مبل بادی راحتی یک نفره به همراه زیرپایی بست وی

bestway 75076

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,200,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل بادی راحتی یک نفره به همراه زیرپایی بست وی

مبل بادی راحتی یک نفره به همراه زیرپایی بست وی از سری مبل های بادی راحتی و بسیار عالی برند bestway می باشد که با توجه به ابعاد بزرگی که دارد برای سنین بزرگسال قابل استفاده است . این مبل بادی از بدنه تماما pvc ساخته شده است که قسمت هایی از آن مانند رویه دارای سطح مخملی و دیگر قسمت های آن از pvc طرح چرم رنگی ساخته شده است . بست وی برای ساخت این مبل بادی از لایه های پی وی سی 0.50 میلی متری استفاده کرده است که در مقایسه با دیگر مبل های بادی از ضخامت بسیار بالایی برخوردار است . بست وی همچنین با طراحی آرگونومیک این محصول ، نشیمنگاهی بسیار عالی و طبی را برای افراد به ارمغان آورده است .

سطح مواج و گود مبل به همراه پشتی مرتفع و برجسته آن باعث شده است تا افراد در بهترین حالت خود قرار گرفته و بتوانند ساعت های بیشتری را بدون اینکه بر روی اندام های خود فشاری حس کنند به نشستن ، مطالعه کتاب ، تماشای تلویزیون و ... بپردازند . در کنار محصول زیر پایی بادی نیز قرار گرفته است که ارتفاع آن با ارتفاع سطح نشیمنگاه مبل یکسان می باشد تا در صورت نیاز فرد بتواند پاهای خود را بر روی آن قرار داده و دراز کند تا بدین ترتیب استایل بهتری را برای استراحت کردن به خود بگیرد . وزن بسیار سبک محصول نیز باعث شده است تا به آسانی مبل بادی خود را حمل کنید و حتی در سفر ها نیز آن را به همراه خود ببرید . برای کسب اطلاع از قیمت مبل بادی و همچنین موجودی محصول با فروشگاه اینتکس تماس حاصل فرمایید .

نقد و بررسی مبل بادی راحتی یک نفره به همراه زیرپایی بست وی

مبل بادی راحتی یک نفره به همراه زیرپایی بست وی از سری مبل های بادی جدید و بسیار عالی برند bestway می باشد که به صورت دو تکه طراحی شده است . این مبل بادی برای استفاده یک نفره طراحی شده و قابل استفاده برای سنین بزرگسال می باشد ، ویژگی های بسیار خوب مبل بادی ، باعث شده است تا افراد بتوانند فرم بهتری را در هنگام نشستن به خود گرفته و ساعت های طولانی تری را به نشستنن ادامه دهند . وزن بسیار سبک مبل بادی موجب شده تا به راحتی بتوانید مبل را در هر جایی که نیاز دارید استفاده کنید و حتی آن را در سفر ها به همراه خود ببرید . در ادامه با نقد و بررسی جامع تر مبل بادی راحتی یک نفره به همراه زیرپایی بست وی همراه ما باشید .

طراحی و آرگونومی ساخت

از ویژگی های بسیار خوب مبل بادی فوق می توان به نوع طراحی و آرگونومی ساخت استاندارد و طبی آن اشاره کرد . همانطور که تصویر محصول را در بالا مشاهده می کنید ، قسمت نشیمنگاه این مبل بادی به صورت گود و مواج طراحی شده است تا فرد حس بهتری را هنگام نشستن داشته باشد ، این نوع طراحی باعث انعطاف بهتر محصولات بادی می شود . تکیه گاه این مبل بادی نیز به صورت مواج و قسمت پایین آن به صورت برجسته طراحی شده است تا به خوبی بتواند گودی کمر افراد را پوشش دهد ، این طراحی آرگونومیک باعث شده است تا فرد بدون اینکه به اندام هایش فشاری وارد گردد ساعت های طولانی تری را به نشستن ادامه دهد و به تماشای تلویزیون ، مطالعه کتاب و ... بپردازید . در کنار مبل بادی فوق یک کوسنی یا زیرپایی نیز طراحی شده است که می توانید با قرار دادن پاهای خود بر روی آن به صورت نیمه دراز کش در آمده و بهتر استراحت کنید . همچنین می توانید به صورت جداگانه از زیرپایی برای نشستن استفاده کنید ، اما لازم به ذکر است که نبایستی وزن زیاد به زیرپایی وارد شود چرا که به مانند مبل بادی توانایی تحمل وزن بسیار بالا را ندارد . در قسمت کناری مبل بادی جالیوانی طراحی شده است که می توانید نوشیدنی های خود را در آن قرار دهید .

