مبل بادی روی آب بزرگسال جیلونگ

jilong 27206

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,400,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل بادی روی آب بزرگسال جیلونگ از محصولاتی کمیاب اما بسیار پر فروش و محبوب می باشد که می توانید از آن ها در آب های آرام و کم عمق مانند دریاچه های کوچک و استخر ها استفاده کنید . این مبل بادی روی آب دارای طراحی شبیه به توت فرنگی می باشد که ساختار آن از تشک بادی و پشتی بادی تشکیل شده است تا بدین ترتیب افراد بتوانند به صورت نشسته از محصول استفاده کنند و در صورت نیاز پاهای خود را دراز کنند . استفاده از این مبل بادی روی آب در کنار سواحل نیز می باشد و می توان از آن بر روی خشکی جهت استراحت و یا آفتاب گیری استفاده کرد . رده سنی استفاده از محصول فوق +14 سال می باشد و بزرگسالان نیز می توانند از مبل بادی روی آب استفاده کنند .

محدودیت استفاده از این مبل بادی روی آب تحمل وزن 95 کیلوگرمی آن است که می توان گفت اغلب بزرگسالان نیز می توانند از مبل بادی استفاده کنند . سطح این مبل بادی روی آب به صورت مواج و برجسته طراحی شده است تا بدین ترتیب سطح مبل انعطاف پذیر تر و نرم تر باشد . پشتی و بالش سرخود این مبل بادی به شما اجازه می دهد تا کمر و سر خود را به آن تکیه داده و بر روی آب ریلکس کنید . برای کسب اطلاعات بیشتر به قسمت نقد و بررسی محصول مراجعه کنید . فروشگاه intex محصول فوق را به همراه برچسب تعمیرات با قیمت مناسب به فروش می رساند . امکان خرید حضوری مبل بادی روی آب نیز وجود دارد .

 نوع مستطیلی ، سفری
 طول با تشک 165 سانتي متر
 عرض 120 سانتي متر
 ارتفاع 54 سانتی متر
 جنس بدنه PVC 100%
 جنس رویه PVC رنگی و شفاف
 جنس بخش کناری PVC
 پمپ 
 نوع پمپ -
 تحمل وزن 95 کیلوگرم
 شرکت سازنده  جیلونگ
 ساير ويژگي ها مناسب سنین بزرگسال
 دارای تیکه گاه بادی سرخود
 دارای کف مواج
 دارای تشک بادی بزرگ
 دارای دو جای مخصوص بطری
 اقلام همراه برچسب تعمرات ، دفترچه راهنما

 

مبل بادی روی آب بزرگسال جیلونگ از مدل مبل های طراحی شده برای استفاده بر روی آب و تفریحات آبی می باشد که با توجه به شباهت بالایی که با شناور های بادی و تشک های بادی روی آب دارد ، در دسته بندی تشک بادی روی آب قرار گرفته است . این محصولات تفریحی با توجه به ابعاد و همچنین تحمل وزنی که دارند می توانند برای رده سنی مختلف قابل استفاده باشند . با توجه به ابعاد 165 در 120 سانتی متری این تشک و همچنین مخازن بزرگ بادشونده آن ، مبل بادی روی آب بزرگسال جیلونگ قادر به تحمل وزن 95 کیلوگرمی می باشد که می توان گفت تمامی سنین به خصوص بزرگسالان می توانند از آن استفاده کنند . البته با توجه سنین کودکان و بازیگوشی آن ها بهتر است که افراد زیر سن 8 سال از مبل بادی روی آب بزرگسال جیلونگ استفاده نکنند . در ادامه بیشتر با محصول آشنا خواهید شد .

ساخت و طراحی مبل بادی روی آب بزرگسال جیلونگ

همانگونه که از نام محصول مشخص است طراحی آن مشابه به مبل ها بوده که دارای تشکی بلند تر جهت دراز کردن پاها می باشد . این تشک به واسطه نوع طراحی خود برای نشستن مناسب بوده و امکان دراز کشیدن به صورت کامل در آن وجود ندارد ، بنابراین افرادی که دوست دارید به صورت نیمه دراز کش بر روی آب شناور بمانید ، خرید مبل بادی روی آب بزرگسال جیلونگ پیشنهاد خوبی خواهد بود . این تشک دارای طراحی شبیه به توت فرنگی بوده که زیبایی و جذابیت محصول را دوچندان کرده است . از ویژگی های بسیار عالی مبل بادی روی آب بزرگسال جیلونگ می توان به داشتن سطح برجسته و مواج آن اشاره کرد که سبب انعطاف پذیری و راحتی عالی مبل بادی روی آب شده است . تکیه گاه بلند به همراه بالش بادی سرخود آن سبب شده تا نشستن برای شما بسیار راحت تر شده و حفظ تعادل بهتری داشته باشید و از تفریحات لذت ببرید .

جنس مبل بادی روی آب بزرگسال جیلونگ

جنسی که شرکت تولیدی جیلونگ برای ساخت مبل بادی روی آب بزرگسال در نظر گرفته است از پی وی سی 100 درصد می باشد که هیچ ناخالصی دیگری در بدنه وجود ندارد . پی وی سی به دلیل عدم استفاده از مواد شیمیایی و سمی کاملا سازگاری خوب با پوست بدن دارد که هیچگونه حساسیت پوستی را ایجاد نمی کند . پی وی سی جنسی ضد آب است که حتی از آن برای عایق کردن لوازم دیگر نیز استفاده می شود . طول عمر این جنس بالا بوده و سال های سال می تواند در شرایط مختلف محیطی دوام و کیفیت خود را حفظ کند .

راهنمای راه اندازی مبل بادی روی آب بزرگسال جیلونگ

بخش تشک مانند مبل بادی روی آب بزرگسال جیلونگ دارای یک محفظه باد جداگانه می باشد که می توانید از طریق دریچه هوا قرار گرفته نسبت به راه اندازی محصول اقدام کنید . همچنین بخش دستگیره ها و بالش بادی سرخود آن نیز دارای دریچه ای مجزا است که می بایست آن را نیز راه اندازی کنید . برای سادگی بیشتر و سریع تر شدن روند راه اندازی می توانید از پمپ های باد نیز استفاده نمایید .

آسیب ها و پنچرگیری مبل بادی روی آب بزرگسال جیلونگ

از تنها عیب مبل بادی روی آب بزرگسال جیلونگ و حتی دیگر محصولات بادی می توان به آسیب پذیری آن ها اشاره کرد . بنابراین توصیه می شود که از این محصولات به خوبی نگهداری کنید تا دچار آسیب نشود . با نگهداری صحیح شما می توانید سال های سال از محصولات بادی برند جیلونگ استفاده کنید . البته این مبل بادی روی آب قابل تعمیر است که می توانید با استفاده از برچسب های تعمیراتی مبل را تعمیر کرده و به مانند روز اول از آن استفاده نمایید .

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...