مبل بادی روی آب دارای تکیه گاه بست وی

bestway 43097

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
950,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل بادی روی آب دارای تکیه گاه بست وی از محصولات و تشک های بادی جدیدی است که در سال 2020 میلادی عرضه شده است. در ابتدا باید عنوان کنیم که این محصول از نظر طراحی قطعا بسیار خاص و زیباست زیرا بر روی بدنه ان شما می توانید اشکال هندسی گوناگون را با رنگ سبز جذابی مشاهده کنید. بخش کف این محصول هم به صورت یکدست سفید رنگ تولید شده است. در کنار این موارد می توان به دارا بودن تکیه گاه در بخش انتهایی این تشک روی آب اشاره کرد که پس از قرار دادن این محصول بر روی آب شما می توانید به بهترین شکل ممکن به این بخش تکیه داده و در ارامش کامل از تفریح آبی خود لذت ببرید. هم چنین در بخش سمت راست این محصول نیز یک عدد جالیوانی تعبیه شده است که برای قرار دادن بطری اب و یا لیوان شما نیز تولید شده است که از این حیث هم یک مزیت خوب به شمار می رود. در کنار این موارد باید به کامفورت بودن بخش های گوناگون این محصول هم اشاره کنیم که نرمی و راحتی را برای شما فراهم کرده است. این محصول تحمل وزن 90 کیلوگرمی را هم دارا بوده و در کنار خود برچسب تعمیرات را هم موجود دارد که می توانید در مواقع اسیب دیدن از ان استفاده کنید.

 نوع تفریحی
 طول 165 سانتی متر
 عرض 89 سانتی متر
 ارتفاع 50 سانتی متر تا بالای تکیه گاه
 تحمل وزن 90 کیلوگرم
 جنس رویه وینیل طرح چرم شفاف
 جنس بخش کناری وینیل طرح چرم
 جنس کف وینیل دو لایه بادی
 پمپ خیر
نوع پمپ -
 وزن 800 گرم
 سایر ویژگی ها ساخت شرکت بست وی
 مناسب سنین مختلف
 دارای تکیه گاه سرخود
 اقلام همراهبرچسب تعمیرات ، دفترچه راهنما

 

مبل بادی روی آب دارای تکیه گاه بست وی از نمونه مدل های پر فروش و دوست داشتنی تک مفره می باشد که می توان گفت شباهتی نیز با حلقه های بادی روی آب دارند که البته با استفاده از پشتی و تکیه گاه در این محصول ، در دسته بندی تشک بادی روی آب قرار گرفته است که می توانید با راه اندازی آن و قرار دادن بر روی آب ، به واسطه شناوری بسیار عالی بر روی آن نشسته و بر روی آب شناور بمانید . نشستن و دراز کشیدن بر روی اشیائی همچون تشک بادی روی آب ، می تواند برای هر فرد در هر سنی لذت بخش و دوست داشتنی باشد که شرکت اینتکس متنوع ترین تشک های بادی را برای استفاده بر روی آب طراحی کرده است که می توانید آن ها را با قیمت ارزان از فروشگاه تهران اینتکس خریداری کنید . فروشگاه اینتکس با ارائه این مطلب و با نقد و بررسی محصول راهنمای خرید تشک بادی روی آب دارای تکیه گاه بست وی شما خواهد بود .

طراحی و ساختار تشک بادی روی آب دارای تکیه گاه بست وی

طراحی و ساختار تشک بادی روی آب دارای تکیه گاه بست وی همانطور که در تصویر قابل مشاهده است به عنوان یک مبل حلقه ای ساخته شده است که بخش مرکزی آن باز بوده و محل نشستن افراد می باشد ، بست وی با استفاده از یک تکیه گاه بادی سرخود به افراد این اجازه را داده است تا به راحتی به آن تکیه داده و بدون اذیت شدن ساعت ها بر روی آب شناور مانده و به بازی و تفریح بپردازند . از ویژگی های بسیار عالی که تشک بادی روی آب دارای تکیه گاه بست وی نسبت به سایر تشک های بادی روی آب دارد ، حفظ تعادل بسیار خوب آن است که حتی می تواند بر اب های نسبتا مواج نیز مورد استفاده قرار بگیرد ، بنابراین فرد نیز با قرار گیری در بخش گود تشک می تواند حفظ تعادل بهتری را داشته باشد . بخش رویه تشک بادی روی آب دارای تکیه گاه بست وی به صورت طراحی موزاییکی و شفاف ساخته شده و بخش زیرین آن به رنگ سفید مات می باشد . در بخش کناری تشک همچنین جالیوانی قرار دارد که نوشیدنی های خود را نیز می توانید به همراه داشته باشید .

جنس تشک بادی روی آب دارای تکیه گاه بست وی

جنس تشک بادی روی آب دارای تکیه گاه بست وی از وینیل استفاده شده است که برخی از بخش های آن از وینیل طرح چرم شفاف و بخش های دیگر آن به مانند قسمت زیرین که سفید رنگ می باشد از وینیل طرح چرم رنگی ساخته شده است ، ضخامت تمامی لایه ها یکسان بوده و شفاف بودن بخش های مختلف تشک نشان از نازک بودن آن ندارد . این جنس که پی وی سی نیز نام دارد در واقع نوعی پلاستیک طبیعی منطعف است که با انعطاف پذیری بسیار خوب لایه های خود می تواند یکی از مناسب ترین اجناس برای تولید محصولات بادی باشد ، این جنس کاملا ضد آب است و حساسیت های پوستی برای افراد نخواهد داشت .

راه اندازی و استفاده از تشک بادی روی آب دارای تکیه گاه بست وی

راه اندازی تشک بادی روی آب دارای تکیه گاه بست وی بسیار ساده و آسان است و چندان پیچیده نیست ، لذا برای راه اندازی در ابتدا محصول را از داخل جعبه خارج کرده و بر روی زمین پهن کنید ، سپس از طریق دریچه باد می توانید با استفاده از پمپ باد و هر روش دیگری ، هوا را به داخل محصول پمپاژ کنید تا کاملا پر شود . پس از آن از بسته شدن درب دریچه اطمینان حاصل فرمایید .

توصیه های نگهداری از تشک بادی روی آب دارای تکیه گاه بست وی

توجه داشته باشید که در هنگام راه اندازی محصول را تحت فشار قرار ندهید و یا بر روی زمین به خصوص زمین های زبر ایجاد سایش نکنید زیرا ممکن است به محصول آسیب وارد شود . میزان باد تشک نباید بسیار زیاد باشد تا لایه های محصول دچار آسیب دیدگی نشود . از سوی دیگر برخورد اجسام تیز می تواند سبب آسیب دیدن تشک بادی روی آب دارای تکیه گاه بست وی شود .

تعمیرات و پنچرگیری تشک بادی روی آب دارای تکیه گاه بست وی

از ویژگی های بسیار عالی که تشک بادی روی آب دارای تکیه گاه بست وی دارد می توان به تعمیرات و پنچرگیری آن ها با استفاده از برچسب تعمیرات اشاره کرد که در صورت نیاز می توانید خودتان تعمیرات را انجام داده یا محصول را برای تعمیر شدن به فروشگاه ارسال کنید تا بررسی لازم و همچنین در صورت امکان تعمیرات تشک بادی روی آب شما انجام شود .

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...