مبل بادی یک نفره ریلکس

jilong 37112

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
250,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل بادی یک نفره ریلکس

مبل بادی ریلکس یک نفره محصولی متفاوت از شرکت جیلونگ که دارای طراحی دو رنگ با سطح موازی داشته و از جنس PVC با روکش و کناره های مخمل تولید شده است. این مبل با داشتن ابعاد (طول: 96 سانتی متر، عرض: 78 سانتی متر، ارتفاع: 71 سانتی متر) قادر است تا وزن 110 کیلوگرم را تحمل کند. همچنین با توجه به این ابعاد می توان از آن برای سنین نوجوانی و کودکان نیز استفاده نمود.

مبل بادی یکنفره ریلکس ، ابعاد بسته بندی: 35x25012 سانتيمتر توضيحات محصول مبل بادی یک نفره ریلکس بسيار راحت و آرامش بخش برای استفاده تمام سنين روکش مخمل .

نقد و بررسی مبل بادی یک نفره ریلکس

مبل بادی یک نفره ریلکس

مبل بادی یک نفره ریلکس یکی از جدیدترین و شیک ترین مبل های بادی تولید شده توسط شرکت جیلونگ بوده که برای استفاده هر سنی مناسب خواهد بود. محصولی با طراحی و رنگبندی داخلی شیک و فانتزی که امکان استفاده در هر مکانی بخصوص در منزل و محل کار را به مصرف کننده می دهد. این کالا علاوه بر راحتی بی وصفی که هنگام نشستن بر روی آن به ما منتقل می کند، به راحتی نیز راه اندازی شده و قابل حمل خواهد بود. با تمام وجود مقرون به صرفه بودن آن نیز به مزیت های این کالا افزوده است. اما در ادامه همراه ما باشید تا برای آشنایی بیشتر به بررسی آن بپردازیم...

طراحی و ارگونومی ساخت

طراحی و ارگونومی ساخت مبل بادی یک نفره ریلکس در بهترین نوع خود بوده که هنگام استفاده احساس راحتی بالایی را تجربه خواهیم کرد. مبلی که همانند مبل های غیر بادی یک نفره طراحی شده با این تفاوت که جایگیری کمتر و راحتی حمل بالایی را خواهد داشت. بدنه ای با داشتن تکیه گاه های مربوط به کمر و دست که به صورت یکجا طراحی شده و به خوبی اعضای کمر بدن مصرف کننده را در بر می گیرد. این تکاه گاه در قسمت دست ها به شکل شیبدار می باشد. اما نشیمنگاه آن نیز به صورت مواج بوده که خود سبب می شود با رد و بدل کردن هوا از تعریق بالا جلوگیری کند. البته گفتنی است که دیواره بیرونی ان نیز به صورت طبقه ای یا لایه لایه ای بوده که هر کدام از این لایه سبب می شوند تا مقاومت مبل افزایش یابد. ارگونومی ساخت این مبل به صورتی بوده که علاوه بر افراد عادی می توان برای بیماران عضلانی و استخوانی نیز استفاده کرد، زیرا این ارگونومی می تواند تاثیر مثبتی را روی روند بهبود درد های بدن بگذارد.

جنس بدنه

جنس بدنه در نظر گرفته شده برای این مبل بادی از نوع پلاستیک PVC با دو نوع روکش طرح چرم و مخمل بوده که سبب می شود تا ضخامت و مقاومت آن را نیز افزایش دهد. بدنه ای که در قسمت نشیمنگاه خود از روکش مخمل بهره برده تا علاوه بر ایجاد سطحی راحت برای مصرف کنندگان در جلوگیری از تعریق بالا نیز تاثیر گذار باشد. اما سایر قسمت های بدنه از روکش طرح چرم رنگی بهره می برند. روکشی که در برابر برخورد آب مقاومت بالایی خواهد داشت. البته مقاوم بودن این کالا در برابر شرایط جوی مختلف سبب می شود تا از این کالا در فضای باز نیز استفاده کنیم. از همین رو می توان از این مبل در مسافرت های مختلف نیز به کار برد. از دیگر ویژگی های بدنه این محصول می توان به قابلیت شستشو و تعمیر آسوده آن اشاره نمود.

