مبل بادی دو نفره ریلکس

intex 85033

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
2,450,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل بادی دو نفره ریلکس

مبل بادی دو نفره ریلکس از مناسب ترین مبل های بادی که علاوه بر مصارف داخل منزل قابل استفاده در محل کار و همچنین مسافرت نیز می باشد. این مبل بادی از جنسپی وی سی با روکش مخمل دو رنگ ساخته شده و از ارگونومی مواج بهره می برد. این مبل دو نفره دارای ابعاد (طول: 185 سانتی متر، عرض: 117 سانتی متر، 74 سانتی متر) بوده و قادر است تا وزن 140 کیلوگرم را تحمل کند. در واقع این کالا از فانتزی ترین مبل های بادی دو نفره می باشد که می تواند برای هدیه دادن نیز گزینه ای بسیار مناسب به شمار آید.

مبل بادی دو نفره ریلکس. اگر به دنبال یك هدیه مناسب و ارزان و ماندگار هستید ما مبل های بادی intex را به شما پیشنهاد می كنیم. این مبل های بادی دو نفره كه در طرح ها و رنگ های مختلفی هستند؛ شیك، فانتزی ، زیبا ، سبك و بادوام می باشند. قدرت تحمل بالایی دارند و می توانند حتی وزن 150 كیلو گرم را نیز تحمل كنند. از این مبل های بادی می توانید در اتاق كودك – اتاق خواب – اتاق نشیمن – گوشه سالن و اماكن گردشی و سیاحتی و حتی در حین سفر استفاده كنید. این محصول بسیار شیک و زیباست همانطور که گفتیم می تواند در هر قسمتی از منزل یا محل کار مورد استفاده قرار گیرد. دلایل آن هم علاوه بر ظاهر کیفیت فوق العاده خوب آن است که باعث شده یکی از محبوب ترین محصولات باشد. این مبل بادی زیبا، وزن بسیار کمی دارد که با توجه به ابعاد آن در میان محصولات سبک وزن قرار می گیرد.

نقد و بررسی مبل بادی دو نفره ریلکس

مبل بادی دو نفره ریلکس از سری مبل های بادی تولید شده و زیر مجموعه شرکت جیلونگ بوده که برای استفاده در مکان هایی مانند منزل و همچنین ویلا و باغ ها طراحی شده است. این محصول بادی از مبل های دو نفره با کیفیت و بسیار راحت بوده که از طراحی بدنه خوبی برخوردار است. کالایی که با داشتن وزن و حجم کم می تواند یکی از بهترین گزینه های استفاده و حمل در هر مکان دلخواه می باشد. اینگونه مبل های بادی به دلیل داشتن چنین ویژگی هایی به مبل دو نفره مسافرتی نیز تبدیل شده است، زیرا استقبال زیادی از این نوع مبل های بادی در سفر های تفریحی می شود. برای آشنایی بیشتر با این کالا و بررسی آن همراه ما باشید تا به توضیحات کامل تر این کالا بپردازیم...

طراحی و ارگونومی ساخت

طراحی صورت گرفته در این مبل با وجود شباهت به سایر مبل های بادی دو نفره از لحاظ استفاده بسیار راحت بوده و به خوبی رضایت مصرف کننده را جلب خواهد کرد. مبلی که دارای نشیمنگاه مواج بوده که باعث می شود تا سطحی راحت و ارگونومیک را برای کاربران به ارمغان آورد. این مبل دارای یک تکیه گاه کمر و دست به صورت به هم متصل شده بوده که به شکل شیبدار بر روی بدنه اصلی این مبل تعبیه شده است. این تیکه گاه به خوبی اعضای کمر و دست ها را فرا گرفته و هیچ گونه کمبودی برای شما نخواهد گذاشت. تکیه گاهی که با راه اندازی این مبل به صورت خودکار شکل می گیرد. داشتن مقداری گودی در قسمت کف این مبل نیز باعث شده تا هنگام استفاده از این محصول بر روی انواع کاشی ها به خوبی به زمین چسبیده و هیچ گونه حرکتی را نداشته باشد. این مبل به دلیل رنگبندی و طراحی خوب خود می تواند گزینه بسیار خوبی نیز در تغییر دکوراسیون داخلی منزل شما بخصوص اتاق های خواب و نشیمن باشد.

