مبل بادی دو نفره جیر اینتکس

intex 68560

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
250,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل بادی دو نفره جیر اینتکس

مبل بادی دو نفره جیر اینتکس یکی دیگر از سری محصولات بادی تولید شده توسط شرکت اینتکس می باشد که به تازگی روانه بازار شده است. این محصول به دلیل طراحی خاص و منحصر به فردی که دارد توانسته است تا توجه تمامی افراد را به خود جلب کند و تبدیل به یکی از پرفروش ترین محصولات این شرکت شود. جنس این مبل بادی از وینیل بوده که از مقاومت بسیار بالایی برخوردار است و می تواند بدون هیچ گونه تغییر شکلی تا 273 کیلو گرم وزن را تحمل کند. نشیمنگاه و قسمت تکیه گاه این محصول به صورت مواج بوده که خاصیت ضد تعریق بودن را به آن بخشیده است تا بدن شما هنگامی که بر روی آن قرار دارد، عرق نکند . هوا در فضای بین بدن شما و موج های مبل جریان داشته باشد. این مبل بادی در ابعادی از جمله طول: 155 سانتی متر، عرض: 117 سانتی متر و ارتفاع 74 سانتی متر ساخته شده است و دارای وزن 4.3 کیلو گرم می باشد که می توان به آسانی آن را حمل و جا به جا کرد. از این محصول می توان در منزل، اتاق نشیمن، اتاق خواب، خانه های دانشجویی و محل کار استفاده کرد. در دو طرف دسته های این مبل قسمتی تعبیه شده است تا شما بتوانید وسایل خود را از جمله کنترل تلویزیون، موبایل، بطری و ... را قرار دهید. این مبل می توانید وسیله ای بسیار مناسب برای استراحت، خواب ها کوتاه روزانه و ... باشد. شما می توانید این محصول را از فروشگاه محصولات بادی تهران اینتکس خریداری فرمایید.

نقد و بررسی مبل بادی دو نفره جیر اینتکس

مبل بادی دو نفره جیر اینتکس

مبل بادی دو نفره جیر اینتکس از سری محصولات تولیدی توسط برند اینتکس می باشد که در سال جاری روانه ی بازار شده است و به دلیل طراحی زیبا و کیفیت و مقاومت بالایی که از خود نشان داده است به محبوبیت بالایی دست پیدا کرده است و به یکی از پر فروش ترین مبل های بادی دو نفره ی این کمپانی  مطرح جهانی تبدیل شده است . در ادامه قصد داریم تا به بررسی این مبل بادی با کیفیت بپردازیم پس در ادامه ی این نقد و بررسی همراه ا باشید تا با ویژگی ها ، مزایا و معایب این مبل بادی بیشتر آشنا شوید ...

طراحی و آرگونومی ساخت : 

طراحی این مبل بادی دو نفره به گونه ای می  باشد که فضای خوبی را برای استفاده ی دو نفر فراهم می آورد و می توانید آزادانه بر روی آن بنشینید از دیدن منظره  پیش رویتان لذت ببرید . همچنین در قسمت پشتی نشیمنگاه این مبل بادی از تکیه گاه مواج نیز استفاده شده است که به نگهدارنده های دست این مبل بادی متصل شده است و این امکان را برای شما فراهم می کند تا از  آن ها برای استراحت دست و کمر خود استفاده کنید تا در هنگام استفاده در طولانی مدت دچار احساس درد و یا خستگی در قسمت های مختلف بدن نشوید . همچنین در قسمت کناری این مبل بادی یک محفظه برای نگهداری بطری و یا لیوان تعبیه شده است که می توانید از آن استفاده کرده و از روز  زیبای خود لذت ببرید .

