مبل بادی یک نفره شیبدار vango

vango 32060

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
250,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل بادی یک نفره شیبدار vango

مبل بادی یک نفره شیبدار vango از سری مبل های بادی با طراحی بدنه متفاوت با دیگر مبل های بادی یک نفره بوده که در یک رنگ توسط شرکت vango تولید و عرضه شده است. این محصول ساخته شده از جنس PVC با رویه مخمل بوده و برای قسمت دیواره مبل و کف آن از روکش طرح چرم استفاده شده است. یکی از بهترین قابلیت های این محصول طراحی بدنه شیبدار در قسمت تکیه گاه آن می باشد. این طراحی موجب شده تا علاوه بر نشستن قابلیت دراز کشیدن نیز در این مبل بادی وجود داشته باشد تا به وسیله ای مناسب به منظور استراحت های سطحی تبدیل شود. محصولی با نشیمنگاه و تکیه گاه مواج که با وجود داشتن رویه مخمل در برابر تعریق بالای مصرف کنندگان مقاوم لازم را خواهد داشت. انعطاف بالای بدنه و داشتن وزن کم از دیگر قابلیت های این محصول بوده که امکان حمل و جا به جایی آسوده تر این محصول را فراهم می سازد.

مبل بادی یک نفره شیبدار vango

مبل بادی یک نفره شیبدار یکی از جدید ترین محصولات بادی راحتی شرکت vango  بوده که از کیفیت و طراحی بسیار مناسبی برخوردار می باشد. این کالا یکی از مناسب ترین گزینه ها برای استفاده در منزل و حتی محل کار به منظور استراحت های سطحی می باشد. این مبل بادی دارای کیفیت بدنه بسیار مناسبی بوده و از ارگونومی ساخت راحتی برخوردار می باشد تا برای استفاده سنین مختلف از جمله بیماران نیز گزینه بسیار مفید و کاربردی باشد. این نوع مبل به صورت تک رنگ تولید شده و در عوض از مدل های دیگر ساخته شده است. در ادامه همراه ما باشید تا به توضیحات کامل این کالا بپردازیم...

طراحی و ساخت

طراحی و ساخت بدنه این مبل بادی به صورت شیبدار بوده و از تکیه گاه بزرگی برای تکیه دادن کمر بهره مند می باشد. ساختار بدنه این محصول به گونه ای بوده که از تکیه گاه دست بهره نبرده اما از نشیمنگاه و تکیه گاه مواج برخوردار می باشد. طراحی مواج در این محصول موجب می شود تا محلی بسیار راحت برای نشستن و ریلکس کردن ایجاد کرده و در نهایت باعث عبور بهتر جریان هوا شود. این عمل سبب می شود تا از تعریق بالای مصرف کنندگان جلوگیری لازم به عمل آید. این کالا دارای یک دریچه باد بوده که باید برای باد کردن این مبل از طری این دریچه اقدام شود. قسمت کف این مبل نیز کمی گود بوده تا به مرور زمان استفاده بر روی سطحی صاف عمل هواگیری به خوبی انجام شده و از حرکت اضافی دور بماند.

جنس بدنه مبل

جنس بدنه این کالا از نوع پلاستیک PVC با رویه جیر بوده و از روکش طرح چرم برای دیواره ها و قسمت کف استفاده شده است. این محصول دارای کیفیت بدنه و ضخامت بسیار مناسبی بوده که در برابر برخورد و یا نفوذ آب کاملا مقاوم خواهد بود. این نوع جنس بدنه دارای انعطاف بسیار خوبی بوده که امکان جمع کردن این کالا را در حجم و اندازه بسیار کوچکی فراهم خواهد ساخت. این بدنه دارای لایه های درونی از نوع PVC بوده که استحکام این محصول را افزایش می دهد. این بدنه دارای قابلیت بسیار مهم تعمیر بوده به همین دلیل در صورت آسیب دیدن به راحتی توسط بسته مخصوص تعمیرات شرکت اینتکس قابل ترمیم خواهد بود.

ابعاد ، وزن و تحمل وزن

ابعاد در نظر گرفته شده برای این مبل بادی برابر (طول: 125 سانتی متر ، عرض: 108 سانتی متر ، ارتفاع: 94 سانتی متر) بوده که ابعادی بسیار مناسب برای استفاده سنین بزرگسال نیز خواهد بود. این ابعاد شامل حالت باد شده این کالا بوده و زمانی که آن را جمع نید ابعاد  اندازه بسیار کمتری به خود خواهد گرفت. ارتفاع ذکر شده برای این محصول نیز تا بالاترین قسمت بدنه یعنی تکیه گاه کمر می باشد. این محصول دارای تحمل وزن 130 کیلوگرمی بوده که مقداری بسیار مناسب برای این محصول می باشد. تحمل وزنی که نشان دهنده استحکام خوب این کالا می باشد. همچنین وزن بسته بندی آن نیز 2 کیلوگرم بوده که وزنی بسیار مناسب برای این محصول محسوب می شود.

نحوه راه اندازی و مراقبت

برای راه اندازی این کالا می بایست ابتدا با توجه به اندازه دریچه باد بدنه نازل پمپ باد مربوطه را به آن وصل کرده و در نهایت اقدام به باد زدن کرد. باد زدن این کالا را باید تا زمانی ادامه داد که شکل و استحکام کامل را به خود بگیرد. محصولات بادی دارای پمپ باد های مخصوص خود بوه که در نوع دستی ، پدالی و برقی تولید شده اند که هر کدام می توانند برای هر نوع محصول بادی استفاده شوند. بهترین روش برای مراقبت از این نوع محصولات بادی بخصوص این مبل بادی جلوگیری از برخورد اشیای تیز به بدنه و همچنین خودداری از انجام حرکات پرشی روی بدنه می باشد.

جمع بندی

مبل بادی شیبدار یک نفره محصولی بسیار راحت و با کیفیت از شرکت vango بوده که از قابلیت ضد تعریق بودن برخوردار می باشد. یکی از مناسب ترین و راحت ترین مبل های بادی برای استفاده در منزل بوده و به عنوان یکی از پر فروش ترین مبل های بادی توسط شرکت اینتکس با 48 ساعت مهلت تست به تمام نقاط ایران قابل عرضه خواهد بود.

نوعخانگی
 تحمل وزن 130 کیلو گرم
 طول 125 سانتی متر
 عرض 108 سانتی متر
 ارتفاع 94 سانتی متر
 جنس رویه PVC مخمل
 جنس بخش کناری PVC طرح چرم
 جنس کف PVC دولایه
 پمپ
 نوع پمپ -
نوع مبلیک نفره بزرگسال
سایر ویژگی ها دارای تکیه گاه مواج
 دارای سطح نشیمنگاه مواج
 قابلیت راه اندازی با تمام پمپ های باد
 دارای بدنه ضد تعریق
 دارای تکیه گاه شیبدار
 ابعاد بسته بندی: 37 در 27 در 9 سانتی متر
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...