مبل بادی روی آب تاشو

58867EP

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
850,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل بادی روی آب تاشو یکی از شناور های بادی چند کاره برای استفاده در آب های آرام و کم عمق مانند استخر ها بوده و همچنین امکان استفاده روی زمین را نیز خواهد داشت. این محصول ساخته شده از جنس PVC با رویه شفاف بوده که مقاوم در برابر دمای آب و نور آفتاب خواهد بود. این محصول بدنه ای تاشو داشته که قابلیت تبدیل به مبل و با تشک پشتی دار را خواهد داشت. ابعاد و تخحمل وزن آن به گونه ای بوده که برای استفاده سنین بزرگسال گزینه مناسبی بر شمرده می شود. همچنین طراحی مواح در قسمت نشیمنگاه و تکیه گاه آن نیز موجب می شود تا هنگام نشستن و یا دراز کشیدن احساس راحتی داشته باشید.

 نوع تاشو
 طول 203 سانتي متر
 عرض 97 سانتي متر
 تحمل وزن 110 کیلوگرم
 جنس بدنه PVC شفاف
 جنس رویه طرح چرم شفاف
 جنس بخش کناری PVC طرح چرم
 پمپ 
 نوع پمپ -
 وزن 1.7 کیلوگرم
 شرکت سازنده اینتکس
 ساير ويژگي ها قابل استفاده برای سنین بزرگسال
 قابلیت تاشو و تبدیل به مبل
 دارای نشیمنگاه مواج
 مناسب استفاده در استخر
 اقلام همراهبرچسب تعمرات ، دفترچه راهنما

 

مبل بادی روی آب تاشو از سری محصولات بادی شرکت اینتکس می باشد که از محبوبیت زیادی برخوردار می باشد . این مبل بادی چند کاره بوده چرا که هم می توان بر روی زمین استفاده کرد هم بر روی آب های آرام و کم عمق مانند استخر ها ، همچنین قابلیت تا شدن دارد و می توان هم به عنوان تشک هم به عنوان مبل از آن استفاده کرد . از این رو مشتریان نگاه ویژه ای به این مدل دارند و می توانند با یک تیر دو نشان بزنند . در ادامه ی این مطلب با توضیحات بیشتری که در رابطه با این محصول می دهیم قصد داریم تا شما عزیزان را در امر خرید مبل بادی روی آب مد نظرتان راهنمایی کنیم تا با کسب اطلاعات بیشتر افدام به خرید کنید . پس با ما همراه باشید.

 

طراحی و آرگونومی ساخت

 

طراحی این محصول به شکل مبل می باشد و همان کارایی را برای  فرد به همراه خواهد داشت . به دلیل مقاومت و کیفیت بالا و نیز ضد آب بودن آن می توان هم ار آن بر روی زمین و هم در آب استفاده کرد . طراحی این مبل به گونه ای است که بر روی اب متعادل بوده و هنگام استفاده زیاد به اطراف منحرف نمی شود . این مبل بادی از یک لایه  که از وسط به دو نیم تقسیم شده است تشکیل شده است که با باز کردن این تا به تشک تبدیل شده و به راحتی می توان در آن دراز کشید ، اما وقتی که این تشک را جمع  میکنیم تبدیل به یک مبل بادی با ساختار دو طبقه می شود . قسمت نشیمنگاه این مبل دارای سطحی مواج  است که سطح آنرا آرگونومیک تر کرده و برای فرد بستری نرم و راحت تر به ارمغان اورده است . در قسمت بالا و پشت مبل ، تکیه گاه و پشتی ای طراحی شده است که در امتدادش دسته ها قرار دارد که فرد با تکیه دادن بر آن از فشار آمدن به کمر جلوگیری می کند و اینکه دست ها را بر روی دسته های بادی تکیه داده و فرد از اویزان ماندن دست ها احساس خستگی نکند.

 

 

جنس بدنه

 

نکته ی مهمی که در هنگام خرید این قبیل محصولات ، به خصوص مبل و تشک های بادی روی اب باید به آن توجه داشت ، جنس بدنه ی آن هاست . بنابراین در هنگام خرید محصول خود از بالا بودن کیفیت و جنس محکم آن مطمعن شوید . جنس بدنه ی این مبل بادی از pvc  شفاف تهیه شده است که شفافیت آن باعث شده مبل زیبایی را داشته باشیم . لازم به ذکر است که بدانید پی وی سی یکی از بهترین مواد برای تولید مبل و تشک های بادی روی آب می باشد چرا که بر اثر رطوبت بسیار مقاوم است و طول عمر بیشتری نسبت به سایر مواد ها دارد . از این رو اکثر تولید کنندگان محصولات بادی از این مواد در تولیدات خود بهره می برند. بخش کناری این مبل از پی وی سی شفاف طرح چرم ساخته شده است که زیبایی منحصر به فردی را به محصول داده است و باعث شده است که مشتریان نگاه ویژه ای به این محصول داشته باشند. کف این مبل بادی نیز از لایه ی های ضخیم تری ساخته شده است که مقاومت بیشتری در برابر فشار و  تحمل وزن از خود نشان دهد.

 

ابعاد ، وزن و تحمل وزن

 

ابعاد این مبل بادی (طول : 203 سانتی متر و عرض : 97 سانتی متر ) می باشد که در اندازه های استاندارد جهانی می باشد و به راحتی یک فرد بالغ می تواند از آن استفاده کند . وزن کلی این محصول با توجه به بسته بندی شیک و زیبایی خود به 1.7 کیلوگرم می رسد که وزن بسیار پایینی است  و به راحتی قابل حمل می باشد و میتوان در هر زمانی آنرا با خود همراه داشت و از حضور آن حتی در مسافرت نیز بهره برد . وزنی که این مبل بادی می تواند تحمل کند به 110 کیلوگرم می رسد که با این اوصاف به مقاوم بودن و کیفیت بالای محصول پی میبریم . هر فرد بالغی می تواند  به راحتی از این محصول استفاده کند چرا که این مدل برای تمامی سنین قابل استفاده است.

 

جمع بندی

 

همانطور که در بالا گفته شد ، به کاربردی بودن این محصول در تفریحات آبی و علاقه ی مردم به مبل های بادی  پی می بریم. این محصول قابلیت تاشدن دارد و دوکاره است ، یعنی می توان آنرا به تشک بادی یا مبل بادی تبدیل کرد . از این محصول می توان بر روی زمین به عنوان تشک یا مبل بادی  استفاده کرد و نیز به دلیل ضد آب بودن و نحوه ی طزاحی می توان از آن بر روی آب های آرام و کم عمق نیز استفاده و لذت یک استراحت دلپذیر را با آن تجربه کرد . این محصول با توجه به ابعادی که در بالا گفته شد برای تمامی سنین مناسب است . جنس آن از pvc  است که این جنس یکی از بهترین و مقاوم ترین مواد در ساخت محصولات بادی می باشد . بدین منظور با توجه به علاقه ی مشتریان به این محصول فروشگاه اینترنتی اینتکس ، مبل بادی روی آب تاشو را در لیست محصولات خود اضافه نموده تا شما خریداران عزیز به راحتی و با قیمتی مقرون به صرفه این محصول را تهیه کنید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...