مبل بادی یک نفره گرد ریلکس

HGL022402

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
250,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل بادی یک نفره گرد ریلکس

مبل بادی یک نفره گرد ریلکس از راحت ترین مبل های بادی سبک با قیمت مقرون به صرفه بوده که برای استفاده در منزل گزینه بسیار خوبی خواهد بود. طراحی بدنه این مبل به شکل گرد بوده و از نشیمنگاهی مواج برخوردار است. بدنه ای با کیفیت قابل قبول که به خوبی اعضای بدن را به خود جذب کرده و محلی راحت برای نشستن به همراه خواهد داشت. جنس بدنه در نظر گرفته شده برای این کالا از نوع PVC با رویه تمام جیر یا همان مخمل بوده که علاوه بر ایجاد محلی راحت برای نشستن از تعریق بالای مصرف کنندگان نز جلوگیری خواهد کرد. این مبل در یک رنگ تولید شده و می تواند به دلیل داشتن وزن کم در سفر های نیز استفاده شود. این مبل بادی به وسیله انواع پمپ های باد محصولات بادی در کمترین زمان قابل راه اندازی خواهد بود.

نقد و بررسی مبل بادی یک نفره گرد ریلکس

روزانه محصولات بسیاری برای راحتی بیشتر افراد طراحی و تولید می شود . برند های بسیاری در این زمینه فعالیت می کنند که این شرکت ها سال های بسیاری در زمینه مبل های بادی فعالیت کرده است. استفاده از مبل بادی مزایای فراوانی دارد و به این مبل ها رحتی زیادی برا برای خریداران به وجود می آورد. مبل بادی یک نفره گرد ریلکس یکی از این مبل های بادی می باشد که در بدو ورود خود نظر خریداران را به خود جلب کرده است ، این مبل بادی تولید شرکت جیلونگ می باشد که در زمینه تولید محصولات بادی تجارب بسیاری دارد. این شرکت تولیدات خود را به کشورهای جهان صادر می کند که در برخی کشور ها نیز دارای نمایندگی فروش معتبر می باشد تهران اینتکس از بزرگترین نمایندگی های اینتکس و اولین نمایندگی این شرکت در ایران می باشد ، محصولات برند جیلونگ و دیگر تولید کنندگان محصولات بادی در این شرکت به بهترین شکل به فروش می رسد و شما می توانید با مراجعه به سایت اصلی تهران اینتکس محصول مورد خود را خریداری کنید. در ادامه این بخش به نقد بررسی مبل بادی یک نفره گرد ریلکس می پردازیم.

طراحی

مبل بادی یک نفره گرد ریلکس جزو محصولات بادی موجود می باشد که در در طراحی آن دقت بسیاری شده است ، طراحی این مبل چه از نظر زیبایی و چه از نظر مشخصات فیزیکی بسیار فوق العاده و منحصر به فرد می باشد. جنس بخش های مختلف این مبل بادی از مخمل می باشد که زیبایی خاصی به این محصول بخشیده است. رنگ قهوه ای این مبل مورد پسند مشتریان قرار گرفته است و قابل توجه می باشد که این مبل در یک رنگ تولید می شود. علاوه بر این موارد ویژگی های بسیاری در طراحی این مبل مورد بررسی قرار گرفته که در بخش های بعدی این نقدوبررسی به آن می پردازیم.

مشخصات فیزیکی

این محصول برای استفاده یکنفره بزرگسال تولید شده است که تحمل وزن مناسبی نیز دارد و ابعاد آن نیز مناسب می باشد ، طول مبل بادی یک نفره گرد ریلکس 107 سانتی متر ، عرض مبل بادی 97 سانتی متر و ارتفاع این مبل 65 سانتی متر می باشد. با توجه به ای ابعاد و ویژگی ها تحمل وزن این مبل 90 کیلوگرم می باشد. جنس بخش مختلف این مبل نیز بسیار منناسب و علاوه بر زیبایی خاصی که به محصول بخشیده است مقاومت بسیار خوبی نیز در برابر اشیا تیز و مشکلات احتمالی دارد. جنس رویه و جنس بخش کاری این مبل بادی یکنفره از پی وی سی مخملی و جنس کف مبل از پی وی سی دولایه با مقاومت بسیار بالا می باشد.

جمع بندی 

قبل از استفاده این محصول و راه اندازی آن باید به نکات کوچکی توجه کنید ، باید محلی که این مبل را برای استفاده قرار می دهید تمیز و دور از اشیا تیز باشد که برای مبل مشکلی وجود نداشته باشد.

دارا بودن تکیه گاه و نشیمنگاه مواج ، قابلیت راه اندازی با تمام پمپ های باد ، دارا بود بدنه ضد تعریق و دارا بودن گارانتی معتبر از سایر ویژگی های این مبل بادی یک نفره گرد ریلکس می باشد. برچسب تعمیرات برای رفع مشکلات احتمالی ، و دفترچه راهنما برای استفاده آسان تر از مبل از اقلام همراه این مبل بادی می باشد. 

مبل بادی یک نفره گرد ریلکس در نوع خانگی طراحی شده است ولی به دلیل دارا بودن وزن پایین که دارد می توان از آن به راحتی در سفرهای تفریحی نیز استفاده کرد.

نوعخانگی
 تحمل وزن 90 کیلو گرم
 طول 107 سانتی متر
 عرض 97 سانتی متر
 ارتفاع 65 سانتی متر
 جنس رویه PVC مخمل
 جنس بخش کناری PVC مخمل
 جنس کف PVC دولایه
 پمپ
 نوع پمپ -
نوع مبلیک نفره بزرگسال
سایر ویژگی ها دارای تکیه گاه و نشیمنگاه مواج
 قابلیت راه اندازی با تمام پمپ های باد
 ابعاد بسته بندی: 45 در 35 در 28 سانتی متر
 دارای بدنه ضد تعریق
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...