مبل بادی دو نفره بست وی

bestway 75014

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
250,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل بادی دو نفره بست وی

مبل بادی دو نفره بست وی با بدنه ای از جنس PVC رنگ آبی با طرح شفاف که از روکش طرح چرم ساده بهره می برد. این مبل دو نفره دارای تکیه گاه سرخود بوده و از دو تکیه گاه مخصوص سر نیز بهره می برد. محصولی که دارای ابعاد (طول: 170 سانتی متر، عرض: 102 سانتی متر، ارتفاع: 97 سانتی متر) بوده و تا وزن 190 کیلوگرم را تحمل می کند. این کالا از قدیمی ترین مبل های بادی شرکت بست وی بوده که می توان برای سفر های مختلف نیز از آن استفاده نمود.

مبل بادی دو نفره بست وی ، محصول شرکت بست وی bestway ، مناسب برای استفاده دو نفر ، جنس بدنه از پی وی سی شیشه ای ، رنگ فقط آبی تحمل وزن تا 190 کیلوگرم ، وزن مبل بادی 5.5 کیلوگرم ، همراه با برچسب تعمیر.

نقد و بررسی مبل بادی دو نفره بست وی

شرکت بست وی از تولید کنندگان محصولات بادی می باشد که محصولاتی با کیفیت بالا تولید می کند که توانایی رقابت با شرکت هایی همچون اینتکس و یا جیلونگ را دارد . مبل بادی دو نفره بست وی نیز یکی از محصولات این شرکت می باشد که در ادامه به توضیح درباره آن خواهیم پرداخت .

طراحی و ارگونومی ساخت

طراحی این مبل بادی بسیار زیبا و کارآمد می باشد و می توان ازآن برای استفاده های طولانی مدت و یا حتی برای استفده میهمان از آن استفاده کنید . ارتفاع تکیه گاه بسیار مناسب و رویه ی نرم باعث این شده است تا این مبل به شما حس یک مبل چوبی را منتقل کند . همچنین دو عدد تکیه گاه مخصوص سر برای این مبل تعبیه شده است که در استفاده های طولانی مدت گردن شما دچار خستگی نشود و با خیال راحت از آن استفاده کنید . همچنین در قسمت نشیمنگاه این محصول فرورفتگی های مخصوصی را مشاهده می کنید که برای جلوگیری از تعریق بدن شما در نظر گرفته شده است و در هنگام استفاده بدن شما دچار تعریق نخواهد شد .علاوه بر این دو جای مخصوص بطری و لیوان در تکیه گاه دست قرار داده شده که بسیار کاربردی خواهد بود.رنگ آبی بسیار زیبا و همچنین بدنه ی شفاف نیز از ویژگی های این محصول به شمار می رود.

جنس بدنه

استفاده از پی وی سی در اکثر محصولات شرکت بست وی و حتی شرکت های دیگر مرسوم می باشد . دلیل استفاده از این نوع پی وی سی ، قابلیت انعطاف پذیری بالا و همچنین استحکام بالا در برابر فشار و ضربه می باشد. جنس بدنه ی این محصول از نوع پی وی سی دو لایه طرح چرم بوده که علاوه بر ایجاد سطحی راحت و دلنشین به جلوگیری از تعریق بالا نیز کمک بسیاری خواهد کرد. کناره های این مبل نیز از جنس پی وی سی بوده و کف این محصول از پی وی سی دولایه می باشد . دلیل استفاده از پی وی سی دولایه ، تحمل فشار زیاد در این قسمت می باشد زیرا در هنگام استفاده تمامی وزن شما بر روی این قسمت وارد می شود .

ابعاد و تحمل وزن

این مبل بادی بست وی دارای 170 سانتی متر طول ، 102 سانتی متر عرض و 97 سانتی متر ارتفاع می باشد . از ویژگی های برتر این مبل نسبت به سایر مبل های بادی اندازه ی بسیار مناسب آن می باشد . ارتفاع 97 سانتی متری این محصول حس لذت بخشی را در هنگام استفاده به شما انتقال خواهد داد . وزن این محصول نیز حدود 3 کیلوگرم می باشد که به همین سبب جابجایی این محصول بسیار ساده بوده و می توانید آن را به هر مکانی انتقال دهید و از آن استفاده کنید . تحمل وزن 190 کیلوگرمی این مبل بادی نیز یکی دیگر از ویژگی های آن محسوب می شود . این تحمل وزن برای یک مبل بادی دو نفره بسیار ایده ال بوده و می توان با خیال راحت از آن استفاده نمود . البته در صورت نیاز داشتن به تحمل وزن بیشتر می توانید مقداری از باد آن را خالی کنید تا تحمل وزن آن افزایش یابد .

نحوه راه اندازی و مراقبت

برای راه اندازی این محصول می بایست پس از خارج نمودن آن از جعبه ی خود به صورت صحیح آن را بر روی سطحی صاف و بدون اشیای تیز پهن نماییم و اقدام به اتصال پمپ باد به آن کنیم . در هنگام باد زدن باید دقت داشته باشیم که این مبل بیش از حد باد نشود و حالت سفتی را به خود نگیرد. برای جمع کردن مبل نیز باید باد آن را توسط دست و یا پمپ های بادی که قابلیت مکش باد دارند خالی نموده و طبق حالت اولیه تا نمود. در هنگام باد شدن نیز می توانید با فشار دادن مبل از میزان باد آن مطلع شوید و به مقدار دلخواه آن را باد کنید . برای نگهداری از  این محصول و تمامی محصولات بادی باید اشیای تیز را از آنها دور نموده و از پرش و جامپینگ کردن بر روی آن خودداری نماییم. زیرا که در صورت انجام این کار فشار بسیار بالایی را بدنه بدنه وارد کرده و از درز های داخلی و بیرونی آسیب خواهد دید. البته در صورت سوراخ شدن و بروز مشکل نیز می توانید به کمک بسته ی تعمیراتی که همراه محصول وجود دارد آن را تعمیر کرده و از آن استفاده کنید .

جمع بندی

مبل بادی دو نفره بست وی محصولی جدید و با کیفیت از این شرکت می باشد که توانسته است طرفداران زیادی را به سمت خود بکشاند و به یک محصول محبوب تبدیل شود . از ویژگی های بسیار خوب این محصول داشتن وزن 3 کیلوگرمی ، ضد تعریق بودن نشیمنگاه و ارتفاع بسیار مناسب آن اشاره نمود . برای دریافت اطلاعات بیشتر درباره این محصول و یا محصولات دیگر می توانید با همکاران ما تماس برقرار کنید تا شما را راهنمایی کنند .

 نوعسفری، خانگی
 تحمل وزن 190 کیلو گرم
 طول 170 سانتی متر
 عرض 102 سانتی متر
 ارتفاع 97 سانتی متر
 جنس رویه PVC طرح چرم
 جنس بخش کناری PVC شفاف
 جنس کف PVC دولایه
 پمپ
 نوع پمپ -
نوع مبلیک نفره بزرگسال و نوجوان
سایر ویژگی ها وزن بسته بندی: 3 کیلوگرم
 دارای سطح نشیمنگاه ساده
 قابلیت استفاده بر روی آب
دارای دو تکیه گاه مخصوص سر
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...