مبل بادی یک نفره جدید

bestway 75075

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
950,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل بادی یک نفره جدید

مبل بادی یک نفره جدید یک محصول طرح دار و جذاب است که شرکت بست وی ان را در دو طرح مختلف روانه بازار کرده است. در همین راستا نیز باید عنوان کنیم که این محصول دارای یک ساختار گرد می باشد که باعث شده تا بتوانید در هر فضا و مکانی از این مبل بادی استفاده نموده و لذت ببرید. در همین رابطه نیز باید عنوان کرد که بخش مرکزی و در واقع نشیمنگاه این محصول به صورت فرو رفته و شیار دار شکل گرفته است که با استفاده از ان می توانید نرمی و راحتی را پس از نشستن بر روی این مبل بادی حس کرده و به هیچ عنوان احساس خستگی نداشته باشید. هم چنین رویه اصلی این محصول از دو جنس تشکیل شده است که کناره های این مبل بادی به صورت طرح دار و از نوع طرح چرم بوده و بخش اصلی تکیه گاه و نشیمنگاه این محصول نیز از نوع پارچه مخمل طراحی و تولید شده است. در کنار این نکات باید به سبک وزن بودن و پرتابل بودن این مبل بادی هم اشاره کرد که به سادگی می توانید ان را در داخل منزل ، محل کار و یا هر مکان دیگری جا به جا کنید. هم چنین راه اندازی ساده و اسان این محصول هم از دیگر ویژگی های خوب این مبل بادی یک نفره به شمار می رود. این محصول هم اکنون با تخفیف فوق العاده و هم چنین قیمت بی نظیر از سایت فروشگاه محصولات بادی در دسترس شما خواهد بود.

نقد و بررسی مبل بادی یک نفره جدید

مبل بادی یک نفره جدید

مبل بادی یک نفره جدید یکی از محصولات جذابی است که شرکت بست وی ان را به بازار عرضه کرده است. این کالا با بهره گیری از یک ظاهر فوق العاده شکیل و همین طور طرح دار بودن بخش های کناری خود باعث شده تا بتوانید یک مبل بادی جذاب را شاهد باشید. بهره مندی از بخش نشیمنگاه نرم و راحت و همین طور بدنه مقاوم این محصول هم از دیگر خصوصیات این محصول به شمار می رود. ما نیز سعی بر این داریم تا در این مقاله به بررسی کاملی از این مبل بادی بپردازیم...

بخش اول این مقاله را به بررسی نوع طراحی و ساختار این کالا اختصاص داده ایم. در همین خصوص نیز باید عنوان کنیم که این مبل بادی ساختاری گرد را به خود می بیند. این ساختار گرد سبب شده تا شما بتوانید به راحتی از این محصول در هر فضا و مکانی استفاده نموده و از داشتن ان لذت ببرید. هم چنین باید به این نکته هم اشاره کنیم که بخش تکیه گاه این محصول از نظر ابعاد از دیگر نقاط این کالا بلند تر می باشد که همین عامل نیز باعث شده تا بتوانید به راحتی پس از نشستن بر روی این محصول به این بخش تکیه داده و از نرمی و راحتی این مبل بادی نهایت استفاده را ببرید.

هم چنین بخش دیگری از این محصول که باید در ارتباط با ان نیز صحبت کنیم بخش نشیمنگاه این کالا می باشد. این قسمت به گونه ای طراحی شده که فرد پس از نشستن بر روی این مبل بادی به هیچ عنوان احساس خستگی نکند. طراحی شیار دار این محصول نیز از دیگر ویژگی های خوب این کالا می باشد که در این باره نیز صحبت خواهیم کرد. دیگر خصوصیت خوب این محصول که قطعا صحبت در رابطه با ان بسیار حائز اهمیت می باشد ، طراحی صورت گرفته بر روی این محصول و بخش های خارجی و بدنه اصلی این مبل بادی است که فوق العاده مهم خواهد بود. در همین راستا اگر شما نگاهی کامل به تمام قسمت های این محصول بیندازید متوجه خواهید شد که این مبل بادی دارای طرح های گرافیکی می باشد که همانند طراحی های خیابانی بوده و باعث شده تا جلوه این محصول بیش از پیش جذاب شود . به همین دلیل هم این کالا یک محصول محبوب در بین نوجوانان و جوانان می باشد. هم چنین رویه اصلی این مبل بادی را هم رنگ نقره ای شکل داده است که قرار گیری این طرح و نقش جذاب در کنار این رنگ ساده و پر طرفدار باعث خاص تر شدن این مبل بادی شده است.

عامل بعدی که باید در خصوص ان صحبت کنیم بحث ساختار بدنه و کیفیت اصلی این محصول می باشد که این نکته هم فوق العاده در خرید و انتخاب این مبل بادی اثرگذار است. در همین راستا نیز باید عنوان کنیم که این محصول با بهره گیری از بدنه ای با جنس PVC مخمل طراحی و تولید گردیده است. هم چنین بخش های کناری این مبل بادی را هم جنس PVC طرح چرم شکل داده اند. نکته مهم دیگر در بخش جنس این محصول نیز به کف ان تعلق می گیرد که از نوع PVC دو لایه شکل گرفته و سبب شده تا مقاومت بالایی را شاهد باشیم. هم چنین در تکمیل تمامی این موارد باید به این مسئله هم بپردازیم که این محصول  دارای بدنه ای ضد تعریق می باشد که این عامل نیز باعث شده تا هر فردی بتواند با خیال راحت از این محصول استفاده نموده و از داشتن ان لذت ببرد.

راه اندازی این مبل بادی هم یکی دیگر از مواردی است که باید در این مطلب به ان بپردازیم. در همین راستا باید عنوان کنیم که این محصول دارای یک عدد محفظه باد می باشد که شما با استفاده از تمامی پمپ های بادی قادر خواهید بود تا این محصول را در سریع ترین زمان ممکن راه اندازی کرده و سپس از ان استفاده کنید. راه اندازی و باد کردن این محصول به صورت کامل نیز تنها 2 دقیقه زمان نیاز دارد و کاری ساده خواهد بود.

حال اگر تمامی این موارد باعث شده تا شما ترغیب به خرید این محصول شوید پیشنهاد می کنیم تا هم اکنون این کالا را از سایت فروشگاه اینتکس در ایران در سبد خرید خود قرار دهید.

نوعخانگی
 تحمل وزن 120 کیلو گرم
 طول 85 سانتی متر
 عرض 85 سانتی متر
 ارتفاع 65 سانتی متر
 جنس رویه PVC مخمل
 جنس بخش کناری PVC طرح چرم
 جنس کف PVC دولایه
 پمپ
 نوع پمپ -
نوع مبلیک نفره بزرگسال
سایر ویژگی ها دارای سطح نشیمنگاه مواج
 قابلیت راه اندازی با تمام پمپ های باد
 دارای بدنه ضد تعریق
 دارای تکیه گاه گرد
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...