مبل بادی یک نفره مدل easigo

intex 68598

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
250,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل بادی یک نفره مدل easigo

مبل بادی یک نفره مدل easigo محصولی استاندارد از کمپانی اینتکس بوده که توانسته در زمان کوتاهی به محبوبیت بالایی دست یابد. این محصول دارای ارگونومی ساخت گرد بوده و رنگ بدنه ای صورتی و سفید دارد. به همین دلیل در میان دختران با استقبال خوبی مواجه شده است. برای تولید بدنه این محصوا از مرغوب ترین نوع پی وی سی با نرمی و دوام بسیار بالا استافده می شود. رویه این محصول نیز از نوع پی وی سی با روکش مخمل بوده که استحکام فوق العاده زیادی دارد. سطح این محصول از نوع مواج طراحی شده تا از تعریق بدن اجتناب شود. زیرا گردش هوا ازادانه بین بدن فرد و رویه محصول انجام خواهد شد. تکیه گاه این مبل بادی نیر کاملا به نشمینگاه ان متصل بوده و به صورت مواج می باشد. این تکیه گاه تمامی بخش گودی کمر را پر کرده و موجب استراحت راحت شما می شود. این محصول از حجم کوچک و وزن بسیار کمی بخوردار است. از سوی دیگر امکان راه اندازی اسانی دارد. به همین دلیل می توانید در زمان سفر نیز ان را به همراه داشته باشید. با مراجعه به نمایندگی اینتکس می توانید این محصول را خریداری نمایید.

مبل بادی یک نفره مدل easigo

مبل بادی یک نفره مدل easigo یک محصول استثایی از شرکت بزرگ اینتکس بوده که برای استفاده رده سنی نوجوان و بزرگسال در سال جدید میلادی طراحی و به بازار عرضه شده است. این محصول با رنگ بدنه ای شاد و ساختاری استاندارد همچنین با طول عمری بالا تولید می شود. به همین دلیل توانسته در زمان کوتاهی به محبوبیت بالایی دست یابد. در ادامه این مطلب قصد داریم تا با نقد و بررسی همه جانبه این محصول به معرفی کامل ان بپردازیم. پس برای اشنایی با این محصول استثنایی و خرید محصولی متناسب با نیاز خود توصیه می کنیم تا انتهای این مطلب همراه ما باشید.

طراحی و ارگونومی ساخت

افراد در زمان خرید همواره به دنبال محصولی با طراحی ظاهری نواورانه بوده و اغلب از کلیشه های موجود دوری می کنند. از سوی دیگر ساختار محصولات نیاز بوده تا با رعایت استاندارد های موجود بتواند ایمنی افراد را در زمان استفاده مهیا سازد. شرکت اینتکس با رعایت این نکات اساسی توانسته مبل بادی یک نفره مدل easigo را به بازار های جهانی معرفی کند. این محصول دارای ارگونومی ساخت مستطیل شکل بوده که تمامی لبه های ان از انحنای زیبایی برخوردار هستند. برای تولید بدنه این محصول از ترکیب رنگ های سفید و صورتی استفاده شده که موجب شادابی روحیه مصرف کنندگان می شود. ساختارپایه های این محصول از دولایه تشکیل شده که موجب می شودو بدنه محصول مجموعا دارای 3 عدد دریچه باد اختصاصی برای راه اندازی باشد. سطح رویه محصول به صورت مواج طراحی شده تا از تعریق بدن اجتناب شود. زیرا این نوع ساختار موجب گردش ازادانه هوا بین بدن فرد و رویه محصول می شود. این محصول با توجه به ارگونومی ساخت استاندارد بدنه قابل استفاده برای تمامی نوجوانان و بزرگسالان می باشد.

جنس بدنه

مصرف کنندگان در زمان انتخاب محصول مناسب انتظار دارند کالای دریافتی در مقابل پرداخت هزینه از طول عمری بسیار بالا برخوردار باشد. با توجه به ارتباط مستقیم کیفیت جنس بدنه با طول عمر محصول شرکت اینتکس رویه این محصول را از نوع پی وی سی با روکش مخمل تولید می کند. این نوع جنس بدنه صدتعریق بوده و از نرمی و دوام بالایی برخوردار است. بخش کناری محصول نیز از نوع پی وی سی استفاده می شود. کف محصول به دلیل ارتباط پیوسته با سطح زمین و تحمل تمامی وزن وارده به کالا از نوع پی وی سی دولایه است. این ساختار با توجه به دوام بالا قابل استفاده در تمامی شرایط اب و هوایی می باشد.

ابعاد و وزن

این محصول با ارگونومی ساخت بدنه مستطیل طراحی شده که بدنه ای به طول 109 سانتی متر و عرضی برابر 104 سانتی متر دارد. ارتفاع این محصول از بخش کف تا بالاترین سطح تکیه گاه ان بالغ بر 71 سانتی متر بوده و 40 سانتی متر ان مربوط به ارتفاع نشیمنگاه می شود. این محصول با توجه به وزن بدنه 3 کیلوگرمی خود ساختاری پرتابل داشته و به راحتی حمل خواهد شد. البته این محصول با توجه به مخاطب مصرف کننده تمام رده های سنی بالاتر از 10 سال دارای تحمل وزن 100 کیلوگرم است.

راه اندازی و مراقبت و خدمات پس از فروش

تمامی محصولات بادی قابلیت راه اندازی یکسان و مشابهی دارد. برای استفاده از محصول ابتدا ان را از بسته بندی خود خارج کرده و در فضای مسطحی باز کنید. سپس با استفاده از یک پمپ استاندارد مخصوص لوازم بادی و دریچه های تعبیه شده بر روی بدنه اقدام به راه اندازی ان نمایید. برای مراقبت از این محصول از وارد کردن وزنی بیش از توان قابل تحمل به رویه محصول بپرهیزید. همچنین از فروکردن اجسام نوک تیز به بدنه محصول جدا خودداری کنید. در راستای خدمات پس از فروش ارائه شده از سوی نمایندگی مرکزی این محصول دارای 48 ساعت مهلت تست و تعمیر می باشد.

جمع بندی

مبل بادی یک نفره مدل easigo محصولی با ساختار پرتابل و سازگار با محیط زیست بوده که با توجه به استحکام بالای بدنه قابل استفاده در تمامی شرایط اب و هوایی می باشد. با مراجعه به نمایندگی اینتکس می توانید این محصول را خریداری نمایید.

 نوعسفری، خانگی
 تحمل وزن 100 کیلو گرم
 طول 109 سانتی متر
 عرض 104 سانتی متر
 ارتفاع 71 سانتی متر
 جنس رویه PVC مخمل
 جنس بخش کناری PVC
 جنس کف PVC دولایه
 پمپ
 نوع پمپ -
نوع مبلیک نفره نوجوان و بزرگسال
سایر ویژگی ها وزن بسته بندی: 3 کیلوگرم
 قابلیت استفاده برای سنین بالای 10 سال
 دارای سطح گرد موج دار
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...