مبل بادی یک نفره سفید رنگ

ch 0052897

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
250,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل بادی یک نفره سفید رنگ

مبل بادی یک نفره سفید رنگ از محصولاتی می باشد که دارای طراحی و رنگ ساده ای می باشد که در عین سادگی زیبایی چشم گیری نیز همراه خود دارد . از ویژگی های این محصول می توان به بدنه مستحکم آن اشاره نمود که از جنس پی وی سی تهیه شده است . رویه و بخش کناری این محصول از پی وی سی طرح چرم تهیه شده است که این نوع از پی وی سی به استحکام و همچنین ضد تعریق بودن مبل بادی کمک بسزایی نموده است . بخش کف این محصول نیز به دلیل وارد شدن فشار بر آن ، از پی وی سی دولایه بوده و مقاومت بالایی در برابر فشار و وزن بالا دارد . ابعاد ارتفاع مناسب این محصول نیز به شما کمک می کند تا بتوانید به راحتی آن را جابجا کرده و در مکان دلخواه از آن استفاده کنید . برای دریافت اطلاعات بیشتر درباره این محصول می توانید با همکاران ما در شرکت اینتکس تماس برقرار کنید و سوالات خود را مطرح کنید . 

نقد و بررسی مبل بادی یک نفره سفید رنگ

مبل بادی یک نفره سفید رنگ

مبل بادی یک نفره سفید رنگ از محصولاتی است که دارای طراحی و رنگ ساده ای می باشد که در عین سادگی زیبایی چشم نوازی دارد. از ویژگی های این محصول بدنه مستحکم ان است که در برابر ضربات بسیار مقاوم است. در این مطلب قصد داریم تا نگاهی کلی به این کالا بندازیم و ان را مورد نقد و بررسی خود قرار دهیم پس با ما همراه باشید.....

طراحی

این محصول دارای طرحی ساده و رنگ یک دست سفید می باشد. همین سادگی سبب شده تا خیلی از مردم این محصول را انتخاب کنند. سطح بالایی این محصول که گردن و سر بر روی ان قرار می گیرد دارای شیار هایی بوده که به راحتی می توان سر و گردن را روی ان قرار داد و ارگونومی مناسب جهت استراحت را فراهم کرد. نشیمنگاه این محصول نیز دارای سطح مواج بوده به گونه ای که مصرف کننده می تواند به راحتی بر روی ان بنشیند و اط تعرق اون نیز جلوگیری می کند. هم چنین سطح تکیه گاه این محصول هم مواج می باشد و همان خصوصیات سطح نشیمنگاه را دارا است. هم چنین این کالا دارای دو عدد تکیه گاه دست هم می باشد که به راحتی نگهدارنده دست های  شما بوده و مانند مبل های راحتی طراحی و تولید شده است.

جنس و کیفیت بدنه

یکی از دغدغه های مهم خریداران محصولات بادی کیفیت و جنس ان است که همیشه سوال اصلی در هنگام خرید است. لازم به ذکر است که جنس بدنه این محصول از نوع PVC طرح چرم می باشد که علاوه بر افزودن به زیبایی ان دارای استحکام بالایی است. جنس بخش های کناری و تکیه گاه دست نیز از همان PVC طرح چرم است تا یک محصول با کیفیت را شکل دهد. اما مهمترین بخش این محصول کف ان است که فشار زیادی برای تحمل وزن مصرف کننده بر روی ان وارد است. جنس کف این محصول از نوع PVC دو لایه می باشد که این یکی از با کیفیت ترین جنس های تولید شده در بازار برای محصولات بادی است.

ابعاد و وزن

این محصول دارای ابعاد و وزن استاندارد در رده مبل های بادی است. ابعاد این کالا به گونه ای است که می توانید ان را در منزل یا هر مکانی استفاده کنید. لازم به ذکر است که طول این محصول 98 سانتی متر ، عرض ان 80 سانتی متر و ارتفاعش 65 سانتی متر می باشد. این ابعاد باعث شده تا این کالا جای کمی را اشغال کند و نگرانی شما از بابت جا گیر بودن را برطرف کند. هم چنین وطن خود محصول 5 کیلو گرم بوده که باعث شده بتوانید به راحتی ان را حمل و جا به جا کرده و در مکان مناسب ان را قرار دهید. مهم ترین نکته در این بخش تحمل وزن بالای این محصول است که تا 95 کیلو گرم را می تواند تحمل کند. این مزیت باعث شده تا افراد سنگین وزن نیز بتوانند به راحتی از ان استفاده کنند.

روش نصب و مراقبت و نگهداری

در بخش مراقبت و نگهداری از این محصول مهم ترین نکته این است که اشیا نوک تیز را از ان دور کنید چرا که با ورود و برخورد این اشیا به ان دچار اسیب می گردد. البته در کنار این محصول برچسب تعمیرات وجود دارد تا در مواقع بروز مشکل بتوانید ان را حل کنید اما همیشه پیشگیری کردن از بروز حادثه بهتر است. نکته دوم در بخش مراقبت عدم جامپینگ و پریدن های زیاد بر روی این محصول است. این کار باعث می شود تا در طولانی مدت این مبل بادی استحکام اولیه خود را از دست بدهد. حال به سراغ مبحث راه اندازی این محصول می رویم. ابتدا کافی است که این محصول را از بسته بندی خود خارج کرده و بر روی سطح صاف و همواری ان را قرار دهیم. سپس با یک پمپ باد ساده و از طریقه دریچه های باد قرار گرفته بر روی این محصول به سادگی و در عرض چند دقیقه ان را باد کرده و در انتها با بستن این دریچه ها از خارج شدن باد ان جلوگیری کرده و از این محصول استفاده کنیم. برای خالی کردن باد این محصول و جمع کردن ان نیز کافی است تا این دریچه ها را باز کرده و با وارد کردن کمی فشار باعث شویم باد به طور کامل خارج شود.

جمع بندی

مبل بادی یک نفره سفید رنگ یک محصول با کیفیت از جنس PVC دو لایه بوده که دارای استحکام فوق العاده ای است. این محصول جزو پر فروش ترین و ساده ترین مبل های بادی است که برای خرید ان می توانید از سایت نمایندگی اینتکس هم اکنون اقدام کرده و از کیفیت ان اطمینان حاصل نمایید.

نوعخانگی
 تحمل وزن 95 کیلو گرم
 طول 98 سانتی متر
 عرض 80 سانتی متر
 ارتفاع 65 سانتی متر
 جنس رویه PVC طرج چرم
 جنس بخش کناری PVC طرح چرم
 جنس کف PVC دولایه
 پمپ 
 نوع پمپ -
نوع مبل یک نفره
سایر ویژگی ها دارای تکیه گاه مواج
 دارای سطح نشیمنگاه مواج
 مناسب استفاده برای تمام سنین
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...