مبل بادی یک نفره زیرپایه دار کمپینگ

intex 46077

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
950,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل بادی یک نفره زیرپایه دار کمپینگ

مبل بادی یک نفره زیر پایه دار کمپینگ یکی از جدید ترین نوع مبل های بادی شرکت اینتکس بوده که علاوه بر خود مبل از یک زیر پایه بادی مجزا نیز برخوردار می باشد. این محصول ساخته شده از جنس PVC با رویه طرح چرم داشته و برای قسمت نشیمنگاه نیز از روکش مخمل یا همان جیر استفاده شده است. روکش مخمل نیز خود از قابلیت های ضد تعریق بودن و ایجاد محلی راحت و دلنشین بهره می برد. کالایی که دارای وزن بسیار مناسبی بوده به همین دلیل قابل استفاده در مسافرت ها نیز خواهد بود. این مبل بادی دارای یک دریچه باد بوده و زیر پایه بادی آن نیز از یک دریچه باد برای راه اندازی بهره می برد. این مبل به غیر از اینکه برای نشستن وسیله استانداردی بوده برای استراحت های سطحی و دراز کشیدن نیز می تواند گینه خوبی باشد. این کالا توسط هر نوع پمپ باد برقی و یا غیر برقی قابل راه اندازی خواهد بود.

نقد و بررسی مبل بادی یک نفره زیرپایه دار کمپینگ

مبل بادی یک نفره زیرپایه دار کمپینگ

مبل های بادی یک نفره با زیرپایه بادی یکی از راحت ترین مبل های بادی با طراحی بسیار خوب هستند که از طرفداران بی شماری برخوردار می باشند. مبل هایی که برای استفاده در منزل ، ویلا و باغ ها می در میان بهترین گزینه ها خواهد بود. محصولی که می تواند برای تماشای تلویزیون و همچنین استراحت های سطحی بسیار کاربردی باشد. مبل های بادی با زیر پایه همزاه در مدل های مختلفی تولید شده که این مبل از سری مدل های کمپینگ و مسافرتی نیز به شمار می آید. برای آشنایی بیشتر با این کالا باید در ادامه همراه ما باشید تا به توضیحات کامل آن بپردازیم...

طراحی و ساخت

طراحی و ساخت بدنه این کالا به گونه ای بوده که می تواند محلی بسیار راحت برای نشستن و یا حتی دراز کشیدن ایجاد کند. بدنه این مبل بادی دارای تکیه گاه یکدست بوده که کانلا اعضای بدن را فرا می گیرد. مواج بودن طرح نشیمنگاه و تکیه گاه نیز از دیگر ویژگی های ارگونومیک این محصول بوده که به خوبی هنگام نشستن عمل تهویه هوا را انجام می دهد تا در نتیجه از تعریق بالای مصرف کنندگان جلوگیری لازم را داشته باشد. این محصول دارای یک دریچه باد با قابلیت double lock بوده که توسط پمپ های باد مخصوص محصولات بادی در کمترین زمان ممکن باد می شود. اما زیر پایی همراه این کالا طراحی گرد داشته و رویه آن نیز به صورت مواج می باشد. این زیر پایی می تواند برای نشستن نیز مورد استفاده قرار گیرد. از مهمترین قسمت های ساخت بدنه این مبل بادی زیر پایه دار لایه های درونی آن می باشد. وظیفه اصلی این لایه های درونی تحمل وزن مصرف کنندگان و همچنین تحمل فشار ناشی از باد زیاد می باشد.

جنس بدنه مبل بادی

جنس بدنه در نظر گرفته شده برای این محصول از نوع پلاستیک PVC با رویه مخمل بوده و از روکش طرح چرم برای دیواره ها و قسمت زیرین مبل استفاده شده است. بدنه ای با کیفیت خوب و قابل قبول که از ضخامت خوبی برخوردار بوده و قسمت بیرونی آن نیز در برابر برخورد آب مقاوم خواهد بود. اما از روکش جیر یا همان مخمل برای سطح رویه نشیمنگاه و تکیه گاه استفاده شده که علاوه بر ایجاد محلی راحت برای نشستن و یا دراز کشیدن در برابر تعریق بالای مصرف کنندگان نیز مقام خواهد بود. جنس بدنه زیر پایه بادی همراه این مبل نیز از نوع جنس بدنه مبل می باشد. یکی از ویژگی های بسیار خوب این محصول داشتن انعطاف بالا جنس بدنه بوده تا به راحتی آن را در حجم و ابعاد بسیار کوچکتر جمع کنید. این قابلیت باعث می شود تا محصول مربوطه را به راحتی در هر محل مورد نظری جای داده و حمل کنید.

