مبل بادی یک نفره گرد دو رنگ vango

vango D-26032

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
250,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل بادی یک نفره گرد دو رنگ vango

مبل بادی یک نفره گرد دو رنگ vango از دیگر مبل های بادی شرکت vango با طراحی بدنه گرد بوده که از دو رنگ روشن و تیره برای بدنه آن استفاده شده تا زیبایی خاصی را به این محصول ببخشد. این کالا ساخته شده از جنس PVC با رویه مخمل و طرح چرم بوده که از کیفیت و دوام کافی برای استفاده در فضای باز نیز بهره مند می باشد. نشیمنگاه این مبل به صورت مواج بوده تا هنگام نشستن روی آن علاوه بر منتقل نمودن احساس راحت به مصرف کننده از تعریق بالای آنها نیز جلوگیری لازم را داشته باشد. گفتنی است که روکش مخمل در قسمت نشیمنگاه و تکیه گاه نیز در این امر بی تاثیر نخواهد بود. بدنه این مبل بادی انعطاف بالایی داشته تا در حجم کوچکتری جمع شود. همچنین با داشتن وزن کم حمل و جا به جایی آن آسوده تر خواهد شد. این کالا را می توانید به وسیله انواع پمپ های باد محصولات بادی در کمترین زمان راه اندازی کنید.

نقد و بررسی مبل بادی یک نفره گرد دو رنگ vango

مبل بادی یک نفره گرد دو رنگ vango

مبل بادی یک نفره گرد محصولی جدید و با کیفیت از شرکت vango بوده که دارای طراحی و رنگ بدنه بسیار زیبایی می باشد. این محصول یکی از مناسب ترین مبل های بادی یک نفره براب استفاده در منزل و حتی فضای باز بوده که امکان جا به جایی و حمل این کالا را به راحتی فراهم خواهد ساخت. این مبل در مدل های دیگری نیز تولید شده که توسط شرکت های مختلف دیگری نیز تولید شده است. برای آشنایی بیشتر با این محصول جهت خرید در ادامه به بررسی کامل آن خواهیم پرداخت...

طراحی و ساخت مبل

طراحی و ساخت بدنه این مبل به صورت گرد بوده که از تکیه گاه یکدست برخوردار می باشد. این مبل دارای نشیمنگاهی مواج بوده که هنگام نشستن روی آن اعضای بدن را به خوبی فرا می گیرد. این عمل موجب می شود تا جریان هوا بهتر عبور کرده و در نتیجه از تعریق بالای مصرف کنندگان جلوگیری لازم را داشته باشد. قسمت کف این مبل کمی گود بوده تا هنگام استفاده در مدت زمان زیاد عمل هواگیری به خوبی انجام شده و در نهایت از حرکت های اضافی دور بماند. این مبل به وسیله یک دریچه بادی که روی بدنه اصلی تعبیه شده قابل راه اندازی خواهد بود.

جنس بدنه مبل

جنس بدنه در نظر گرفته شده برای این مبل بادی از نوع PVC با رویه جیر بوده که برای قسمت دیواره ها و قسمت کف از روکش طرح چرم استفاده شده است. این بدنه دارای ضخامت قابل قبولی بوده که از انعطاف بسیار مناسبی برخوردار می باشد. انعطاف بالای بدنه این مبل باعث شده تا هنگام جمع کردن بدنه حجم و اندازه بسیار کوچکتری به خود بگیرد و حمل و جا به جایی آن آسوده تر شود. اما به دلیل استفاده از رویه جیر برای این مبل از قابلیت ضد تعریق بودن برخوردار خواهد بود. البته طراحی رویه مواج برای این کالا نیز در جلوگیری از تعریق بالای مصرف کنندگان کم تاثیر نخواهد بود. از دیگر قابلیت های بسیار خوب جنس بدنه این مبل قابلیت تعمیر تضمینی آنها به وسیله بسته مخصوص تعمیرات شرکت اینتکس می باشد.

ابعاد ، وزن و تحمل وزن

ابعاد در نظر گرفته شده برای این مبل بادی معادل (طول: 85 سانتی متر ، عرض: 85 سانتی متر ، ارتفاع: 65 سانتی متر) بوده که برای استفاده تمامی سنین از جمله بزرگسالان ابعادی بسیار مناسب خواهد بود. این ابعاد شامل حالت باد شده این کالا بوده که هنگام جمع کردن آن این ابعاد بسیار کمتر خواهد شد. ارتفاع ذکر شده برای آن نیز تا بالاترین نقطه بدنه یعنی تکیه گاه کمر می باشد. تحمل وزن این کالا 120 کیلوگرم بوده که نشان دهنده کیفیت و ساختار قوی این مبل می باشد. گفتنی است که مقدار باد کردن بدنه این مبل با تحمل وزن آن رابطه مستقیمی خواهد داشت. وزن بسته بندی این محصول 1.5 کیلوگرم بوده که وزنی بسیار مناسب برای این کالا خواهد بود.

نحوه راه اندازی و مراقبت

برای راه اندازی این کالا ابتدا می بایست با توجه به اندازه دریچه باد بدنه نازل پمپ باد مربوطه را به آن وصل کرده و در نهایت اقدام به باد زدن کرد. باد زدن این کالا را باید تا زمانی ادامه داد که شکل کامل را به خود بگیرد. دقت داشته باشید که بیش از حد این کالا را باد نکنید زیرا به مرور زمان درز های آن آسیب جدی وارد خواهد شد. برای باد کردن این محصول نیز می توان از تمام پمپ های باد محصولات بادی استفاده نمود. یکی از بهترین روش های مراقبت و نگهداری از این کالا می توان به جلوگیری از برخورد اشیای تیز به بدنه و همچنین خودداری از انجام حرکات پرشی روی بدنه اشاره نمود.

جمع بندی

مبل بادی یک نفره دو رنگ محصولی جدید و با کیفیت از شرکت vango یکی از سبک ترین و مناسب ترین محصولات بادی برای استراحت های سطحی در منزل و فضای باز بوده که از رویه جیر برای جلوگیری از تعریق بالای مصرف کننده برخوردار می باشد. این کالا دارای حجم کمی بوده که در کمترین زمان ممکن قابل راه اندازی خواهد بود. این مبل دارای 48 ساعت مهلت تست بوده و توسط شرکت اینتکس به تمامی نقاط ایران قابل عرضه خواهد بود.

نوعخانگی
 تحمل وزن 120 کیلو گرم
 طول 85 سانتی متر
 عرض 85 سانتی متر
 ارتفاع 65 سانتی متر
 جنس رویه PVC مخمل
 جنس بخش کناری PVC طرح چرم
 جنس کف PVC دولایه
 پمپ
 نوع پمپ -
نوع مبلیک نفره بزرگسال
سایر ویژگی ها دارای سطح نشیمنگاه مواج
 قابلیت راه اندازی با تمام پمپ های باد
 دارای بدنه ضد تعریق
 دارای تکیه گاه گرد
 ابعاد بسته بندی: 30 در 24.5 در 6 سانتی متر
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...