مبل بادی یک نفره شیب دار دو رنگ

ch 03581

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
250,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل بادی یک نفره شیب دار دو رنگ

مبل بادی یک نفره جدید از محصولات جدید شرکت تهران اینتکس می باشد که دارای بدنه ای از جنس پی وی سی بوده و مقاومت بالایی در برابر وزن بالا دارد . استفاده از این نوع پی وی سی در محصولات بادی مرسوم می باشد که دلیل این کار استحکام بالای آن در برابر فشار و ضربه و همچنین انعطاف پذیری بالای آن می باشد . رویه این محصول از پی وی سی طرح چرم ، بخش کناری این محصول از پی وی سی چرمی و بخش کف این محصول از پی وی سی دولایه تهیه شده است و به طور کامل می تواند وزن شما را تحمل کند . همچنین به سبب استفاده از رویه ضد تعریق ، می توانید ساعت های طولانی بر روی این محصول استراحت کنید و احساس خستگی نداشته باشید . 

نقد و بررسی مبل بادی یک نفره شیب دار دو رنگ

مبل بادی یک نفره شیب دار دو رنگ

مبل بادی یک نفره شیبدار با بدنه دو رنگ یکی از مبل های بادی راحتی تولید شده بوده که برای استفاده در منزل و حتی فضای باز استفاده می شود. این نوع مبل های بادی در واقع دارای طراحی متفاوت نسبت به مبل های بادی ساده بوده زیرا که از ساختار بدنه شیبدار برخوردار می باشند. مبل های بادی مختلفی با طراحی شیبدار تولید شده اند که هر کدام از نظر ساختار بدنه کمی با هم تفاوت دارند. این محصول نیز به عنوان یکی از مقرون به صرفه ترین مبل های بادی راحتی عرضه شده که باعث فروش بالای آن شده است. اما برای آشنایی بیشتر با این محصول در ادامه همراه ما باشید تا به بررسی دقیق تر آن بپردازیم...

طراحی و ساخت مبل

طراحی و ساخت این مبل بادی همانطور که اشاره کردیم به صورت شیبدار بوده و از تکیه گاهی بزرگ برای پوشش قسمت کمر مصرف کننده بهره مند می باشد، اما در عوض تکیه گاه مخصوص دست ها روی این مبل بادی تعبیه نشده است. قسمت کف و تکیه گاه کمر دارای طراحی مواج بوده تا هنگام استفاده به خوبی اعضای بدن را در بر گیرد تا علاوه بر ایجاد محلی راحت برای نشستن و استراحت های کوتاه مدت باعث عبور بهتر جریان هوا به منظور جلوگیری تعریق بالا شود. برای این مبل بادی یک تنها یک دریچه باد Dual Lock در نظر گرفته شده که امکان راه اندازی این محصول را توسط هر نوع پمپ باد محصولات بادی فراهم می سازد. بدنه دو رنگ و داشتن تکیه گاه مخصوص سر نیز از دیگر طراحی های صورت گرفته در این مبل بادی بوده که از سوی شرکت سازنده انجام شده است. قسمت کف این مبل کمی گود طراحی شده تا هنگام استفاده طولانی مدت عمل هواگیری را برای جلوگیری از حرکت های اضافی انجام دهد.