جنس بدنه :

جنس بدنه ی مبل بادی از وینیل می  باشد که از کیفیت و مقاومت بالایی برخوردار است و به صورت متداول در محصولات بادی مورد استفاده قرار می گیرد و این استفاده ی متداول از این نوع جنس کیفیت و مقاومت بالای آن در برابر فشار و  ضربه است که در تست های انجام شده بر رویش از خود عملکرد خوبی را نشان داده است . همچنین برای بالا بردن کیفیت این مبل بادی در قسمت نشیمنگاه این محصول از وینیل دولایه استفاده شده است که مقاومت آن را دو چندان کرده است و با خیالی راحت می توانید به استفاده از آن بپردازید . 

ابعاد ، وزن و تحمل وزن :

ابعاد این مبل بادی در راستای استانداردهای جهانی می باشد و به راحتی می تواند مورد استفاده ی دو نفر به صورت همزمان و بدون محدودیت جا قرار بگیرید . اندازه های این مبل بادی به اندازه های  ( طول : سانتی متر ، عرض : سانتی متر و ارتفاع : سانتی متر ) می باشد که فضای خوبی  را برای شما فراهم می آورد و همچنین می توانید از آن  در  فضا هایی که محدودیت جا  دارید استفاده کنید . وزن این مبل بادی 4.3 کیلو گرم می باشد و با توجه به بسته بندی زیبا و  قابل حملی  که دارد به راحتی قابل جا به جایی می  باشد از همین رو می تواند گزیننه ی بسیار مناسبی برای سفرهای شما عزیزان به حساب بیاید . یکی دیگر  از  ویژگی های کلیدی مبل های بادی که در هنگام خرید باید به آن ها توجه شود قابلیت تحمل وزن آن ها می باشد که این محصول قابلیت تحمل وزن تا 273 کیلوگرم را دارد که در دسته بندی مبل های بادی دو نفره از  کیفیت بسیار بالایی برخوردار است و خیال شما را در این رابطه به طور کلی راحت می کند .

راه اندازی ، مراقبت و نگهداری :

برای راه اندازی این محصول کافیست آن را بر روی  سطحی صاف وو به دوراجسام تیز قرار داده و با استفاده از محفظه ی بادی که دارد و توسط پمپ های باد دستی و  یا اتوماتیک باد را به درون این محصول هدایت کنید تا شکل کلی را به خود بگیرد . فقط توجه داشته باشید که محصول را به اندازه ی  استاندارد باد کرده و از زیاد باد کردن و یا کم باد کردن این محصول خودداری نمایید زیرا طول عمر  خود را از دست داده  نمی توانید آن کارایی که انتظار دارید را از محصول مشاهده کنید . همچنین از جامپینگ بر روی محصولات بادی جدا خودداری  نمایید زیرا علاوه بر پایین آوردن طول عمر این محصولات ، صدمه های جدی را نیز به این محصولات وارد می کند .

جمع بندی :

مبل بادی دو نفره جیر اینتکس از سری محصولات با کیفیت کمپانی اینتکس می باشد که دارای ظاهری زیبا می باشد و از کیفیت و مقاومت بالایی در برابر فشار و  ضربه بر خوردار است . این مبل بادی از جنس وینیل می باشد که از کیفیت بالایی برخوردار است و به راحتی  273 کیلوگرم وزن را تحمل می کند که در دسته بندی مبل های بادی دو نفره از قابلیت بسیار بالایی برخوردار است . مبل بادی دو نفره جیر اینتکس با برترین کیفیت و قیمت در فروشگاه اینترنتی اینتکس موجود می باشد که پس از بررسی اطلاعات و مشاهده ی  تصاویر می توانید آن را خریداری کرده و در کوتاه ترین زمان ممکن درب منزل و یا به صورت حضوری تحویل بگیرید .

نوعخانگی
 تحمل وزن 273 کیلو گرم
 طول 155 سانتی متر
 عرض 117 سانتی متر
 ارتفاع 74 سانتی متر
 جنس رویه PVC جیر
 جنس بخش کناری PVC
 جنس کف PVC سه لایه
 پمپندارد 
 نوع پمپ -
نوع مبلدو نفره بزرگسال و نوجوان
سایر ویژگی ها وزن بسته بندی: 4.3 کیلوگرم
 قابلیت استفاده برای تمام سنین
 دارای مواج
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...