مبل بادی دو نفره دو رنگ بست وی

bestway 37116G

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
250,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل بادی دو نفره دو رنگ بست وی

مبل بادی دو نفره دو رنگ بست وی از سری مبل های بادی فانتزی این شرکت بوده که از طراحی شیک و زیبایی بهره می برد. این مبل بادی ساخته شده از جنس PVC با روکش مخمل در نشیمنگاه و همچنین مات در سایر قسمت ها بوده که از قابلیت مقاومت در برابر برخورد آب بهره مند است. همچین روکش مخمل آن نیز می تواند از تعرق مصرف کنندگان جلوگیری به عمل آورد. اما این کالا به دلیل طراحی شیک و وزن بسیار مناسب خود می تواند علاوه بر منزل و یا فضای باز در محل کار و یا مسافرت ها نیز مورد استفاده قرار گیرد. برای راه اندازی این محصول تنها کافیست از بخش پمپ های باد یک پمپ باد مناسب برای این محصول انتخاب نمایید.

نقد و بررسی مبل بادی دو نفره دو رنگ بست وی

مبل بادی دو نفره دو رنگ بست وی

مبل بادی دو نفره بست وی در نوع دو رنگ از سری مبل های شیک و فانتزی شرکت بست وی بوده که بیشتر برای استفاده در اتاق های خواب و نشیمن طراحی و ساخته شده است. محصولی که برای استفاده تمامی رده های سنی مناسب بوده و به راحتی قابل حمل و جا به جایی خواهد بود. این نوع مبل بادی دو نفره در رنگ بندی دیگری نیز تولید شده تا طبق سلیقه مصرف کننده خریداری شود. در ادامه همراه ما باشید تا به بررسی بیشتر این کالا بپردازیم...

طراحی و ارگونومی ساخت

طراحی و ارگونومی ساخت در نظر گرفته شده برای این کالا به صورت دو مبل یک نفره گرد به هم متصل شده بوده که از نشیمنگاهی راحت و مواج بهره مند است. این مبل دو نفره از تکیه گاه مخصوص کمر و دست نیز بهره برده که به یکدیگر متصل بوده و حالت گرد را دارند. همین موضوع باعث شده تا هنگام استفاده از این مبل احساس راحتی بیشتری را تجربه کنید. این کالا همچنین از بدنه دو رنگ برخوردار بوده که در رنگ های دیگر نیز تولید شده است. ویژگی های دیگری همچون گود بودن سطحی قسمت کف که در صورت استفاده بر روی انواع کاشی ها به زمین چسبیده و مانع حرکت این محصول خواهد شد.

ابعاد و تحمل وزن

ابعاد مبل بادی دو نفره دو رنگ معادل (طول: 150 سانتی متر ، عرض: 85 سانتی متر ، ارتفاع: 53 سانتی متر) بوده که ابعادی بسیار مناسب برای استفاده دو نفر خواهد بود. ابعادی که شامل تمام قسمت های بدنه شده و ارتفاع ذکر شده برای آن نیز تا بالاترین نقطه آن یعنی تکیه گاه می باشد. این مبل از لحاظ جایگیری حجم زیادی را نداشته به همین دلیل قابل استفاده در هر مکانی خواهد بود. اما ابعاد ذکر شده تحمل وزن این مبل برابر 200 کیلوگرم بوده که به ازاری هر نفر 100 کیلوگرم تحمل خواهد داشت. تحمل وزنی قابل قبول که در صورت باد نکردن بیش از حد بدنه می توان تا 20 کیلوگرم نیز به این ویژگی افزود.

جنس بدنه

جنس بدنه ای که این کالا داشته همانند سایر مبل های بادی از نوع پلاستیک PVC با دو نوع روکش مخمل و طرح چرم می باشد. بدنه ای با ضخامت خوب که قسمت نشیمنگاه را روکش مخمل تشکیل داده و سایر قسمت ها را نیز روکش طرح چرم پوشانده است. اما قسمتی که روکش مخمل در آن استفاده شده می تواند مزیتی همچون جلوگیری از تعریق بالای مصرف کننده و همچنین ایجاد محلی راحت و نرم برای کاربران ایجاد کند. قسمت طرح چرم نیز در برابر برخوردآب مقاوم خواهد بود. در کل این جنس در حدی بوده که می توان در فضای باز نیز استفاده نمود. تنها حساسیت بدنه این مبل به اشیای تیز بوده که این مسئله برای چنین محصولاتی یک امر طبیعیست.

نحوه راه اندازی و مراقبت

برای راه اندازی این محصول کافیست ابتدا آن را بر روی سطحی صاف و بدون اشیای تیز پهن نموده و سپس با توجه به اندازه دریچه باد بدنه نازل پمپ باد متناسب با این دریچه را به آن وصل کرده و در انتها اقدام به باد زدن نمود. دقت کنید که باد زدن این کالا را تا زمانی ادامه دهید که بخوبی شکل گرفته باشد. از سفت شدن بیش از حد بدنه که ناشی از باد زدن زیاد خواهد بود باید خودداری نمود زیرا به مرور زمان به درز های آن آسیب جدی وارد خواهد کرد.. برای خالی کردن باد این مبل نیز می توان به دو صورت دستی و یا توسط پمپ های بادی که قابلیت مکش باد را دارند این کار را انجام داد. اما ساده ترین و بهترین راه های مراقبت از این محصول دو نمودن هر گونه اشیای تیز از بدنه و همچنین خودداری از انجام هر گونه عمل پرش و یا جامپینگ بر روی آن است. علاوه بر این نحوه راه اندازی و استفاده از آن نیز می تواند در مراقبت از این مبل موثر باشد.

جمع بندی

مبل بادی دو نفره دو رنگ بست وی از سری مبل های بادی سبک و فانتزی این شرکت برای استفاده در منزل بوده که با توجه به داشتن ویژگی های خوب از جمله قابلیت راه اندازی و حمل آسوده از فروش خوبی برخوردار بوده است. کالایی که در صورت استفاده از آن در فضای داخل منزل می تواند به عنوان اغییر دکوراسیون راضی کننده نیز به شمار آید. این کالا توسط شرکت اینتکس عرضه می شود.

نوعخانگی
 تحمل وزن 200 کیلو گرم
 طول 150 سانتی متر
 عرض 85 سانتی متر
 ارتفاع 53 سانتی متر
 جنس رویه PVC مخمل
 جنس بخش کناری PVC مات
 جنس کف PVC دولایه
 پمپ
 نوع پمپ -
نوع مبلدو نفره بزرگسال
سایر ویژگی ها وزن بسته بندی: 4 کیلوگرم
 دارای سطح نشیمنگاه مواج
 قابلیت حمل آسوده
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...