مبل بادی دو نفره vango

vango 45040

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,300,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل بادی دو نفره vango

مبل بادی دو نفره vango نوع دو نفره مبل های بادی شرکت ونگو بوده که همانند مدل یک نفره خود از کیفیت و دوام قابل قبولی برخوردار می باشد. این محصول دارای طراحی بسیار مناسبی بوده زیرا هنگام نشستن روی آن احساس بسیار راحتی را به مصرف کنندگان منتقل خواهد کرد. محصولی که ساخته شده از جنس PVC با رویه مخمل بوده و از روکش طرح چرم نیز برای قسمت دیواره و کف مبل استفاده شده تا در برابر برخورد آب مقاوم باشد. نشیمنگاه و تکیه گاه این کالا از طراحی مواج گونه برخوردار بوده که باعث می شود تا با رد و بدل کردن هوا از خود از تعریق بالای مصرف کنندگان جلوگیری کند. گرچه روکش مخمل یا همان جیر استفاده شده در این قسمت از مبل نیز می تواند در این امر تاثیر بسیاری بگذارد. از دیگر ویژگی های پر مزیت این مبل بادی می توان به انعطاف بالای بدنه برای جمع کردن آن در حجم کم و همچنین داشتن وزن مناسب اشاره نمود. ویژگی هایی که می توانند کمک زیادی به حمل و جا به جایی آسوده این مبل بادی بکنند.

نقد و بررسی مبل بادی دو نفره vango

مبل بادی دو نفره vango

مبل بادی دو نفره محصولی با کیفیت و جدید از شرکت vango برای استفاده در منزل و حتی کار که در یک رنگ تولید و عرضه شده است. این محصول دارای نوع مشابه ای نیز بوده که توسط شرکت های اینتکس و بست وی تولید شده است. این مبل بادی دارای طراحی راحت و با دوامی بوده که برای تمامی سنین از جمله بزرگسالان قابل استفاده خواهد بود. رنگ بدنه آن به گونه ای بوده که برای تغییر دکوراسیون منزل گزینه ای تاثیر گذار خواهد بود. اما برای آشنایی بیشتر با این کالا همراه ما باشید تا به توضیحات تکمیلی آن بپردازیم...

طراحی و ساخت

طراحی و ساخت بدنه ای مبل بادی به شکل یکدست بوده و از تکیه گاهی به هم وصل شده بهره می برد. بدنه ای با تکیه گاه و نشیمنگاه مواج که هنگام نشستن روی آن به خوبی اعضای بدن را فرا گرفته و باعث رد و بدل شدن هوا می شود تا از تعریق بالا جلوگیری کند. مبلی که بدنه آن به صورت لایه به لایه طراحی شده و از دوخت های کوت شده برخوردار است. مبل بادی دو نفره vango در ظرفیت یک نفره نیز تولید شده که طراحی آن همانند مدل دو نفره می باشد. از دیگر ویژگی های طراحی بدنه تک رنگ بودن آنها می باشد. این مبل بادی توسط یک دریچه بادی که روی بدنه آن تعبیه شده قابل راه اندازی خواهد بود.

جنس بدنه مبل

جنس بدنه مبل بادی دو نفره ونگو از نوع پلاستیک PVC با روکش مخمل در سطح رویه نشیمنگاه و تکیه گاه و روکش طرح چرم برای دیواره ها و قسمت زیرین می باشد. روکش مخمل یا همان جیر استفاده شده در نشیمنگاه و تکیه گاه باعث می شود تا در کنار طراحی مواج این قسمت از مبل برای جلوگیر از تعریق مصرف کنندگان بسیار تاثیر گذار باشد. سایر قسمت های بدنه نیز در برابر برخورد آب مقاوم خواهند بود. از ویژگی های خوب این جنس بدنه داشتن انعطاف بالا برای جمع کردن این مبل در حجم و ابعاد کوچک می باشد. قابلیتی که باعث می شود تا به راحتی این کالا را در هر محلی جای داده و یا حمل کنید. این جنس بدنه سبک بوده و تنها در برابر اشیای تیز حساس خواهد بود. از دیگر قابلیت  های مهم جنس بدنه این مبل قابلیت تعمیر تضمینی آن برای دفعات بالا می باشد.

ابعاد ، وزن و تحمل وزن

ابعاد این محصول vango معادل (طول: 138 سانتی متر ، 87 سانتی متر ، ارتفاع: 71 سانتی متر) بوده که امکان استفاده برای 2 نفر به شکلی راحت فراهم خواهد کرد. ابعادی که شامل تمام قسمت های بدنه شده و ارتفاع ذکر شده برای آن تا بالاترین نقطه بدنه یعنی تکیه گاه می باشد. این ابعاد در زمان جمع کردن مبل بسیار کمتر شده تا حمل و جا به جایی آن آسوده تر شود. اما تحمل وزن این کالا برابر 250 کیلوگرم بوده که بر اساس جنس بدنه و ابعاد محصول تعیین می شود. البته هر چقدر باد این کالا را افازیش دهید مقاومت آن کمتر شده و باعث می شود از مقدار تحمل وزن نیز بکاهد. وزن بسته بندی نیز 3 کیلوگرم بوده که برای چنین محصولی وزنی بسیار مناسب به حساب می بآید.

نحوه راه اندازی و مراقبت

ساده ترین و رایج ترین روش راه اندازی این محصولات بادی استفاده از پمپ های باد مخصوص آنها می باشد. پمپ های باد دستی ، پدالی و برقی که هر کدام دارای قدرت و قابلیت های مربوط به خود می باشد. البته اگر قصد دارید این مبل بادی را در کمترین زمان و بدون زحمت راه اندازی کنید باید از پمپ های باد برقی استفاده کنید تا قابلیت مکش باد را نیز برای شما به همراه داشته باشند. برای اینکه هر چه بهتر از این محصول مراقبت و نگهداری کنید باید از برخورد هر گونه اشیای تیز و داغ به بدنه جلوگیری کرده و از انجام هر گونه عمل پرش یا جامپینگ روی آن خودداری کنید. البته مقدار باد کردن این مبل بادی نیز تاثیر زیادی در سلامت آن خواهد گذاشت. هر چقدر باد بدنه بیشتر شده و بدنه سفت شود به مرور زمان درز های آن آسیب جدی خواهند دید.

جمع بندی

مبل بادی دو نفره ونگو از جدید ترین مبل های بادی این شرکت با کیفیت و دوام بالای بدنه برای استفاده در منزل و حتی محل کار. دارای نشیمنگاه و تکیه گاه مواج و ضد تعریق با وزن سبک و قابل حمل در مکان های مورد نظر. این محصول دارای 48 ساعت مهلت تست بوده و توسط شرکت اینتکس به تمامی نقاط ایران قابل عرضه خواهد بود.

نوعخانگی
 تحمل وزن 250 کیلو گرم
 طول 138 سانتی متر
 عرض 87 سانتی متر
 ارتفاع 71 سانتی متر
 جنس رویه PVC مخمل
 جنس بخش کناری PVC طرح چرم
 جنس کف PVC دولایه
 پمپ
 نوع پمپ -
نوع مبلدو نفره بزرگسال
سایر ویژگی ها دارای تکیه گاه مواج
 دارای سطح نشیمنگاه مواج
 قابلیت راه اندازی با تمام پمپ های باد
 دارای بدنه ضد تعریق
 ابعاد بسته بندی: 37 در 27 در 10 سانتی متر
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...