ابعاد ، وزن و تحمل وزن

ابعاد این محصول برابر (طول: 95 سانتی متر ، عرض: 83 سانتی متر ، ارتفاع: 69 سانتی متر) بوده که ابعادی بسیار مناسب برای استفاده سنین مختلف از جمله بزرگسالان خواهد بود. این ابعاد شامل تمام قسمت های بدنه خود مبل بوده و ارتفاع آن نیز تا بالاترین نقطه آن یعنی تکیه گاه می باشد. البته زمانی که این کالا را جمع می کنید ابعاد آن بسیار کمتر شده تا حدی که به راحتی توسط خود مصرف کننده نیز بدون هیچ وسیله ای قابل حمل خواهد بود. ابعاد زیر پایه این مبل نیز به صورت استاندارد بوده که هر دو پای مصرف کننده را در خود جای می دهد. گرچه می توان از آن برای نشستن نیز استفاده نمود. تحمل وزن مبل بادی کمپینگ 95 کیلوگرم بوده که در صورت استاندارد باد کردن آن می توان تا 10 کیلوگرم نیز به این ویژگی افزود. تحمل وزن در نظر گرفته شده برای این محصول بر اساس جنس بدنه و ابعاد مبل تعیین می گردد. اما وزن بسته بندی نیز 3 کیلوگرم بوده که شامل خود محصول می شود.

نحوه راه اندازی و مراقبت

برای راه اندازی مبل بادی زیر پایه دار باید با توجه به اندازه دریچه باد بدنه نازل پمپ باد مربوطه را به آن دریچه وصل کرده و سپس اقدام به باد زدن کنید. باد دزن این کالا را باید تا زمانی ادامه داد که شکل کامل را به خود بگیرد. دقت داشته باشید که این محصول را بیش از حد باد نکنید تا فشار زیادی روی درز های آن نباشد. برای راه اندازی این نوع محصولات بادی می توان از انواع پمپ های باد محصولات بادی مانند پمپ باد دستی ، پدالی و یا برقی استفاده کرد. از بهترین راه های مراقبت و نگهداری از این کالا می توان به جلوگیری از برخورد هر گونه اشیای تیز به بدنه و همچنین خودداری از انجام هر گونه عمل پرش روی مبل اشاره نمود. در صورت رعایت این موارد محصول شما تا چند سال به صورت مدام قابل استفاده خواهد بود.

جمع بندی

مبل بادی زیر پایه دار کمپینگ از جدید ترین مدل مبل های بادی با طراحی و ساختار بدنه بسیار راحت بوده که از قابلیت های مهمی همچون ضد تعریق بودن بهره مند می باشد. محصولی که دارای زیر پایه بادی مجزا بوده که امکان استفاده از این کالا را به شکل دراز کش فراهم خواهد کرد. این کالا دارای 48 ساعت مهلت تست بوده و توسط شرکت اینتکس به تمامی نقاط ایران قابل عرضه خواهد بود.

نوعخانگی ، کمپینگ
 تحمل وزن 95 کیلو گرم
 طول 95 سانتی متر
 عرض 83 سانتی متر
 ارتفاع 69 سانتی متر
 جنس رویه PVC مخمل
 جنس بخش کناری PVC طرح چرم
 جنس کف PVC دولایه
 پمپ
 نوع پمپ -
نوع مبلیک نفره بزرگسال
سایر ویژگی ها دارای تکیه گاه مواج
 دارای سطح نشیمنگاه مواج
 قابلیت راه اندازی با تمام پمپ های باد
 مناسب استفاده برای تمام سنین
 دارای زیر پایه بادی مجزا
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...