ابعاد و تحمل وزن

ابعاد مبل دو نفره ریلکس معادل (طول: 185 سانتی متر ، عرض: 117 سانتی متر ، ارتفاع: 74 سانتی متر) بوده که ابعادی مناسب برای استفاده دو نفر در سنین مختلف خواهد بود. این مبل که به عنوان مبل دو نفره بزرگسال ساخته شده از ابعادی بهره می برد که نشستن بر روی آن هیچ گونه آزار و اذیتی بابت کمبود جا به مصرف کننده منتقل نخواهد کرد. ابعاید که شامل تمام قسمت های بدنه شده و ارتفاع ذکر شده برای آن نیز تا بالاترین نقطه آن یعنی تکیه گاه می باشد. اما طبق این ابعاد تحمل وزن این محصول 140 کیلوگرم بوده که تحمل وزنی مناسب و قابل قبول برای این کالا محسوب می شود. گرچه می توان به استاندارد باد کردن این مبل تا 10 الی 15 کیلوگرم نیز به این ویژگی افزود.

جنس بدنه

جنس بدنه که در این نوع محصولات از اهمیت بالایی برخوردار بوده در این مبل نیز توجه زیادی به آن شده است. بدنه ای که ساخته شده از جنس پلاستیک PVC با دو نوع روکش استفاده شده در آن می باشد. بدنه ای با ضخامت مناسب که امکان استفاده در شرایط جوی مختلف را به مصرف کننده خواهد داد. اما در قسمت نشیمنگاه و تکیه گاه این محصول از رویه مخمل استفاده شده تا علاوه بر ایجاد سطحی راحت برای نشستن در برابر تعریق زیاد نیز جلوگیری لازم را داشته باشد. اما در سایر قسمت های بدنه از روکش طرح چرم استفاده شده تا در برابر برخورد آب و رطوبت مقاومت لازم را داشته باشد. استفاده از دو رنگ تیره مکمل نیز در زیبایی این محصول تاثیر گذار بوده است. از ویژگی های خوب جنس بدنه این مبل دو نفره انعطاف بالای آن برای جمع شدن در حجم بسیار کم می باشد. این ویژگی باعث می شود تا هنگام جا به جایی و حمل این مبل هیچ گونه مشکلی را نداشته باشیم.

نحوه راه اندازی و مراقبت

برای راه اندازی مبل بادی دو نفره ریلکس کافیست آن را بر روی سطحی مناسب و صاف قرار داده و سپس با توجه به اندازه دریچه باد بدنه نازل پمپ باد مربوطه را به آن وصل کرده و در انتها اقدام به باد زدن کرد. باد زدن این کالا را باید تا زمانی ادامه داد که شکل کامل را به خود گرفته و در نهایت از سفت شدن بسیار زیاد جلوگیری شود. زیرا در غیر اینصورت به مرور زمان درز های آن آسیب خواهد دید. برای باد کردن این مبل می توان از هر گونه پمپ باد تولید شده برای محصولات بادی استفاده کرد. البته برای خالی کردن باد آن نیز می توان از دو روش دستی و یا توسط پمپ های بادی که قابلیت مکش باد را دارند این کار را انجام داد. اما برای مراقبت از این کالا بهتر است از برخورد هر گونه اشیای تیز به بدنه جلوگیری کرده و از انجام هر گونه عمل پرش و یا جامپینگ بر روی آن خودداری نمود. البته نوع و محل راه اندازی و استفاده از این مبل نیز می تواند در مراقبت و نگهداری از آن بسیار موثر باشد.

جمع بندی

مبل بادی دو نفره ریلکس از سری مبل های بادی فانتزی و شیک بوده که برای استفاده در مکان های مختلف از جمله فضای درون منزل ساخته شده است. این نوع مبل که به دلیل کیفیت، طراحی و قیمت مقرون به صرفه خود از فروش خوبی برخوردار بوده می تواند گزینه بسیار خوبی برای هدیه دادن نیز باشد. داشتن وزن و حجم کم (چه در حالت بسته بندی و چه در حالت باز شده) این امکان را به مصرف کننده می دهد تا استفاده مختلفی در هر مکانی از این مبل داشته باشد. این محصول توسط شرکت اینتکس با مهلت تست 48 ساعته عرضه می شود.

نوعخانگی
 تحمل وزن 140 کیلو گرم
 طول 185 سانتی متر
 عرض 117 سانتی متر
 ارتفاع 74 سانتی متر
 جنس رویه PVC مخمل
 جنس بخش کناری PVC
 جنس کف PVC دولایه
 پمپ
 نوع پمپ پمپ دستی کوچک
نوع مبلدو نفره بزرگسال و نوجوان
سایر ویژگی ها وزن بسته بندی: 2.3 کیلوگرم
 قابلیت استفاده برای تمام سنین
 دارای سطح گرد مواج
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...