مبل بادی شیبدار یک نفره مخمل 2018

intex 68595

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,550,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل بادی شیبدار یک نفره مخمل 2018

مبل بادی شیبدار یک نفره مخمل 2018 یکی از جدید ترین مبل های بادی تولید شده و مدل بروز شده مبل شیبدار جدید 68585 بوده که در کیفیت و ساختار بهتری تولید و عرضه شده است. این محصول مانند مدل قبلی خود ساخته شده از جنس PVC بوده اما از روکش کاملا مخمل و یا همان جیر برای تمام قسمت های بدنه به جز قسمت کف استفاده شده تا محلی نرم و راحت برای خواب و استراحت های کوتاه ایجاد کند. طراحی سطح رویه این محصول به صورت مواج و ارگونومیک بوده که به علاوه داشتن رویه جیر کمک شایانی در جلوگیری از تعریق بالا خواهد داشت. اما یکی از ویژگی های جالب این مبل بادی شیبدار پر شدن قسمت کف از آب می باشد. این ویژگی سبب می شود تا تعادل این محصول روی زمین بیشتر شده و از حرکت های اضافی دور بماند. روی بدنه نیز یک جای مخصوص قرار دادن بطری تعبیه شده که از آن می توان برای نگهداری انواع اشیای کوچک و قیمتی نیز استفاده نمود. این محصول با داشتن مهلت تست تعمیر از سوی فروشگاه اینتکس ایران قابل عرضه به تمامی نقاط ایران در کمترین زمان ممکن خواهد بود.

مبل بادی شیبدار یک نفره مخمل 2018

مبل شیبدار یک نفره مخمل محصولی جدید از شرکت اینتکس برای استراحت های طولانی مدت در منزل و حتی محل کار بوده که دارا ساختار بدنه بسیار با کیفیت و ارگونومیک می باشد. این محصول یکی از پر طرفدار ترین مبل های بادی تولید شده بوده که علاوه بر استراحت بله عنوان مبل هایی برای مطالعه ، بازی های رایانه ای و تماشای تلویزیون نیز از بهترین گزینه ها خواهد بود. این مبل بادی در دو مدل تولید و عرضه شده که مدل قبلی آن بدنه ای کاملا طرح چرم داشته و اما این مدل جدید بر خلاف مدل قبلی رویه ای جیر و یا همان مخمل دارد که از نظر راحتی و تعریق تفاوت های زیادی با هم خواهند داشت. مبل های شیبدار به دلیل طراحی منحصر به فرد خود همیشه موجب رضایت مندی مصرف کنندگان شده و حساب ویژه ای روی این نوع مبل های بادی می شود. در ادامه برای آشنایی بیشتر با جزئیات ساخت این محصول به بررسی دقیق تر آن خواهیم پرداخت...

طراحی و ساخت مبل

مبل های بادی در چند مدل از نظر طراحی بدنه تولید شده اند که یکی از این مدل ها مدل شیبدار می باشد. مبل های بادی یکنفره که اصولا دارای طراحی شیبدار بوده از راحتی بیشتر برخوردار می باشند زیرا که علاوه بر بدن موجب پوشش کامل پای مصرف کنندگان نیز خواهد شد تا امکان دراز کشیدن روی این مبل ها فراهم باشد. این محصول نیز علاوه بر داشتن طراحی شیبدار از طراحی مواج در قسمت رویه خود بهره مند بوده تا اعضای بدن را در زمان استفاده به خوبی پوشش دهد. این مسئله موجب می شود تا جریان هوا بهتر عبور کرده و تا حدودی از تعریق مصرف کنندگان جلوگیری کند. روی سطح نشیمنگاه این مبل یک جای مخصوص بطری آب تعبیه شده که از آن می توان حتی برای نگهداری اشیای کوچک و قیمتی نیز استفاده کرد. اما یکی از ویژگی های جالب و کاربردی این مبل بادی شیبدار مخزن مخصوص آب در قسمت کف آن بوده که با پر کردن این قسمت از آب موجب افزایش استحکام و تعادل این محصول در زمان استفاده خواهد شد. البته مدل قبلی این مبل بادی نیز به همین شکل می باشد. البته طراحی گود قسمت کف نیز در جلوگیری از حرکت های اضافی این مبل بادی کم تاثیر نخواهد بود زیرا که در زمان نشستن روی آن عمل هواگیری به مرور زمان انجام خواهد شد.