جنس بدنه مبل

جنس بدنه که از مهمترین آیتم های هنگام ساخت و خرید این مبل بادی بوده از نوع پلاستیک PVC می باشد. این نوع جنس بدنه دارای وزن سبک و انعطاف بالا بوده تا امکان جمع شدن در حجم و اندازه های کوچکتری را فراهم سازد. این قابلیت باعث می شود تا به راحتی این کالا را در هر مکان مورد نظری حمل و جا به جا نمود. اما برای بدنه اصلی یک روکش طرح چرم به کار برده شده و برای قسمت نشیمنگاه و تکیه گاه سر نیز از روکش جیر استفاده شده تا محلی راحت و نرم برای نشستن ایجاد کند. این نوع جنس بدنه در برابر برخورد آب و حتی استفاده در معرض نور و گرمای آفتاب مقاوم بوده به همین دلیل می توان به راحتی در فضای باز نیز استفاده کرد. از دیگر قابلیت های بسیار خوب این مبل بادی می توان به تعمیر بدنه در صورت آسیب دیدن اشاره نمود. تعمیرات تمامی محصولات بادی از جمله این مبل بادی به وسیله بسته مخصوص تعمیرات شرکت اینتکس انجام می شود تا از یک بار مصرف بودن چنین محصولاتی جلوگیری کند.

ابعاد ، وزن و تحمل وزن

ابعادی که برای مبل بادی دو رنگ شیبدار در نظر گرفته شده معادل (طول: 130 سانتی متر ، عرض: 105 سانتی متر ، ارتفاع: 76 سانتی متر) بوده که ابعادی بسیار مناسب برای سنین مختلف می باشد. این ابعاد شامل حالت باد شده این محصول بوده که در صورت جمع کردن مبل این ابعاد نیز بسیار کوچکتر خواهد شد تا به راحتی در هر محل مورد نظری جای بگیرد. ارتفاع ذکر شده برای آن تا بالاترین نقطه بدنه بوده بنابراین ارتفاع سطح نشیمنگاه تا زمین حدود 25 سانتی متر خواهد بود. البته برای اینکه حالت دراز کش و راحت تری روی این مبل بادی داشته باشید می توانید از زیر پایی های بادی و یا شنی نیز استفاده کنید. اما با توجه به جنس بدنه و ابعاد، این مبل بادی دارای تحمل وزن 110 کیلوگرمی بوده که نشان دهنده استحکام و کیفیت خوب ساخت این محصومل می باشد. البته هر چقدر باد بدنه را افزایش دهید به دلیل فشار روی بدنه از تحمل وزن آن نیز کاسته خواهد شد. وزن بسته بندی آن نیز 2 کیلوگرم بوده که وزنی سبک و مناسب برای این کالا محسوب می شود.

نحوه راه اندازی و مراقبت

برای راه اندازی این مبل بادی می بایست یک پمپ باد متناسب با حجم بدنه از فروشگاه اینتکس ایران تهیه کرده و با توجه به اندازه دریچه باد بدنه نازل پمپ باد مربوطه را به آن وصل کرده و در نهایت اقدام به باد زدن کرد. باد زدن این محصول را باید تا زمانی ادامه داد که شکل و استحکام لازم را به خود بگیرد. دقت داشته باشید که بیش از حد به این محصول باد زده نشود زیرا در غیر اینصورت به مرور زمان درز ها و لایه های داخلی بدنه آسیب جدی خواهند دید. بنابراین مقدار باد زدن به این مبل بادی یک نفره می تواند در سلامتی آن بسیار تاثیر گذار باشد. برای مراقبت های بیشتر نیز بایستی از برخورد هر گونه اشیای تیز به بدنه جلوگیری کرده و با از انجام حرکات پرشی روی مبل خودداری کنید. برای تخلیه باد این محصول می توان به دو صورت دستی و یا توسط پمپ های بادی که قابلیت مکش باد دارند عمل تخلیه را انجام داد.

نوعسفری، خانگی
 تحمل وزن 110 کیلو گرم
 طول 130 سانتی متر
 عرض 105 سانتی متر
 ارتفاع 76 سانتی متر
 جنس رویه PVC چرمی
 جنس بخش کناری PVC چرمی
 جنس کف PVC  دولایه
 پمپندارد
 نوع پمپ---
نوع مبلیک نفره راحتی بزرگسال
سایر ویژگی ها وزن بسته بندی: 2 کیلوگرم
 قابلیت استفاده بر روی آب
بدنه دو رنگ و زیبا
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...