مبل بادی یک نفره پشتی دار

ATG 22573

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
250,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل بادی یک نفره پشتی دار

مبل بادی پشتی دار محصولی جدید و با کیفیت می باشد که دارای بدنه ای از جنس پی وی سی مستحکم بوده و مقاومت بالایی در برابر فشار و ضربه دارد . رویه این محصول از پی وی سی طرح چرم ، بخش کناری این محصول نیز از همین جنس و بخش کف این محصول از پی وی سی دولایه تهیه شده است . از ویزگی های این محصول می توان به رنگ های جذاب استفاده شده در آن اشاره نمود که به کمک ترکیب رنگ نقره ای و مشکلی ، مبل جلوه زیبایی داشته و توجه هر کسی را به سمت خود جلب خواهد نمود . ابعاد مناسب این محصول سبب این شده است تا بتوان از آن در هر فضایی استفاده نمود . تحمل وزن 124 کیلوگرمی این محصول نیز از ویژگی های آن محسوب می شود و می توان با خیال آسوده از ۀآن استفاده نمود . برای دریافت اطلاعات بیشتر درباره این محصول می توانید با همکاران ما در شرکت اینتکس تماس برقرار کنید . 

نقد و بررسی مبل بادی یک نفره پشتی دار

مبل بادی یک نفره پشتی دار

مبل بادی یک نفره پشتی دار یکی از سری مبل های بادی با طراحی گرد و بسیار راحت بوده که از حجم و وزن بسیار مناسبی برخوردار می باشد. این کالا دارای نشیمنگاه و تکیه گاهی با طراحی بدنه ارگونومیک بوده که باعث راحتی بیشتر مصرف کنندگان در زمان استفاده خواهد شد. این مبل می تواند گزینه بسیار خوبی برای استفاده در مکان های مختلف از جمله منزل و فضای باز بوده تا به بازه استفاده از این محصول افزایش پیدا کند. این مبل در قسمت نشیمنگاه خود در سه رنگ تولید شده که این مدل دارای رنگ تیره می باشد. در ادامه همراه ما باشید تا به بررسی دقیق تر این کالا بپردازیم...

طراحی و ساخت مبل

طراحی و ساخت این مبل بادی همانطور که اشاره نمودیم به صورت گرد بوده که از تکیه گاه نیم گرد نیز برخوردار می باشد. محصولی که از نشیمنگاه مقاوم و راحت برخوردار بوده که در سه رنگ مختلف تولید شده اند. زمانی که از این مبل بادی استفاده می کنید به خوبی اعضای بدن را در بر گرفته تا محلی راحت برای استراحت ها سطحی ، مطالعه و یا تماشای تلویزیون ایجاد کند. این مبل بادی به دلیل داشتن کف گود در زمان استفاده روی زمین به خوبی هواگیری شده و به زمین جذب خواهد شد تا حرکت اضفه ای نداشته باشد. همچنین یک دریچه باد در قسمت پشت محصول تعبیه شده تا توسط انواع پمپ های باد مخصوص محصولات بادی اقدام به راه اندازی این کالا کنید.

جنس بدنه مبل

مبل بادی یک نفره پشتی دار ساخته شده از جنس پلاستیک PVC با رویه طرح چرم بوده و از روکش جیر برای قسمت نشیمنگاه استفاده شده تا از تعریق بالای مصرف کنندگان تا حدودی جلوگیری کند. این بدنه دارای ضخامت قابل قبولی بوده که در صورت برخورد آب به آن مقاومت لازم را خواهد داشت. بدنه ای که در صورت آسیب دیدن به هر دلیلی به راحتی توسط بسته مخصوص تعمیرات شرکت اینتکس قابل ترمیم خواهد بود به همین دلیل می توان از این کالا تا چندین بار استفاده نمود. همچنین انعطاف بالای بدنه نیز باعث شده تا این مبل در حجم و اندازه بسیار کمتری قابل جمع شدن باشد تا به راحتی در هر مکانی قابل حمل و جا به جایی باشد.

ابعاد ، وزن و تحمل وزن

ابعادی که این نوع مبل بادی گرد داشته برابر (قطر: 134 سانتی متر ، ارتفاع: 71 سانتی متر) بوده که ابعادی بسیار مناسب برای استفاده تمامی سنین از جمله بزرگسالان نیز خواهد بود. ابعادی که شامل حالت باد شده این کالا بوده که در صورت جمع کردن آن این ابعاد بسیار کمتر خواهد شد. محصولی که ارتفاع ذکر شده برای آن تا بالاترین نقطه بدنه یعنی تکیه گاه بوده و جای گیری کمی را خواهد داشت. این محصول از تحمل وزن 124 کیلوگرمی برخوردار بوده که برای این محصول یک نفره تحمل وزنی بسیار مناسب برای این کالا به شمار می آید. همچنین وزن بسته بندی آن نیز 5 به 5 کیلوگرم رسیده که نشان دهنده کیفیت و ضخامت بالای بدنه می باشد. البته این مقدار وزن به اندازه ای بوده که امکان حمل و جا به جایی به صورت دستی را نیز خواهد داشت.

نحوه راه اندازی و مراقبت

راه اندازی این مبل بادی بسیار آسوده بوده و تنها کافیست پس از تهیه یک پمپ باد مخصوص محصولات بادی با توجه به اندازه دریچه باد بدنه نازل پمپ باد مربوطه را آن وصل کرده و در نهایت اقدام به باد زدن کرد. باد زدن این کالا را باید تا زمانی ادامه داد که شکل و استحکام لازم را به خود بگیرد. دقت داشته باشید که بیش از حد بدنه مبل را از باد زیاد سفت نکنید زیرا در غیر اینصورت به مرور زمان درز های آن آسیب جدی خواهد دید. البته برای مراقبت و نگهداری بهتر از این کالا کافیست از برخورد هر گونه اشیای تیز به بدنه جلوگیری کرده و از انجام حرکات پرشی روی مبل خودداری کنید.

جمع بندی

مبل بادی یک نفره گرد با تکیه گاه یکی از مناسب ترین و خوش فرم ترین مبل های بادی مخصوص استراحت های سطحی و تفریحی در منزل و فضای باز بوده که امکان راه اندازی در کمترین زمان را خواهد داشت. این کالا بدنه ای ضد آب داشته و استحکام بسیار خوبی برای تحمل وزن بالا خواهد داشت. این مبل بادی با 48 ساعت مهلت تست و تعمیر قابل عرضه به تمامی نقاط ایران خواهد بود.

 نوعسفری، خانگی
 تحمل وزن 124 کیلو گرم
 قطر 134 سانتی متر
 ارتفاع 71 سانتی متر
 وزن 5 کیلوگرم
 جنس رویه PVC چرمی
 جنس بخش کناری PVC چرمی
 جنس کف PVC دو لایه
 پمپ
 نوع پمپ ------
نوع مبلیک نفره کودک و نوجوان
سایر ویژگی ها وزن بسته بندی: 5 کیلوگرم
 قابلیت استفاده برای تمام سنین
 دارای سطح موج دار
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...