مبل بادی شیبدار جیر یک نفره

intime12232

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
900,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل بادی شیبدار جیر یک نفره

مبل بادی یک نفره شیبدار جیر بزرگسال محصولی ساخته شده از جنس PVC با روکش مخمل بوده که ساختار مواج کلی دارد. این مبل بادی که حالت کاناپه و تخت را دارد، دارای ابعاد (طول: 155 سانتی متر، عرض: 89 سانتی متر، ارتفاع: 65 سانتی متر) بوده و تا وزن 130 کیلوگرم را تحمل می کند. این کالا قابل استفاده در مکان های مختلفی از جمله منزل و مقابل تلویزیون و همچنین در مکان های درمانی می باشد. 

مبل بادی شیبدار جیر مبل بادی یک نفره شيبدار بسيار راحت و آرامش بخش برای استفاده تمام سنين ، جنس بدنه تمام روکش مخمل با کيفيت بسيار بالا ، جنس داخلی مبل بادی از pvc ، محصول شرکت اینتایم با ظاهری بسیار زیبا و خوش نشیمن با ضمانت 48 ساعته

نقد و بررسی مبل بادی شیبدار جیر یک نفره

مبل بادی شیبدار جیر

شرکت اینتایم از تولید کنندگان برتر در زمینه ی محصولات بادی می باشد و محصولات این شرکت دارای کیفیت بالایی بوده و از مواد اولیه مرغوب ساخته شده است . محصولات این شرکت معمولا از جنس پی وی سی بوده می باشد زیرا پی وی سی دارای استحکام بالایی بوده و همچنین قابلیت انعطاف پذیری بالایی نیز دارد . در ادامه به توضیح و بیان مزایا و معایب آن خواهیم پرداخت . 

طراحی و ارگونومی ساخت 

طراحی این مبل به صورت شیبدار بوده و از ارگونومی ساخت ویژه ای بهره می برد . به لطف این طراحی هوشمندانه ، در هنگام استفاده از آن بدن شما احساس خستگی نخواهد کرد و از آن لذت خواهید برد . قسمت تکیه گاه آن نیز به گونه ای طراحی شده است که تماما کمر شما را در بر میگیرد و احساس خستگی نخواهید کرد . رنگ این مبل شیبدار نیز به گونه ای می باشد که در نگاه اول توجه هر کسی را به خود جلب خواهد کرد . بدنه ی این مبل به رنگ قرمز می باشد . 

جنس بدنه

بدنه ی اکثر محصولات بادی از پی وی سی می باشد زیرا پی وی سی در کنار زیبایی و مقاومت قابلیت انعطاف پذیری بالایی نیز دارد . بخش کناری و رویه ی این مبل از پی وی سی مخملی بوده و دارای مقاومت بالایی می باشد . همچنین به دلیل استفاده از مخمل ، در هنگام استفاده بدن شما دچار تعریق نخواهد شد و نهایت لذت را خواهید برد . بخش زیرین و کف این محصول نیز از پی وی سی دولایه می باشد تا در مقابل فشار های احتمالی و وزن زیاد ، مشکلی برای مبل پیش نیاید و با خیال راحت بتوان از آن استفاده کرد . 

ابعاد و تحمل وزن

طول این مبل بادی شیبدار جیر 155 سانتی متر ، عرض آن 89 سانتی متر و ارتفاع آن 65 سانتی متر می باشد که اندازه ی مناسبی برای مبل یک نفره می باشد . اندازه ی این محصول به گونه ای می باشد که می توان از آن حتی در اتاق های کوچک استفاده نمود . تحمل وزن این محصول نیز حدود 130 کیلوگرم می باشد مناسب برای استفاده ی یک نفر می باشد . البته با کم کردن مقداری از باد آن می توانید تحمل وزن آن را افزایش دهید و از آن با خیال راحت استفاده کنید . 

نحوه مراقبت و راه اندازی

برای راه اندازی محصول می بایست پس از خارج نمودن آن از جعبه ی خود ، بر روی سطحی صاف و بدون سنگ و اشیاء تیز قرار دهید و اقدام به باد نمودن آن کنید . همچنین برای مراقبت نیز باید مبل را از اشیاء تیز دور نگه دارید زیرا موجب سوراخ شدن و آسیب رسیدن به آن خواهد شد . البته در صورت بروز مشکل نیز می توان به کمک بسته ی تعمیراتی که همراه محصول وجود دارد آن را تعمیر کرده و از آن استفاده کنید . 

جمع بندی

مبل بادی شیبدار محصولی با کیفیت و مقاومت بالا می باشد که مناسب برای استفاده یک نفر می باشد . این محصول به همراه خود بسته ی تعمیرات و دفترچه ی راهنما نیز دارد که به کمک آن می توانید اقدام به راه اندازی آن کنید و از آن استفاده کنید . در صورت بروز مشکل نیز می توانید به کمک بسته ی تعمیرات داخل محصول آن را ترمیم کنید و از آن استفاده کنید . 

نوعسفری، خانگی
 تحمل وزن 130 کیلو گرم
 طول 155 سانتی متر
 عرض 89 سانتی متر
 ارتفاع 65 سانتی متر
 جنس رویه PVC مخمل
 جنس بخش کناری PVC مخمل
 جنس کف PVC دولایه
 پمپندارد
 نوع پمپندارد
نوع مبلیک نفره بزرگسال
سایر ویژگی ها وزن بسته بندی: 1.7 کیلوگرم
 دارای سطح نشیمنگاه موازی
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...