مبل بادی یک نفره جیر

ch 79319

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
650,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل بادی یک نفره جیر

مبل بادی یک نفره جیر محصولی جدید از شرکت تهران اینتکس می باشد که دارای بدنه ای از جنس پی وی سی طرح جیر می باشد . استفاده از این جیر سبب این شده است تا در هنگام استفاده از آن بدن شما دچار تعریق نشود و بتوانید ساعت های طولانی بر روی این مبل استراحت کنید و یا به تماشای تلویزیون بپردازید . بخش کناری این محصول نیز از همین جنس و بخش کف این مبل بادی از پی وی سی دولایه تهیه شده است . تحمل وزن مناسب این محصول نیز به شما کمک می کند تا بتوانید بدون وجود نگرانی از این مبل استفاده کنید . وزن 3 کیلوگرمی نیز سبب این شده است تا بتوانید به راحتی این مبل بادی را جابجا کرده و در هر مکانی ، حتی مسافرت ها استفاده کنید . در صورت داشتن هرگونه سوال درباره این محصول می توانید با مشاوران ما در شرکت اینتکس تماس برقرار کنید . 

نقد و بررسی مبل بادی یک نفره جیر

مبل بادی یک نفره جیر

مبل بادی یک نفره جیر یکی از جدید ترین مبل های بادی تولید شده بوده که طراحی مشابه کاناپه های بادی دارد. این محصول یکی از راحت ترین مبل های بادی با ارتفاع کم بوده که بیشتر برای استفاده در منزل تولید شده است. ویژگی ها و مزیت های بسیار خوب این محصول مااند حجم و وزن کم نیز باعث شده تا استفاده از این کالا را بیش از پیش راحت تر کند. مبل های بادی تنوع بسیار زیادی دارند که از لحاظ جنس بدنه و یا طراحی و ارگونومی ساخت تفاوت های بسیاری زیادی با هم دارند. در ادامه همراه ما باشید تا به بررسی دقیق تر این کالا بپردازیم...

طراحی و ساخت

همانطور که اشاره کردیم این مبل بادی یک نفره طراحی بدنه مشابه ای با کاناپه های بادی دارد. محصولی که بدنه ای با طراحی مربعی شکل داشته و از تکیه گاه های بزرگ با طراحی جداگانه دارد. این تکیه گاه ها هر کدام از دریچه های باد مجزایی برخوردار هستند که می توان به شکل دلخواه آن ها را باد کرد. سطح نشیمنگاه این کالا حالت مواج داشته به هیمن دلیل هنگام نشستن روی آن اعضای بدن را به خوبی درگیر خود می کند و با عث عبور بهتر جریان هوا خواهد شد تا از تعریق بالای مصرف کنندگان جلوگیری لازم را داشته باشد. این مبل بادی با طراحی جا دار و ارگونومی راحت خود می تواند برای استفاده تمامی سنین از جمله بزرگسالان گزینه بسیار مناسبی باشد.

جنس بدنه مبل

جنس بدنه این محصول از نوع پلاستیک PVC با رویه جیر بوده که از ضخامت مناسبی برخوردار می باشد. این نوع جنس بدنه دارای انعطاف بسیار خوبی بوده که امکان جمع کردن این محصول را در حجم و اندازه بسیار کوچکتری فراهم خواهد کرد. این نوع جنس بدنه در برابر شرایط جوی مختلف مقاوم بوده به همین دلیل امکان استفاده در فضای باز نیز وجود خواهد داشت. اما روکش جیر مورد استفاده در این محصول باعث می شود تا محلی بسیار راحت برای نشستن فراهم کرده و از تعریق بالای مصرف کننده نیز جلوگیری لازم را داشته باشد. یکی از قابلیت های بسیار خوب این نوع مبل های بادی قابلیت تعمیر تضمینی آنها هنگام آسیب دیدن می باشد. این کار به وسیله بسته مخصوص تعمیرات شرکت اینتکس با اطمینان بالایی انجام می شود تا امکان استفاده مجدد از محصول مورد نظر وجود داشته باشد.

ابعاد ، وزن و تحمل وزن

ابعاد مبل بادی یک نفره جیر معادل (طول: 88 سانتی متر ، عرض: 72 سانتی متر ، ارتفاع: 65 سانتی متر) بوده که ابعادی بسیار مناسب برای سنین بزرگسال خواهد بود. این ابعاد شانل حالت باد شده این محصول بوده و ارتفاع ذکر شده برای آن تا بالاترین نقطه بدنه یعنی تکیه گاه می باشد. البته حالت بسته بندی شده و جمع شده این مبل دارای ابعاد بسیار کمتری بوده تا به راحتی در هر مکانی قابل حمل باشد. تحمل وزن این محصول 80 کیلوگرم بوده که تحمل وزنی استاندارد برای این کالا محسوب می شود. در صورتی که این مبل را به شکل استاندارد باد کنید می توانید تا 10 کیلوگرم نیز به این ویژگی بی افزایید. وزن بسته بندی آن نیز 3 کیلوگرم بوده که با توجه به حجم کم خود به وسیله دست نیز به راحتی قابل حمل خواهد بود.

نحوه راه اندازی و مراقبت

برای راه اندازی این مبل بادی کافیست ابتدا با توجه به اندازه دریچه باد بدنه نازل پمپ باد مربوطه را به آن وصل کرده و سپس اقدام به باد زدن کرد. این محصول را باید تا زمانی ادامه دهید که شکل و استحکام کامل را به خود بگیرد. برای باد کردن این کالا باید از پمپ های باد مخصوص محصولات بادی استفاده نمایید. دقت داشته باشید که بیش از حد این مبل را باد نکنید زیرا در غیر اینصورت به مرور زمان درز های آن آسیب جدی خواهند دید. همچنین باید از برخورد هر گونه اشیای تیز به بدنه جلوگیری کرده و از انجام حرکات پرشی روی مبل خودداری کنید تا بهترین مراقبت و نگهداری از این کالا صورت بگیرد.

جمع بندی

مبل بادی یک نفره جیر از سبک ترین و منساب ترین مبل های بادی یک نفره برای استراحت های سطحی در منزل و حتی محل کار می باشد. محصولی که دارای رویه ضد تعریق بوده و به راحتی در هر مکانی قابل حمل و جا به جایی خواهد بود. این محصول دارای 48 ساعت مهلت تست بوده و توسط شرکت اینتکس به تمامی نقاط ایران قابل عرضه خواهد بود.

نوعخانگی
 تحمل وزن 80 کیلو گرم
 طول 88 سانتی متر
 عرض 72 سانتی متر
 ارتفاع 65 سانتی متر
 جنس رویه PVC جیر
 جنس بخش کناری PVC جیر
 جنس کف PVC دولایه
 پمپ
 نوع پمپ -
نوع مبلیک نفره
سایر ویژگی ها دارای نشینگاه مواج
 طراحی جذاب
 بدنه ضد آب
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...