جنس بدنه مبل

جنس بدنه تشکیل دهنده این مبل بادی اینتکس از نوع پلاستیک PVC با رویه کاملا جیر بوده و تنها از روکش طرح چرم برای قسمت کف آن استفاده شده است. این نوع جنس بدنه از قابلیت مهم شستشو بهره مند بوده و دارای انعطاف بالایی می باشد تا امکان جمع شدن در حجم و اندازه های کوچکتری را فراهم سازد. این قابلیت در حمل و جا به جایی آسوده تر این محصول بسیار تاثیر گذار خواهد بود. اما استفاده از روکش جیر برای بدنه این مبل بادی بر خلاف مدلی قبلی موجب شده تا محلی نرم و راحت تر برای مصرف کننده ایجاد کرده و حتی در برابر تعریق بالا نیز تا حدودی مقاومت لازم را به عمل آورد. این نوع جنس بدنه دارای ویژگی های مختلف دیگری نیز می باشد از جمله این ویژگی ها قابلیت تعمیر آنها توسط بسته مخصوص تعمیرات محصولات بادی می باشد. به همین دلیل در صورت آسیب دیدن این مبل بادی جای هیچ نگرانی بابت یک بار مصرف بودن آن نخواهد بود.

ابعاد ، وزن و تحمل وزن

مبل بادی شیبدار جدید اینتکس دارای ابعاد (طول: 170 سانتی متر ، عرض: 86 سانتی متر ، ارتفاع: 94 سانتی متر) بوده که ابعادی مشابه با مدل قبلی خود می باشد. این ابعاد در واقع ابعاد باد شده این محصول بوده و تمامی قسمت های بدنه را شامل می شود. البته در صورتی که باد مبل را تخلیه کرده و آن را جمع کنید این ابعاد نیز بسیار کوچکتر خواهد شد تا امکان جای دادن آن در هر محل مورد نظری فراهم باشد. اما ارتفاع ذکر شده برای آن تا بالاترین نقطه بدنه یعنی تکیه گاه بوده بنابراین ارتفاع مفید آن تا سطح نشیمنگاه حدود 40 سانتی متر خواهد بود. این مبل با توجه به ابعاد و جنس بدنه خود تحمل وزن 110 کیلوگرمی داشته که امکان استفاده برای افراد مختلف را فراهم می سازد. البته مقدار باد بدنه نیز در این مسئله کم تاثیر نبوده زیرا که هر چقدر باد بدنه بیشتر باشد به دلیل فشار زیاد روی مبل تحمل وزن آن نیز کاسته خواهد شد. وزن بسته بندی این کالا 4.1 کیلوگرم بوده که وزنی مناسب و استاندارد برای این مبل بادی محسوب می شود.

نحوه راه اندازی و مراقبت

برای راه اندازی این محصول کافیست یک پمپ باد مخصوص محصولات بادی از فروشگاه اینتکس تهیه کرده و با توجه به اندازه دریچه باد بدنه نازل پمپ باد را به آن وصل کرده و در نهایت اقدام به باد زدن کرد. باد زدن این کالا را باید تا زمانی ادامه داد که شکل و استحکام لازم را به خود بگیرد. دقت داشته باشید که بیش از حد به این مبل باد زده نشود زیرا در غیر اینصورت به مرور زمان درز های بدنه آسیب خواهد دید. برای تخلیه باد این محصول نیز می توان به دو صورت دستی و یا توسط پمپ های بادی که قابلیت مکش باد دارند این کار را انجام داد. برای مراقبت هر چه بهتر از این مبل بادی می بایست از برخورد هر گونه اشیای تیز به بدنه جلوگیری کرده و از انجام حرکات پرشی روی مبل خودداری نمود. البته مقدار استاندارد باد زدن به این محصول در حفاظ سلامتی آن کم تاثیر نخواهد بود.

جمع بندی

مبل بادی شیبدار یک نفره 2018 اینتکس یکی از بهترین و راحت ترین مبل های بادی تولید شده توسط شرکت اینتکس بوده که به عنوان محصولی ارگونومیک از فروش و طرفداران بسیار زیادی برخوردار بوده است. این مبل بادی دارای رویه مواج و ضد تعریق بوده و از یک جای مخصوص بطری آب برخوردار می باشد. علاوه بر این امکان پر کردن قسمت کف از آب فراهم بوده تا تعادل بالایی برای این مبل بادی رقم بزند. محصولی با وزن و حجم کم که می تواند به راحتی در هر مکان قابل حمل و استفاده باشد. این مبل دارای 48 ساعت مهلت تست و تعمیر بوده که توسط فروشگاه اینتکس ایران قابل عرضه به تمامی نقاط ایران خواهد بود.

نوعخانگی
 تحمل وزن 110 کیلو گرم
 طول 170 سانتی متر
 عرض 86 سانتی متر
 ارتفاع 94 سانتی متر
 جنس رویه PVC مخمل
 جنس بخش کناری PVC مخمل
 جنس کف PVC دولایه
 پمپ
 نوع پمپ -
نوع مبل یک نفره بزرگسال
سایر ویژگی ها دارای رویه مواج و ضد تعریق
 دارای جای مخصوص بطری
 قابلیت پر کردن قسمت کف از آب
 دارای دریچه باد Dual Lock
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...