مبل بادی یک نفره راحتی 2018 اینتکس

intex 68576

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
870,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل بادی یک نفره راحتی 2018 اینتکس

مبل بادییک نفره راحتی 2018 اینتکس جدید ترین مبل بادی تولید شده در طرح و رنگی جدید می باشد. این مبل بادی به منظور راحتی بیشتر مصرف کنندگان تولید شده تا امکان استفاده طولانی مدت از این محصول را داشته باشند. این کالا ساخته شده از جنس PVC با رویه کاملا جیر بوده که محلی نرم و راحت برای نشستن ایجاد می کند. طراحی قسمت نشیمنگاه و تکیه گاه به شکل مواج و کامفورت بوده تا به خوبی اعضای بدن را در بر گیرند تا در نتیجه باعث ناراحتی اعضای بدن نشوند. این نوع طراحی به همراه داشتن روکش جیر در جلوگیری از تعریق بالای مصرف کنندگان بسیار تاثیر گذار خواهد بود. در حال حاضر این مبل بادی به صورت تک رنگ تولید شده اما امکان تولید این مبل بادی در آینده در رنگ های متونعی فراهم خواهد بود. از ویژگی های دیگر این مبل بادی جدید اینتکس می توان به ساختار مقاوم بدنه برای جلوگیری از فرو رفتن در زمان استفاده اشاره کرد. همچنین برای راه اندازی بدنه یک دریچه باد Dual Lock در نظر گرفته شده تا امکان راه اندازی این محصول را توسط تمامی مدل های پمپ های باد ومحصولات بادی فراهم کند. این کالا توسط فروشگاه اینتکس ایران قابل عرضه به تمامی نقاط ایران خواهد بود.

نقد و بررسی مبل بادی یک نفره راحتی 2018 اینتکس

مبل بادی یک نفره راحتی 2021 اینتکس

یکی از جدید ترین مبل های بادی تولید شده توسط شرکت اینتکس با رنگ و طراحی متفاوت مبل بادی یک نفره راحتی 2018 اینتکس بوده که به عنوان یکی از راحت ترین مبل های بادی فانتزی برای استفاده در منزل و محل کار عرضه شده است. این محصول با طراحی جدید خود موجب شده تا هنگام استفاده نظر مصرف کنندگان را به خود جلب کند زیرا که همانند برخی از مدل های تولید شده تا کنون بالاترین کیفیت را به همراه دارد. این نوع مبل های بادی در واقع علاوه بر استراحت های سطحی و پذیرایی از میهمانان می تواند در دکوراسیون داخلی منزل بخصوص اتاق های خواب نیز تاثیر گذاری مثبتی را داشته باشد. برای آشنایی بیشتر با این مبل بادی اینتکس در ادامه به توضیحات تکمیلی آن خواهیم پرداخت...

طراحی و ساخت مبل

هماطنور که اشاره کردیم طراحی و ساختار بدنه این مبل بادی در میان جدید ترین طراحی های صورت گرفته قرار می گیرد.ساختار نشیمنگاه و تکیه گاه آن به صورت یکدست بوده که به خوبی هنگام نشستن اعضای بدن را در بر خواهد گرفت. تکیه گاه آن نیز تا قسمت قرار گیری دست ها ادامه پیدا کرده تا تکیه گاهی برای استراحت دست ها نیز فراهم باشد. اما قسمت نشیمنگاه آن طراحی مواج داشته تا موجب عبور بهتر جریان هوا در زمان استفاده شود. این نوع طراحی که در بسیاری از مبل های بادی استفاده شده جزو کاربردی ترین ورش های طراحی برای راحتی مصرف کنندگان می باشد. همچنین طراحی مواج کمک زیادی در جلوگیری از تعریق مصرف کنندگان و سر خوردن خواهد کرد. قسمت کف این مبل کمی به صورت گود ساخته شده تا در مدت زمان استفاده از آن عمل هواگیری را به منظور جلوگیری از حرکت های اضافی و حفظ تعادل انجام دهد. دریچه باد آن به صورت Dual Lock  بوده که امکان راه اندازی مبل توسط هر گونه پمپ باد مخصوص محصولات بادی را فراهم می سازد.

جنس بدنه مبل

جنس بدنه در نظر گرفته شده برای آن از نوع پلاستیک PVC بوده که رویه آن ها روکش کاملا جیر یا همان مخمل تشکیل می دهد. این نوع روکش باعث ایجاد محلی راحت و نرم شده و تا حدودی نیز در برابر تعریق بالا مقاوم خواهد بود. تنها برای قسمت کف از روکش طرح چرم به کار برده شده تا در برابر برخورد آب و انجام سریع تر عمل هواگیری نتیجه بهتری را داشته باشد. بدنه ای با ساختار دو لایه که در صورت آسیبی دیدن به هر دلیلی به راحتی و در کمترین زمان ممکن قابل تعمیر توسط بسته مخصوص تعمیرات محصولات بادی خواهد بود. بنابراین هیچ جای نگرانی بابت یک بار مصرف بوده این نوع محصولات بادی وجود نخواهد داشت. از دیگر ویژگی های خوب این جنس بدنه مبل بادی انعطاف بالا برای جمع شدن در حجم و اندازه های کوچکتر می باشد. قابلیتی که اجازه می دهد تا این کالا را به راحتی در هر مکان مورد نظری حمل کرده و مورد استفاده قرار داد.

