مبل بادی روی آب رنگی

Bestway 43023

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,300,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل بادی روی آب رنگی محصولی جدید و با کیفیت از شرکت چینی بست وی می باشد که دارای ساختار موازی و رنگی در داخل خود است که از طراح زیبایی بهره می برد. این مبل بادی از مبل روی آب اینتکس الگو برداری شده و کیفیت مشابهی نیز با آن دارد، تمامی قسمت های مبل به جز قسمت لایه های داخلی از وینیل شفاف سفید رنگ ساخته شده است که ضخامت بسیار خوبی دارد و فشار وارده برای وزن 120 کیلوگرم را به سادگی تحمل می کند.

 نوع کاناپه ای
 طول 201 سانتی متر
 عرض 89 سانتی متر
 ارتفاع 50 سانتی متر تا بالای تکیه گاه
 تحمل وزن 120 کیلوگرم
 جنس رویه وینیل طرح چرم شفاف
 جنس بخش کناری وینیل طرح چرم
 جنس کف وینیل دو لایه بادی
 پمپ خیر
نوع پمپ -
 وزن 2.5 کیلوگرم 
 سایر ویژگی ها ساخت شرکت بست وی
 مناسب سنین مختلف
 دارای تکیه گاه سرخود
 قابلیت تاشو
 اقلام همراهبرچسب تعمیرات ، دفترچه راهنما

مبل بادی روی آب رنگی محصولی جذاب و جدید بوده که در بالاترین سطح کیفیت بدنه توسط  کمپانی بزرگ بست وی طراحی و به بازار عرضه می شود. این مبل بادی در واقع یک شناور استاندارد روی اب بوده که دارای وزنی کم و با یک تکیه گاه استاندارد طراحی شده است. توجه داشته باشید در واقع نیاز می توانید این محصول را از بخش زیرین باز کرده تا تبدیل به یک تشک بادی شناور روی اب شود. در این بخش قصد داریم تا با تحلیل کامل این محصول به معرفی ان بپردازیم. پس اگر به دنبال خرید یک کالای ایده ال برای تفریحات ابی هستید توصیه می کنیم تا پایان این بخش همراه ما باشید.

طراحی و ارگونومی ساخت

در زمینه محصولات بادی توجه به طراحی بدنه با رعایت اصول استاندارد برای حفظ امنیت مصرف کنندگان از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. در طراحی این محصول نیز از انواع کاناپه های بادی الگو برداری شده تا مصرف کنندگان محترم در زمان استفاده از راحتی بالای بدنه محصول نهایت لذت را ببرند. در واقع محصول دارای دو نوع کاربرد بوده که هم به عنوان مبل بادی و هم به عنوان تشک بادی برای شناور بودن در سطح اب قابل استفاده می شود. ساختار اصلی محصول کاملا شفاف بوده که دارای طراحی موازی و رنگی است. در داخل سطح موازی این مبل بادی روی اب رنگ های شادی از جمله سبز و قرمز و صورتی و زرد و نارنجی به موازات یکدیگر قرار داده شده که به زیبایی محصول می افزاید. توجه داشته باشید تکیه گاه محصول کاملا شفاف و ساده طراحی شده است.

جنس بدنه

توجه به جنس بدنه به دلیل احترام به حقوق مصرف کنندگان و جلب رضایتمندی ان ها اهمیت بسزایی دارد. زیرا افراد در مقابل پرداخت هزینه انتظار دریافت کالایی را دارند که در بلند مدت و در اثر استفاده دچار افت کیفیت نشود. در این محصول برای بخش کف محصول از جنس وینیل دو لایه بادی استفاده شده است. این بخش به دلیل قسمت اصلی که وزن بالایی را متحمل شده و همواره در تماس مستقیم با اب قرار داشته از اهمیت بسیاری برخوردار می باشد. بخش کناری محصول از نوع وینیل طرح چرم تولید شده و رویه محصول از نوع وینیل طرح چرم شفاف است. این محصول به دلیل مرغوبیت بالای جنس بدنه برای استفاده در موقعیت های مختلف در محیط های سرپوشیده و یا فضای باز توصیه می شود. زیرا این جنس در برابر تغییرات شرایط جوی اب و هوا ایمن بوده و با دماهای مختلف اب سازگاری لازم را دارد. توجه داشته باشید تابش مستقیم نور خورشید به سطح این محصول نمی تواند اسیبی به ساختار ان وارد سازد.

ابعاد و وزن

این محصول زیبا ساختاری مستطیل شکل داشته دارای عرضی معادل 89 سانتی متر بوده که طول ان در زمان استفاده به عنوان مبل بادی روی اب در حدود 100 سانتی متر و در زمان استفاده به عنوان تشک بادی روی اب به میزان 201 سانتی متر می شود. ارتفاع محصول تا بالاترین بخش تکیه گاه 50 سانتی متر بوده اما در زمان استفاده به عنوان تشک بادی روی اب از این میزان کاسته می شود. این کالای جذاب به دلیل داشتن وزنی بالغ بر 2.5 کیلوگرم به راحتی جا به جا می شود. این وزن بدنه قابلیت تحمل وزنی در حدود 120 کیلوگرم را به راحتی دارد.

راه اندازی و مراقبت و خدمات پس از فروش

این محصول دارای سه دریچه باد مجزا در بخش های تکیه گاه و نشیمنگاه و کف محصول است. برای راه اندازی محصول لازم بوده ابتدا ان را از بسته بندی خود خارج کرده و در زمان بسیاری کوتاهی با استفاده از این دریچه های مجزا و یک پمپ باد استاندارد مخصوص محصولات بادی اقدام به راه اندازی کالا نمایید. جهت مراقبت از این محصول لازم بوده از فروکردن اجسام نوک تیز به بدنه محصول اجتناب نمایید. همچنین از پرش بر روی این کالا و وارد کردن ورنی بیش از توان تحملی اعلام شده به ساختار محصول جدا خودداری کنید. این محصول برای رفاه حال شما دارای 48 ساعت مهلت تست و تعمیری بوده که توسط نمایندگی مرکزی ارائه می شود. توجه داشته باشید برای حفظ اعتماد شما خدمات پس از فروشی برای کالا در نظر گرفته شده تا شما بتوانید در صورت بروز هرگونه اسیب بر اثر استفاده نادرست جهت تعمیرات تخصصی محصول را به دفتر نمایندگی ارسال نمایید.

جمع بندی

مبل بادی روی اب رنگی محصولی جذاب و باکیفیت از شرکت بست وی بوده که به دلیل ساختاری زیبا از محبوبیت بالایی برخوردار است. با مراجعه به نمایندگی اینتکس می توانید این محصول را با مناسب ترین قیمت خریداری نمایید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...