از محصولات بسیار چشم نواز و ارامش بخش برند اینتکس بوده است که همچنان توانسته تا مدت کوتاهی فروش بالایی را نسیب خود بکند . ما می خواهیم تا در این مطلب به بررسی این مبل بادی بپردازیم و شما را با تمامی نکات آن آشنا بکنیم تا نسبت به موارد های مد نظرتان ، ارزشمند ترین محصولات را خریداری کرده و از آن استفاده بکنید . پس با ما و یک نقد و بررسی دیگر همراه باشید ...

طراحی و ارگونومی ساخت

طراحی این مبل به صورت مستطیلی شکل بوده که به رنگ قهوه ای روشن می باشد و بسیار خوش ساخت و فوق العاده ساخته شده است . در دو قسمت کناری این محصول یک جایگاه برای گذاشتن بطری و یا لیوان آب موجود بوده است . همچنین لازم به ذکر می باشد که از این مبل بادی می توانید به عنوان تخت نیز استفاده بکنید و بر روی آن بخوابید ، اما نکته دیگری که باید گفت بدنه مواجی شکل آن بوده که به همین دلیل ضد تعرق خواهد بود و شما در هنگام استفاده از این محصول تعرق نخواهید کرد ، زیرا باد از میان این لایه ها عبور کرده و جلوی تعرق را خواهد گرفت .

جنس بدنه

نسبت به جنس بدنه این کالا باید توضیح داد که این مبل ساخته شده از پی وی سی مخملی بوده که به غیر از آرامش بخش بودن آن ، بسیار مقاوم و با کیفیت می باشد که از دیگر مزایای این محصول خواهد بود .

ابعاد و وزن

ابعاد ، تحمل وزن و وزن این مبل بادی به ترتیب به این شرح است : طول : 85 سانتی متر ، عرض : 85 سانتی متر ، ارتفاع : 65 سانتی متر ، تحمل وزن : 90 و در پایان وزن آن 1.5 کیلو گرم بوده که بسیار سبک می باشد .

راه اندازی و نگهداری و خدمات پس از فروش

برای راه اندازی این مبل بادی کافیست تا با استفاده از یک پمپ دستی و یا برقی ، محفظه های این کالا را باد کرده و به اسودگی راه اندازی بکنید . اما در خصوص نگهداری و خدمات پس از فروش باید توضیح داد که به هیچ وجه افرادی که وزن آن ها بالای 90 کیلو گرم بوده از این کالا استفاده نکنند ، همچنین وسایل تیز را به آن نزدیک نکنید محصول خریداری شده خود را در بازه زمانی طولانی استفاده بکنید . اگر تحت هر شرایطی برای این مبل بادی آسیب و یا صدمه ای وارد شد شما می توانید آن را به نمایندگی تهران اینتکس آورده تا در کوتاه ترین زمان محصول شما را با تعمیرات تخصصی، تعمیر کرده و همانند روز اول تحویل بگیرید .

جمع بندی

مبل بادی دو نفره راحتی بزرگسال از محصولات زیبا و ریلکسیشن کمپانی محبوب اینتکس بوده که خرید بسیار بالایی را نسیب خود کرده است . طراحی این محصول به صورت مستطیلی شکل بوده و به رنگ قهوه روشن می باشد که بدنه مواجی شکل و ضد تعرق داشته و در هنگام استفاده از این محصول ، باد از این میان این لایه ها عبور کرده و جلوی تعرق را خواهد گرفت . در خصوص جنس بدنه این محصول باید ذکر کرد که این کالا ساخته شده از پی وی سی مخمل بوده و در کنار مقاومت بالایی که داشته ، بسیار نرم می باشد . همچنین لازم به ذکر است که تحمل وزن این کالا 90 کیلو گرم و وزن 1.5 کیلو گرمی را دارا خواهد بود . اگر می خواهید تا این محصول را خریداری نمایید نمایید هم اکنون می توانید آن را از طریق سایت نمایندگی تهران اینتکس اقدام به سفارش این محصول کرده تا در اسرع وقت کالای مورد نظرتان را درب منزل دریافت بکنید .

 نوعخانگی
 تحمل وزن 90 کیلو گرم
 طول 85 سانتی متر
 عرض 85 سانتی متر
 ارتفاع 65 سانتی متر
 جنس رویه PVC مخمل 
 جنس بخش کناری PVC 
 جنس کف PVC
 پمپ
 نوع پمپ ----
نوع کاناپهتک نفره بزرگسال
سایر ویژگی ها وزن بسته بندی: 1.5 کیلوگرم
 دارای سطح نشیمنگاه مواج
 ضد تعرق
 
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...