ابعاد و تحمل وزن

ابعاد مبل بادی یک نفره ریلکس معادل (طول: 96 سانتی متر ، عرض: 78 سانتی متر ، ارتفاع: 71 سانتی متر) بوده که ابعادی مناسب و راحت برای استفاده سنین مختلف خواهد بود. این ابعاد شامل تمام قسمت های بدنه شده و هنگام راه اندازی جایگیری کمی را خواهد داشت. البته ارتفاع ذکر شده برای این مبل بادی تا بالاترین قسمت آن یعنی تکیه گاه کمر بوده و خود ارتفاع تا سطح نشیمنگاه به حدود 40 سانتی متر می رسد. اما طبق این ابعاد تحمل وزن این مبل بادی به 110 کیلوگرم رسیده که تحمل وزنی بسیار مناسب برای مصرف کنندگان سنگین وزن هم خواهد بود. البته در صورتی که بدنه این کالا از باد زیاد سفت نشود می توان تا 10 کیلوگرم نیز به تحمل وزن این کالا افزود.

نحوه راه اندازی

برای راه اندازی این مبل بادی راه ساده ای را در پیش دارید. ابتدا باید آن را از بسته بندی خود خارج کرده و سپس بر روی سطحی صاف و بدون اشیای تیز پهن کنید. در انتها نیز باید با توجه اندازه دریچه های باد بدنه نازل پمپ باد متناسب با این دریچه را متصل کرده و شروع به باد زدن کنید. باد زدن این کالا را باید تا زمانی ادامه داد که شکل کامل را به خود بگیرد. همچنین از سفت شدن بیش از حد بدنه نیز باید جلوگیری کرد، زیرا به درز های آن آسیب جدی وارد خواهد کرد. برای باد کردن این مبل استفاده از پمپ باد های دستی در سایز کوچک هم کافی خواهد بود. اما برای جمع کردن نیز می توان به دو صورت دستی و یا توسط پمپ باد هایی که قابلیت مکش باد را دارند این کار را انجام داد.

شیوه مراقبت و نگهداری

راه های مراقبت از این مبل زیاد بوده ولی مهمترین آنها دور نمودن اشیای تیز از بدنه و همچنین خودداری از انجام هر گونه عمل پرش و جامپینگ بر روی آن می باشد. در صورتی که استفاده مداوم از این مبل را داشتید هم می توانید از روکش های مختلف برای مراقبت بیشتر از آن استفاده کنید. در صورت رعایت این نکته ها می توان از این مبل بادی تا چند سال به شکل مداوم در هر مکانی استفاده نمود. البته نحوه و محل راه اندازی این کالا و چگونگی استفاده از آن نیز می تواند در مراقبت از محصول موثر باشد.

جمع بندی

مبل بادی یک نفره ریلکس یکی از راحت ترین و خوش فرم ترین مبل های بادی تولید شده توسط شرکت جیلونگ برای افراد مختلف از جمله بزرگسالان و سایر سنین بوده که از کیفیت خوبی نیز برخوردار است. مبلی که از وزن بسیار کم بهره برده و به دلیل حجم مناسب خود در هر مکانی قابل حمل و استفاده خواهد بود. قسمت خوب و داشتن ویژگی هایی همچون ضد تعریق بودن از دیگر مزیت های آن محسوب می شود. از دیگر ویژگی های این محصول می توان به تولید آن در رنگبندی مختلف اشاره نمود. این کالا توسط شرکت اینتکس عرضه می شود.

نوعسفری، خانگی
 تحمل وزن 110 کیلو گرم
 طول 96 سانتی متر
 عرض 78 سانتی متر
 ارتفاع 71 سانتی متر
 جنس رویه PVC مخمل
 جنس بخش کناری PVC مخمل
 جنس کف PVC دولایه
 پمپندارد
 نوع پمپ----
نوع مبلیک نفره نوجوان و بزرگسال
سایر ویژگی ها وزن بسته بندی: 2.5 کیلوگرم
 دارای سطح نشیمنگاه مواج گرد
 دارای طراحی زیبا
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...