مبل بادی یک نفره شیشه ای ریلکس

jilong 37211

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
250,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل بادی یک نفره شیشه ای ریلکس

مبل بادی یک نفره شیشه ای ریلکس، از سری محصولات با کیفیت شرکت جیلونگ بوده که از کیفیت فوق العاده بالایی برخوردار است، بخش کناری، پشتی و زیرین مبل بادی از PVC شیشه ای کمی مات ساخته شده و قسمت های بالایی شامل نشیمنگاه و پشتی آن از PVC نرم مخملی که ضد تعریق می باشد ساخته شده و فوق العاده راحت است. بزرگ ترین مشخصه و برتری این کالا در مقایسه سایر مبل های بادی ساخت ریلکس ظاهر این محصول است که ان هم به سلیقه مشتریان و محیطی که از آن استفاده می کنید بستگی دارد. ساخته شده در سه رنگ قرمز، زرد و آبی.

نقد و بررسی مبل بادی یک نفره شیشه ای ریلکس

مبل بادی یک نفره شیشه ای ریلکس

مبل بادی یک نفره شیشه ای ریلکس یکی از فانتزی ترین مبل های بادی ساخته شده توسط شرکت جیلونگ بوده که از طراحی شیک و زیبایی بهره می برد. در واقع این نوع مبل های بادی اکثرا برای فضاهایی مانند اتاق های نشیمن و مکان های باز بوده که موجب تاثیر گذاری بالایی نیز در دکوراسیون محل استفاده نیز می شود. کالایی که بر خلاف بسیاری از مبل های بادی بدنه ای تقریبا شفاف داشته و در رنگبندی مختلف نیز تولید شده است. این کالا به دلیل داشتن وزن بسیار مناسب در سفر های مختلف نیز قابل استفاده خواهد بود. در ادامه همراه ما باشید تا به بررسی بسشتر این کالا بپردازیم...

طراحی و ارگونومی ساخت

طراحی و ارگونومی ساخت این کالا همانند بسیاری از مبل های بادی یک نفره بوده که به راحتی یک نفر را در سنین مختلف در خود جای خواهد داد. این مبل دارای تکیه گاه های مخصوص کمر و دست بوده که به صورت به هم متصل شده بر روی این کالا پیاده سازی شده اند. این تکیه گاه ها می توانند به خوبی تمام اعضای بدن تکیه داده شده را در بر گرفته تا راحتی بی وصفی را به مصرف کنندگان منتقل کند. نشیمنگاه این محصول نیز به صورت مواج طراحی شده تا برای جلوگیری از تعریق بالا هوا را در خود رد و بدل کند. از دیگر ویژگی های طراحی بدنه این مبل بادی می توان به بدنه بیرونی طبقه ای شکل اشاره نمود. دیواره ای که حالت کوت شده داشته و مقاومت آن را در برابر فشار ناشی از اوزان بالا افزایش می دهد.

جنس بدنه

جنس بدنه در نظر گرفته شده برای این مبل بادی همانند بسیاری از مبل های بادی از نوع پلاستیک PVC با دو نوع روکش مخمل و مات بوده که در قسمت های مختلف بدنه پیاده سازی شده است. این بدنه در برابر برخورد آب بسیار مقاوم بوده که از نشیمنگاهی با روکش مخمل رنگی برای ایجاد فضایی بسیار راحت برای نشستن به همراه خواهد داشت. بدنه ای که حتی در صورت آسیب دیدن نیز به راحتی و در مدت زمان کمی قابل تعمیر خواهد بود. یکی از تفاوت های جنس قسمت دیواره این مبل بادی از نوع PVC مات بوده که کمی طرح شفاف نیز دارد. یکی از تفاوت های جنس بدنه بیرونی این محصول در این مسئله می باشد.

ابعاد و تحمل وزن

ابعاد و تحمل وزن مبل بادی شیشه ای ریلکس در حدی بوده که که از لحاظ جایگیری و استفاده برای تمام سنین بسیار مناسب و استاندارد خواهد بود. ابعادی برابر (طول: 94 سانتی متر ، عرض: 74 سانتی متر ، ارتفاع: 75 سانتی متر) که هنگام راه اندازی جایگیری بسیار کمی را خواهد داشت. از همین رو در هر مکانی به راحتی قابل استفاده خواهد بود. این ابعاد تحمل وزنی معادل 100 کیلوگرم بوده که می تواند پذیرای هر سنینی باشد. البته گفتنی است که جنس بدنه نیز تاثیر می تواند تاثیر مستقیم در طراحی ابعاد و تحمل وزن محصول خواهد داشت.

نحوه راه اندازی کاناپه

راه اندازی این مبل بادی بسیار آسوده بوده و به راحتی در مدت زمان کمی قابل راه اندازی خواهد بود. تنها کافیست آن را از بسته بندی خود خارج کرده و سپس بر روی سطحی صاف و بدون اشیای تیز پهن نمود. در انتها کافیست توسط پمپ های بادی دستی و یا برقی اقدام به باد نمودن این کالا نمود. البته باید توجه داشت که نازل پمپ باد را با توجه به اندازه دریچه باد به آن متصل کرد. گفتنی است که در صورت باد کردن بیش از حد بدنه این مبل به درز های آن آسیب رسانده و موجب می شد تا تحمل وزن آن به دلیل فشار بالا کاهش یابد. برای جمع کردن آن نیز می توان توسط دست و یا پمپ های بادی که قابلیت مکش باد را دارند اقدام به خالی نمودن باد آن کرد.

شیوه مراقبت از کاناپه

برای مراقبت هر چه بهتر این محصول بهتر است هر نوع اشیای تیز را از بدنه این کالا دور نموده و از انجام هر گونه عمل پرش و جامپینگ بر روی آن خودداری کرد. همچنین محل و نحوه راه اندازی و چگونگی استفاده از این کالا می تواند در محافظت از این کالا بسیار موثر باشد. رعایت چنین مواردی سبب می شود تا به مدت چند سال از این مبل بادی استفاده شود.

جمع بندی

مبل بادی یک نفره شیشه ای ریلکس یکی از مقرون به صرفه ترین و مناسب ترین مبل های بادی ساخته شده توسط شرکت جیلونگ بوده که می تواند برای تمام سنین استفاده شود. محصولی با سه نوع رنگبندی که قابل استفاده در مکان های مختف از جمله مسافرت ها نیز خواهد بود. این کالا توسط شرکت اینتکس عرضه می شود.

نوعسفری، خانگی
 تحمل وزن 100 کیلو گرم
 طول 94 سانتی متر
 عرض 74 سانتی متر
 ارتفاع 75 سانتی متر
 جنس رویه PVC مخمل
 جنس بخش کناری PVC شفاف
 جنس کف PVC شفاف دولایه
 پمپندارد
 نوع پمپ----
نوع مبلیک نفره نوجوان
سایر ویژگی ها وزن بسته بندی: 2 کیلوگرم
 سطح نشیمنگاه مواج گرد
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...