مبل بادی یک نفره vango

vango 45030

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
250,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل بادی یک نفره vango

مبل بادی یک نفره vango از جدید ترین مبل های بادی تولید شده توسط شرکت vango بوده که از طراحی و کیفیت قابل قبولی برخوردار می باشند. این محصول ساخته شده از جنس PVC با رویه مخمل بوده و از روکش طرح چرم برای قسمت های کناری و زیرین استفاده شده است. این مبل بادی قابل استفاده در منزل و حتی فضای باز بوده و به دلیل داشتن روکش مخمل در قسمت نشیمنگاه و تکیه گاه به خوبی در برابر تعریق بالای مصرف کنندگان مقاوم خواهد بود. از دیگر ویژگی های خوب این کالا مواج بودن سطح رویه این مبل می باشد. قابلیتی که می تواند به خوبی اعضای بدن را هنگام نشستن فرا بگیرد تا احساس راحتی را به مصرف کننده منتقل کند. این کالا به وسیله انواع پمپ های باد محصولات بادی قابل راه اندازی خواهد بود.

نقد و بررسی مبل بادی یک نفره vango

مبل بادی یک نفره vango

مبل بادی یک نفره vango یکی از بهترین مبل های بادی یک نفره مخصوص استفاده در منزل و یا ویلا بوده که از ترکیب رنگ شیک و زیبایی برخوردار می باشد. این مبل بادی طراحی مناسب و کم حجمی داشته و به راحتی در کوتاه ترین زمان ممکن قابل راه اندازی خواهد بود. مبل های دیگری نیز طراحی مشابه ای با این مبل بادی داشته که آنها نیز از نظر کیفیت و رنگ دارای تفاوت هایی می باشند. این مبل بادی توسط شرکت vango تولید شده که دارای کیفیت لازم برای استفاده دائم خواهد بود. برای آشنایی بیشتر با این محصول در ادامه همراه ما باشید تا به بررسی بیشتر آن بپردازیم...

طراحی و ساخت

طراحی و ساخت این مبل بادی حالت گرد داشته و از تکیه گاه هایی با طراحی یکدست برخوردار می باشد. مبلی که رویه مواج داشته تا هنگام نشستن روی آن به خوبی اعضای بدن را فرا گیرد. این نوع طراحی موجب می شود تا جریان هوا هنگام نشستن بهتر عبور کرده و از تعریق بالا جلوگیری کند. این محصول دارای یک دریچه باد بوده که به وسیله آن باید برای راه اندازی این کالا اقدام نمود. این محصول دارای لایه های داخلی قوی و دو لایه بوده که وظیفه اصلی آنها افزایش استحکام بیشتر بدنه می باشد.

جنس بدنه مبل

جنس بدنه در نظر گرفته شده برای این محصول از نوع پلاستیک PVC با رویه جیر بوده و از روکش طرح چرم برای قسمت دیواره ها و کف استفاده شده است. این بدنه دارای ضخامت قابل قبولی بوده که خیال هر مصرف کننده ای را بابت دوام این کالا راحت می کند. این مبل بادی به دلیل داشتن رویه جیر در برابر تعریق بالای مصرف کنندگان مقاومت مناسبی داشته و امکان حمل و استفاده در هر مکانی را در اختیار مصرف کنندگان قرار خواهد داد. این محصول جنس بدنه ای منعطف داشته که امکان جمع کردن این محصول را در حجم و اندازه کوچکتری فراهم خواهد کرد. قابلیت تعمیر نیز از دیگر ویژگی های پر مزیت این نوع محصول بوده که در صورت آسیب دیدن به راحتی توسط بسته مخصوص تعمیرات اینتکس قابل ترمیم خواهد بود.

ابعاد ، وزن و تحمل وزن

ابعاد در نظر گرفته شده برای این محصول معادل (طول: 95 سانتی متر ، عرض: 83 سانتی متر ، ارتفاع: 69 سانتی متر) بوده که ابعادی بسیار مناسب برای سنین بزرگسال خواهد بود. ابعادی که شامل حالت باد شده این کالا بوده و ارتفاع ذکر شده برای این محصول تا بالاترین نقطه بدنه یعنی تکیه گاه می باشد. این ابعاد بسیار کمجا بوده و در زمان جمع کردن بسیار کوچکتر خواهد شد تا به آسانی در هر محل مورد نظری جای بگیرد. تحمل وزن این محصول 120 کیلوگرم بوده که نشان دهنده استحکام خوب این کالا می باشد. وزن بسته بندی این مبل بادی نیز 1.5 کیلوگرم بوده که وزنی بسیار مناسب و سبک برای این کالا خواهد بود.

نحوه راه اندازی و مراقبت

برای راه اندازی این محصول باید از پمپ های باد مخصوص محصولات بادی استفاده نمایید. برای این کار باید ابتدا با توجه به اندازه دریچه باد بدنه نازل پمپ باد مربوطه را به آن وصل کرده و در انتها اقدام به باد زدن این کالا کرد. باد زدن این محصول را باید تا زمانی ادامه دهید که شکل کامل را به خود بگیرد، در صورتی که بیش از حد به این کالا باد زده شود به مرور زمان درز های آن آسیب خواهد دید. همچنین باید از برخورد هر گونه اشیای تیز به بدنه و انجام حرکات پرشی روی این کالا جلوگیری لازم را در دستور کار قرار داد تا بهترین مراقبت ها برای این مبل بادی صورت گیرد.

جمع بندی

مبل بادی یک نفره vango یکی از مناسب ترین مبل های بادی با طراحی بسیار مناسب بوده که برای استفاده در منزل گزینه خوبی خواهد بود. این مبل دارای رنگ و ساختار شیکی بوده که از وزن و حجم بسیار مناسبی برای استفاده در هر مکان مورد نظری بهره مند می باشد. این کالا دارای 48 ساعت مهلت تست بوده و توسط شرکت اینتکس به تمام نقاط ایران قابل عرضه خواهد بود.

نوعخانگی
 تحمل وزن 120 کیلو گرم
 طول 95 سانتی متر
 عرض 83 سانتی متر
 ارتفاع 69 سانتی متر
 جنس رویه PVC مخمل
 جنس بخش کناری PVC طرح چرم
 جنس کف PVC دولایه
 پمپ
 نوع پمپ -
نوع مبلیک نفره بزرگسال
سایر ویژگی ها دارای تکیه گاه مواج
 دارای سطح نشیمنگاه مواج
 قابلیت راه اندازی با تمام پمپ های باد
 دارای بدنه ضد تعریق
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...