مبل بادی طبی اینتکس یک نفره

intex 68565

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,650,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل بادی طبی اینتکس یک نفره

مبل بادی طبی یا صندلی بادی راحتی طبی یک نفره با پشتی مخصوص از جمله مبل های یک نفره شیک و فانتزی بوده که ساخته شده از جنس PVC با روکش مخمل و کناره های طرح چرم می باشد. این مبل دارای ارگونومی مناسبی برای نشستن بر روی آن بوده و به خوبی تمام قسمت کمر را فرا می گیرد. این مبل دارای ابعاد (طول: 140 سانتی متر، عرض: 102 سانتی متر، ارتفاع: 91 سانتی متر) بوده و قادر است تا وزن 140 کیلوگرم را تحمل کند. اما قسمت نشیمنگاه آن دارای یک روکش مشبک با پشتی بادی سرخود بوده و قابلیت جدا شدن از مبل را دارد.

مبل بادی طبی، محصولی فوق العاده و شگفت انگیز، با قابلیت تبدیل شدن به تشک بادی. دارای پمپ باد دستی، تولید شده تنها در رنگ یشمی، با ساختار مواج و ضد تعریق، دارای سه دریچه هوا. فوق العاده نرم و راحت، مناسب استفاده در مسافرت ها و گردش های طولانی و کوتاه مدت. با قابلیت تعمیر توسط بسته تعمیرات اینتکس، ابعاد بسته بندی کوچک

نقد و بررسی مبل بادی طبی اینتکس یک نفره

مبل بادی طبی و سایر مبل های بادی که از ابعاد استانداردی در ساخت آنها استفاده شده است می توانند برای بیماران که شرایط فیزیکی مناسبی ندارند و سایر افراد گزینه مناسبی برای جایگزینی مبل های چوبی یا فلزی می باشد، به علاوه این مبل قابلیت تبدیل شدن به یک تشک پشتی دار را نیز دارد که به نوعی یک مزیت بسیار خوب برای آن به حساب می آید، جنس رویه این تشک مخملی بوده و کاملا ضد تعریق است، در ادامه قصد داریم تا توضیحات کاملی را در مورد این مبل برای شما ارائه کنیم، پس با ما همراه باشید.

طراحی و جنس بدنه

طراحی این مبل بسیار زیبا و همانند مبل های سنتی می باشد که در داخل آنها از مواد متنوعی پر شده و رویه آن نیز همانند محصولات چرم بازار می باشد، دسته های مبل حالت مکعبی داشته و بسیار زیبا می باشد، قسمت های نشیمنگاه و قسمت پشتی آن با سطح موازی که دارد کاملا ضد تعریق بوده و می تواند به سادگی هوا را از خود عبور دهد تا موجب گرم شدن رویه آن نشود، به علاوه مورد بعدی که باعث ضد تعریق شدن این مبل می شود رویه جیر آن است که سطحی مشابه سطح مبل های سلطنتی با پارچه های گران قیمت را شبیه سازی می کند و برای استفاده طولانی مدت نیز کاملا مناسب می باشد. در ساخت این مبل بادی یک نفره از رویه کاملا جدید و دوست داشتنی ای استفاده شده است، به این صورت که با جدا کردن قسمت پشتی آن می توانید یک تشک برای خواب که تمام ویژگی های طبی این مبل را به همراه دارد داشته باشید. جنس و کیفیت ساخت این مبل بادی در بالا ترین سطح ممکن در مقایسه با تمامی محصولات بادی به انجام رسیده است، نقاط اتصال قسمت های بدنه کاملا استاندارد بوده و با فشار های سنگین از هم باز نمی شود، بخش پایینی مبل که با زمین برخورد دارد از لایه های بیشتر و ضخیم تری در مقایسه با سایر قسمت ها برخوردار می باشد و مقاومت بیشتری در برابر فشار و ضربه و یا حتی اشیاء نسبتا تیز دارد، سایر قسمت ها اعم از قسمت کناری و قسمت بالایی این مبل نیز از لایه های ضخیم و بسیار خوبی برخوردار هستند اما کیفیت بخش زیرین به مراتب بیشتر می باشد، به علاوه قسمت زیرین به منظور تمیزی راحت تر از لایه براق و غیر مخمل PVC ساخته شده که از این روش در تمامی محصولات اینتکس استفاده می شود.

ابعاد و وزن

مشخصات فیزیکی این محصول شامل طول، عرض و ارتفاع آن می شود، البته باید در نظر داشته باشید به دلیل دو حالته بودن این مبل ابعاد آن نیز به دو صورت عنوان می شود که متاسفانه به دلیل عدم اعلام رسمی از سوی شرکت سازنده باید مقدار تقریبی آن را اعلام کنیم. طول این مبل در زمانی که به بیشترین حد خود یعنی حالت تشک برسد 200 سانتی متر بوده که با تبدیل آن به سه قست که قسمت اولی آن مربوط به نشیمنگاه و قسمت دوم آن مربوط به پشتی می شود طول مبل به اندازه استاتدارد آن یعنی حدود 100 سانتی متر کاهش می یابد، عرض مبل که تنها قسمت ثابت آن است از قسمت بیرونی دسته های آن 105 سانتی متر می باشد، اما ارتفاع همانند طول متغیر است، ارتفاع مبل در حالت عادی استفاده 76 سانتی متر می باشد اما با تبدیل آن به تشک به حدود 40 سانتی متر کاهش می یابد. وزن این مبل نیز تنها 4.3 کیلو گرم بوده و حمل آن بسیار ساده است. حجم بسته بندی نیز به حدی است که می توانید آن را به صورت کامل به همراه پمپ ئر کوله پشتی قرار دهید.

روش نصب

برای نصب این کاناپه بادی ابتدا می بایست محل مناسبی را که عاری از هر گونه شئ تیزی باشد انتخاب کنید تا موجب صدمه دیدن آن نشود، سپس کاناپه را از بسته بندی آن خارج کرده و بر روی سطح پهن کنید، لازم به ذکر است که این کاناپه از 

محفظه های مختلف باد تشکیل شده است، قسمت اصلی که شامل پشتی و دسته های آن می باشد را در ابتدا باد کنید و سپس قسمت های نشیمنگاه، میانی و جلویی را باد کنید، برای سفت تر شدن بدنه بهتر است از پمپ باد دستی استفاده کنید. در ضمن باد کردن بیش از حد مبل موجب پاره شدن لایه های داخلی و در نتیجه غیر قابل استفاده شدن مبل می شود، اما سوراخ شدن بدنه را به سادگی می توانید با بسته تعمیرات بر طرف کنید تا این محصول فوق العاده دوباره قابل استفاده شود. 

نوعخانگی
 تحمل وزن 140 کیلو گرم
 طول 128 سانتی متر
 عرض 105 سانتی متر
 ارتفاع 76 سانتی متر
 جنس رویه PVC مخمل
 جنس بخش کناری مخمل
 جنس کف PVC دولایه
 پمپخیر
 نوع پمپ -
نوع مبلیک نفره نوجوان و بزرگسال
سایر ویژگی ها وزن بسته بندی: 4.3 کیلوگرم
 قابلیت استفاده برای سنین بالای 10 سال
 دارای سطح موازی
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...