جنس محصول

بست وی برای ساخت مبل بادی راحتی یک نفره فوق از جنس بسیار مرغوب pvc استفاده کرده است . پی وی سی ها از سری اجناس با خاصیت لاستیکی و انعطاف پذیر هستند که بر خلاف اجناس مشابه دیگر از مواد اولیه غیر سمی ساخته شده اند به همین دلیل بهترین گزینه برای ساخت محصولات بادی می باشند . قسمت کناری این مبل بادی از pvc طرح چرم رنگی ساخته شده و قسمت بالای آن از pvc ساده ضخیم با رویه مخملی ساخته شده است . استفاده از رویه مخمل در ساخت مبل بادی فوق به دلیل لطافت بیشتر مبل و همچنین ضد تعریق کردن محصول می باشد . لایه هایی که بست وی برای طراحی و ساخت مبل بادی راحتی یک نفره به همراه زیرپایی در نظر گرفته است دارای ضخامت 0.50 میلی متر می باشد که در مقایسه با دیگر محصولات بادی می توان گفت ضخامت بالایی دارد .

ابعاد ، وزن و تحمل وزن

ابعاد مبل بادی فوق همچنین برابر با ( طول : 121 سانتی متر ، عرض : 100 سانتی متر و ارتفاع : 86 سانتی متر ) می باشد می باشد که بست وی استفاده از آن را برای بزرگسالان مناسب دیده است چرا که ابعادی بزرگ داشته و می تواند مساحت بزرگی را برای استفاده بالغین فراهم کند . وزن مبل بادی فوق به همراه زیرپایی تنها 0.36 کیلوگرم می باشد ، این وزن بسیار کم در کنار حجم بسته بندی کوچک محصول ، موجب شده تا بتوانید از مبل بادی خود در سفر ها نیز استفاده کنید . حداکثر وزنی که این مبل بادی قادر به تحمل آن است به 100 کیلوگرم می رسد .

راه اندازی ، مراقبت و تعمیرات

این مبل بادی به مانند بیشتر محصولات بادی که پمپ باد سرخود ندارند دارای دریچه هایی هستند که می توانید از آن طریق با استفاده از انواع پمپ های باد ، محصول را راه اندازی کنید . قسمت مبل بادی محصول دارای دو دریچه و زیرپایی محصول نیز یک دریچه دارد که می بایست از آن طریق اقدام کنید . میزان باد محصول نبایستی بسیار زیاد و یا بسیار کم باشد چرا که ممکن است مبل بادی آسیب ببیند . در صورتی که از مبل بادی خود در محیط های بیرون استفاده می کنید نیاز است تا از محصول به خوبی مراقبت کنید ، اجسام تیز و برنده می تواند به بدنه مبل بادی آسیب وارد کند . شما می توانید از این مبل بادی در استخر که جای مرطوب است نیز استفاده کنید چرا که بدنه آن ضد آب است . در صورت آسیب دیدن مبل بادی می توانید با استفاده از برچسب تعمیرات مخصوص ، مبل بادی خود را تعمیر کنید .

سخن پایانی

اگر به دنبال خرید مبل بادی هستید که طراحی آرگونومیکی داشته باشد تا بتوانید مدت زیادی را به نشستن بپردازید یا همواره مبل خود را در هر جای خانه و حتی در مسافرت استفاده کنید ، مبل بادی راحتی یک نفره به همراه زیرپایی بست وی گزینه خوبی برای شما خواهد بود ، شما می توانید محصول فوق را با قیمت مناسب از فروشگاه اینتکس خریداری کنید .

نوعخانگی
 تحمل وزن 100 کیلو گرم
 طول 121 سانتی متر
 عرض 100 سانتی متر
 ارتفاع 86 سانتی متر
 جنس رویه PVC مخمل
 جنس بخش کناری PVC طرح چرم
 جنس کف PVC دولایه
 پمپ
 نوع پمپ -
نوع مبل یک نفره بزرگسال
سایر ویژگی ها دارای سطح نشیمنگاه مواج
 قابلیت راه اندازی با تمام پمپ های باد
 دارای بدنه ضد تعریق
 دارای تکیه گاه گرد
دارای زیرپایی استاندارد
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...