ابعاد ، وزن و تحمل وزن

مبل بادی یک نفره راحتی جدید اینتکس دارای ابعاد (طول: 124 سانتی متر ، عرض: 119 سانتی متر ، ارتفاع: 76 سانتی متر) بوده که برای استفاده تمامی سنین از جمله بزرگسالان بهترین گزینه خواهد بود. این ابعاد شامل حالت باد شده بدنه بوده که در صورت جمع کردن مبل این ابعاد بسیار کمتر خواهد شد تا امکان جای دادن این محصول در هر محل مورد نظری فراهم باشد. ارتفاعی که برای این کالا ذکر شده همانند دیگر مبل های بادی تا بالاترین نقطه بدنه یعنی تکیه گاه بوده به همین دلیل ارتفاع این مبل تا نشیمنگاه حدود 35 سانتی متر خواهد بود. این مبل بادی دارای تحمل وزن 100 کیلوگرمی بوده که نشان دهنده کیفیت و استحکام خوب بدنه می باشد. البته این تحمل وزن در زمانی که فشار زیادی روی مبل مانند باد زیاد باشد به مراتب کمتر خواهد شد. پس بهتر است به صورت استاندارد این محصول را باد کنید تا علاوه بر این تحمل وزن تا 10 کیلوگرم بیشتر تحمل وزن به خود بگیرد. وزن بسته بندی این مبل بادی نیز 3.7 کیلوگرم بوده که نسبت به کیفیت ساخت خود وزنی مناسب و سبک محسوب می شود.

نحوه راه اندازی و مراقبت

برای راه اندازی این مبل بادی می بایست یک پمپ باد مخصوص محصولات بادی از فروشگاه اینتکس ایران تهیه کرده و با توجه به اندازه دریچه باد بدنه نازل پمپ باد را به آن وصل کرده و در نهایت اقدام به باد زدن کرد. باد زدن این کالا را باید تا زمانی ادامه داد که شکل و استحکام لازم را به خود بگیرد. در صورتی که بیش از حد به این مبل بادی باد زده شود به مرور زمان به درز های بدنه فشار وارد شده و در نهایت دچار آسیب خواهند شد بنابراین مقدار باد زدن به این نوع محصولات بادی می تواند در سلامتی آنها بسیار تاثیر گذار باشد. همچنین می بایست از برخورد هر گونه اشیای تیز به بدنه جلوگیری کرده و از انجام حرکات پرشی روی مبل خودداری نمود. برای تخلیه باد بدنه می توان به دو صورت دستی و یا توسط پمپ های بادی که قابلیت مکش باد دارند عمل تخلیه را انجام داد.

جمع بندی

مبل بادی یک نفره راحتی 2018 اینتکس از بهترین و راحت ترین مبل های بادی جدید شرکت اینتکس بوده که دارای رویه ای مواج و ضد تعریق می باشد. این مبل بادی طراحی بدنه یکدستی داشته و دارای ساختار دو لایه می باشد تا نهایت کیفیت را در برابر داشتن حجم و وزن کم به ارمغان آورد. راه اندازی و جمع شدن در کمترین زمان و همچنین داشتن قابلیت شستشو از دیگر ویژگی های خوب این مبل بادی اینتکس بوده که نسبت به قیمت مقرون به صرفه خود در میان بهترین گزینه ها برای خرید و استفاده قرار می گیرد. این مبل بادی دارای 48 ساعت مهلت تست و تعمیر از سوی نمایندگی اینتکس بوده که امکان ارسال و عرضه آن به تمامی نقاط ایران در کمترین زمان ممکن وجود خواهد داشت.

نوعخانگی
 تحمل وزن 100 کیلو گرم
 طول 124 سانتی متر
 عرض 119 سانتی متر
 ارتفاع 76 سانتی متر
 جنس رویه PVC مخمل
 جنس بخش کناری PVC مخمل
 جنس کف PVC دولایه
 پمپ
 نوع پمپ -
نوع مبل یک نفره بزرگسال
سایر ویژگی ها دارای رویه مواج و ضد تعریق
 دارای دریچه باد Dual Lock
 مناسب استفاده در منزل
 دارای نشیمنگاه کامفورت
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...